POMAGAJTE...
Prikazujem rezultate 1 do 4 od 4

Tema: POMAGAJTE...

  1. #1
    Firo
    Guest

    Podrazumevano POMAGAJTE...

    Molim pomoc dermatologa!

    Vec nekoliko godina imam problem sa licem...
    Pri promjeni temperature,kad sam iznad sporeta,kada jedem nesto toplo,lice mi prosto pulsira i dobija jaku crvenu boju,cak se manifestuje i po dekolteu.
    Bila sam kod dermatologa i on mi je dao FENERGAN
    kremu(bilo mi je malo bolje)
    Jedino mi pomaze DIDERMAL,mada znam da ga ne smijem koristiti jer je kortikosteroid.
    Radila sam alergo test i pokazalo mi se da imam dosta "pluseva"
    Zadnji put sam posla kod "poznatog" doktora koji mi je rekao da moj problem nije prvenstveno alergija
    vec krvni sudovi lica i zato tako burno reaguju.
    Probala sam sa kremom od nerca i sa laserom (5 min)
    ali nikakvih poboljsanja.
    Ove probleme koje sam navela uopste nemam ljeti ...
    MOLIM ZA POMOC,JER VISE NEMAM ZIVACA!!!
    H V A L A



  2. #2
    Dermatolog
    Guest

    Podrazumevano

    Radi se o prosirenim krvnim sudovima te regije,ali i o istanjenom povrsnom sloju koze pa se kapilari"provide".Lekovi sa kortikosteroidima nece pomoci,vec ce duzom upotrebom i pogorsati situaciju,jer dovode do istanjenja koze i paradoksalnog,kasnijeg sirenja krvnih sudova(uz maljavost),pa je onda to tek pravi problem!!!Laser je dobar,treba ga ponoviti nekoliko puta.U poslednje vreme se mnogo prica o jednom mikroorganizmu koji se nadje na tako osetljivoj kozi(a osetljiva je cim ima vise ++++),siri krvne sudove i pravi ovakve probleme!Treba traziti pregled na DEMODEX FOLIKULORUM,a onda,ako je nadjen dati i kremu i tablete da bi bio saniran!!Probaj da izdejstvujes i taj pregled!!Kloni se iritanasa kozerashina,jaki sapuni ,znoj,boravak u toplim prostorijama...Psihicki status je jako bitan(kada smo u psihickom tonusu krvni sudovi se sire),a bitna je i ishrana(izbegavati"tesku,masnu i jako zacinjenu hranu).Pozdrav!

  3. #3
    Firo
    Guest

    Podrazumevano cxekam

    A,ako je nadjen taj mikroorganizam,koja se koristi krema,mozete li mi reci naziv?
    Hvala Vam!

  4. #4
    dermatolog
    Guest

    Podrazumevano

    Ako se nadje taj mikroorganizam,prvo se mesec dana piju neke tablete,a u isto vreme se maze krema koja ih neutralise.Medjutim,ta krema moze da izazove JAKU IRITACIJU koze prvih dana,tako da lecenje mora da se kontrolise od strane dermatologa!!!Kasnije se daju druge kreme za oporavak bolesne i lecene koze! Pozdrav!

Slične teme

  1. pomagajte
    Autor fcnikola u forumu Video igre
    Odgovora: 2
    Poslednja poruka: 14.01.2008., 23:03
  2. pomagajte!!!!
    Autor catania u forumu Arhiva
    Odgovora: 12
    Poslednja poruka: 03.10.2006., 22:48
  3. Pomagajte
    Autor Tokan u forumu Zdravlje
    Odgovora: 8
    Poslednja poruka: 12.09.2006., 19:35

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •