C# - Sportska statistika

Bodo

Početnik
Poruka
48
Pokušavam napisati jedan programčić u Visual C#, za sportsku statistiku što mi u kombinaciji
sa Accessom manje više uspijeva, mada sam početnik. Ali problem je ažuriranje. Nije baš pravo riješenje
svaki put ručno unositi nove podatke. Postoji li način pristupa nekoj bazi podataka za sportsku (fudbalsku)
statistiku, iz koje bi se mogli osvežavati podaci. Ili je to privilegija nekih drugih ljudi, ne znam, plaća se
ili jednostavno nije za širi krug. Hvala za svaku pomoć. Ako nisam dobro formulisao pitanje, ispravite me.
 
Ne verujem da je to iko pustio da ide besplatno. Svakako, postoje baze podataka na netu, ali cisto sumnjam da ih je neko izlozio.
Pretpostavljam da prodaju pristup ka njima, u vidu nekog REST API-a, koji bi ti konzumirao u svojoj aplikaciji i prikazivao statistiku, tako da ti tvoja lokalna baza podataka (Access) uopste ne treba.
 
Jednom su mi trebali takvi podaci, i u principu cisto sumnjam da ces naci neki API, odnosno da ce ti neko dati pristup njihovom API-ju.
Posebno ne besplatno.

Jedno ne tako lepo resenje kao kad bi imao API (ali ipak je resenje) je da parsiras sadrzaje sa raznih kladionica i ostalih sajtova vezanih za sport, i da to koristis, ili da olaksas sebi zivot ako ti ti podaci zatrebaju za jos nesto - da od toga napravis REST API. Samo nisam siguran koliko je takvo resenje 'legalno' - jer to prakticno dodje koriscenje tudjih podataka bez saglasnosti
 
Poslednja izmena:
Izgleda da me čeka težak posao.
O implementaciji API-ja u Visual C# ne mogu naći puno na našem jeziku,
Može li kakva smernica iz ove oblasti.
I koji tools da koristim za uvoz podataka, DataGridView na primer ?
Nadam se da ne lupam gluposti.
 
Pa ako mislis da se bavis programiranjem a da ne znas engleski - mozes slobodno da batalis posao.
Ne da moras da znas engleski, vec moras i da razmisljas na engleskom.
Mada, i pored toga, imas bezbroj prevedenih knjiga kako da bilo sta implementiras u .NET-u.