Rado Srbin ide u vojnike ;)))

Veseli_Ubica

Poznat
Poruka
7.186
Treba mi nechije mishljenje:
Dobio sam poziv da se javim u kasarnu za 10 dana zbog planiranja sluzenja vojnog roka. Potrebno je da donesem potvrdu da sam student, kako bih odlozio vojsku, ali nisam student. A i razmishljao sam da se sam javim i shto pre odsluzim svoju duznost prema otadzbini
icon10.gif
. Valjda je bolje sad dok sam mladji i nemam ozbiljno zaposlenje. A puno mi ljudi kaze da sam budala, da trebam da se borim i cimam da izbegnem vojsku josh par godina, a do tada ce eventually da ukinu sluzenje vojnog roka. A razlozi su rano ustajanje, smrzavanje, izivljavanje, incidenti sa sapunom pod tushem(!), pasulj bez zrna pasulja, .... U svakom sluchaju, civilno i unarmed sluzenje ne dolazi u obzir, pa ako neko ima neki koristan argument, rado cu da uzmem u razmatranje...
poz
 
ja sam otisao u vojsku sa 18...ali tada nije ni bilo govora o skracivanju....sada se prica da ce do 2007 ukinuti vojnu obavezu...da sam na tvom mestu, sacekao bih...mislim mladost ludost....sto sam ja sad bolji nego ovi sto sluze po par meseci...i vise su kuci nego u vojsci...
 
A što da ne ako o tome razmišljaš... I meni je to bila opcija za ovu godinu pa sam se bio predomislio... Ali opet... Moglo se desiti i da odem. Najviše zbog faksa i nisam otišao.. Ali brate... Bar u vojsci možeš jednostavno da isključiš mozak i odmoriš od bilo kakvih frka koje bi mogao imati u kući... Malo se isprazniš i yebe ti se za sve...
 
Da se odmorim ? Pa kakve sam ja sve priche cuo, ispade da je u VSCG kao u americhkim filmovima... Mada ne verujem u puno toga shto se pricha. To verovatno smishljaju oni kojima je trebao izgovor pred ljudima shto je izabrao civilno sluzenje...
Funny thing is da me je o izbegavanju vojske savetovao (zbog povrede) penzionisani pilot JNA, koji se 2 (dva) puta katapultirao u mirnodopskim uslovima ;)