PMF Novi Sad Matematika

Dvoumim se između matematike i informatike na PMFu u Novom Sadu ali pošto sam čitao na sajtu PMFa da je literatura na engleskom verovatno informatika otpada jer ne stojim bas dobro s engleskim.

Ne najverovatnije, nego sigurno. Kako misliš da se baviš informatikom kad ne znaš engleski? Isto kao kad bi želeo da budeš arhitekta ali ti je geometrija bila baš ono najsmor od matematike.

Znam da je trebalo sve da stavim u jednu temu al sta da se radi. Ali svejedno to nije razlog da mi niko ne odgovori na postavljeno pitanje.

Nije razlog da ti ne odgovori, ali jeste da te smatra neozbiljnim i ne dodeli pažnju
 
Zdravo. Razmišljam se da upišem smer matematika na PMFu u Novom Sadu pa me interesuju Vaša iskustva, kakvi su profesori, koliko predznanje je potrebno, gde kasnije mogu da se zaposlim a da nije prosveta,...

Trenutno sam student prve godine matematike (smer je sada nebitan, jer dosta predmeta polazemo istih, i 3-ogodisnji i 5-ogodisnji smer). Ako planiras da upises i dalje - predznanje ti neko nije potrebno, ja sam iz medicinske skole, gde sam imao samo 2 godine matematike, tako da mozes pretpostaviti kakvo je moje predznanje u poredjenju sa nekime iz gimnazije.