dok sveti petar sedi na nebu i ispija nektar, sta se desava na zemlji?

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Svabov

Buduća legenda
Poruka
Ko je monstrum koji je preksinoć s leđa sa čak sedamnaest uboda nožem usmrtio trinaestogodišnju Tamaru Ivanović u blizini pruge u Batajnici, samo stotinak metara nadomak njene kuće? Da li je reč o nekom beskućniku, koji je nesrećnu devojčicu vrebao dok se vraćala iz škole, ili je u pitanju neko sasvim drugi sa ko zna kojim motivom? Zločinac mora biti nađen i mora biti kažnjen - u šoku pričaju stanovnici Batajnice posle monstruoznog zločina pred kojim je celo mesto zanemelo od bola.

http://www.blic.co.yu/danas/broj/strane/hronika.htm

a on sve to lepo gleda?
pa sto nije pustio neku munju da spali gada?

Obersturmfuehrer:
http://www.blic.co.yu/danas/broj/strane/hronika.htm

a on sve to lepo gleda?
pa sto nije pustio neku munju da spali gada?
Ти си једна поремећена особа којој треба под ХИТНО лечење у некој установи
Премудрости Соломонове
Јер ће намисли безбожника бити испитане,
а чување ријечи његових доћи ће Господу
на изобличење безакоња његових.

Obersturmfuehrer:
ti si takodje poremecena osoba, koja kada treba nekom da se lome noge odmah ustaje (na nekoj temi ima ovo o lomljenju nogu), ali kada treba da se UOCI bozija NEAKTIVNOST nigde te nema.
Uostalom, jel umes da prokomentarises ili ces da nastavis da psujes i da vredjas?
Нити сам псовао, нити вређао, само сам изнео чињенице

"Заиста, заиста вам кажем: који верује мене, дела која ја творим и он ће творити" (Јн. 14, 12).

Elvin:
samo čekam da kaže čudni su putevi gospodnji...:wink:

mogao bi bl da objasni koje zadovoljstvo bog oseća kad cunamijem pobije 100.000 siromašnih nesrećnika...baš me zanima
Ти си заиста несрећник и жалостан када тзако мислиш, Господ то није урадио већ ЉУДИ са својим глобалним загревањем и индустријализацијом чији сте љубитељи, када о нечему пишете, мало се распитајте о узроцима.
"Све могу у Христу Исусу који ми моћи даје" (Фил. 4, 13)

Elvin:
a ja mislio da je cunami posledica zemljotresa...svi znaju da industrijalizacija izaziva zemljotrese...
Осим земљотреса мора да се створе и атмосферске прилике, и пре је било земљотреса али није било цунамија????????
А индустријализација утиче на Земљотресе, мало простудирај материју

Obersturmfuehrer:
E ovo je bas lepo...

1. Covek jos nije toliko mocan da moze da upravlja zemljotresima i cunamijima. Kao ni klimom na globalnom nivou.

2. Bog je mogao da spreci nesrecu da je hteo, tj da postoji

3. Ako je covek stvarno u stanju da na taj nacin kontrolise prirodu, bog nam ni ne treba.
Ајде немој бити смешан, Господ би по теби требао да исправља брљотине твоје по читав дан. Где је наша одговорност??? Имамо слободну вољу дату од Господа и изволте ПО ЗАСЛУЗИ.

Elvin:
da naravno nije bilo zemljotresa sve do 19 veka,tj.početka industrijalizacije i globalnog zagrevanja...prostudiraj malo materiju...
О НЕПИСМЕНОСТИИИИИИИ
рекао сам да је билко земљотреса али није било ЦУНАМИЈА

ЧИТАЈЈЈЈЈЈЈЈЈЈЈ
Немој лупати напамет

Tsunamis occur most frequently in the Pacific Ocean, but are a global phenomenon; they are possible wherever large bodies of water are found, including inland lakes, where they can be caused by landslides. Very small tsunamis, non-destructive and undetectable without specialized equipment, occur frequently as a result of minor earthquakes and other events.

[edit]
6100 B.C. and before
In the North Atlantic Ocean, the Storegga Slides were a major series of sudden underwater land movements over the course of tens of thousands of years, which caused tsunamis and megatsunamis across a wide area.

[edit]
1650 B.C. - Santorini
At some time between 1650 BC and 1600 BC (still debated), the volcanic Greek island Santorini erupted, causing a 100 m to 150 m high tsunami that devastated the north coast of Crete, 70 km (45 miles) away, and would certainly have wiped out the Minoan civilization along Crete's northern shore. Santorini is regarded as the most likely source for Plato's literary parable of Atlantis.

[edit]
1607 - Bristol Channel, England and Wales
In 2002 it was suggested that the Bristol Channel floods of 1607 in England and Wales, UK, may have been caused by a tsunami.

[edit]
1700 - Vancouver Island, Canada
January 26 - The Cascadia Earthquake, one of the largest earthquakes on record, ruptures the Cascadia Subduction Zone offshore from Vancouver Island to northern California, creating a tsunami logged in Japan and oral traditions of the American First Nations.

[edit]
1755 - Lisbon, Portugal
Tens of thousands of Portuguese who survived the great 1755 Lisbon earthquake were killed by a tsunami which followed a half hour later. Many townspeople fled to the waterfront, believing the area safe from fires and from falling debris from aftershocks. Before the great wall of water hit the harbour, waters retreated, revealing lost cargo and forgotten shipwrecks.

The earthquake, tsunami, and subsequent fires killed more than a third of Lisbon's pre-quake population of 275,000. Historical records of explorations by Vasco da Gama and other early navigators were lost, and countless buildings were destroyed (including most examples of Portugal's Manueline architecture). Europeans of the 18th century struggled to understand the disaster within religious and rational belief systems. Philosophers of the Enlightenment, notably Voltaire, wrote about the event. The philosophical concept of the sublime, as described by philosopher Immanuel Kant in the Observations on the Feeling of the Beautiful and Sublime, took inspiration in part from attempts to comprehend the enormity of the Lisbon quake and tsunami.

evo da te obrazujem malo...sizifov posao...

čekam izvinjenje

Elvin:
Tsunamis occur most frequently in the Pacific Ocean, but are a global phenomenon; they are possible wherever large bodies of water are found, including inland lakes, where they can be caused by landslides. Very small tsunamis, non-destructive and undetectable without specialized equipment, occur frequently as a result of minor earthquakes and other events.

[edit]
6100 B.C. and before
In the North Atlantic Ocean, the Storegga Slides were a major series of sudden underwater land movements over the course of tens of thousands of years, which caused tsunamis and megatsunamis across a wide area.

[edit]
1650 B.C. - Santorini
At some time between 1650 BC and 1600 BC (still debated), the volcanic Greek island Santorini erupted, causing a 100 m to 150 m high tsunami that devastated the north coast of Crete, 70 km (45 miles) away, and would certainly have wiped out the Minoan civilization along Crete's northern shore. Santorini is regarded as the most likely source for Plato's literary parable of Atlantis.

[edit]
1607 - Bristol Channel, England and Wales
In 2002 it was suggested that the Bristol Channel floods of 1607 in England and Wales, UK, may have been caused by a tsunami.

[edit]
1700 - Vancouver Island, Canada
January 26 - The Cascadia Earthquake, one of the largest earthquakes on record, ruptures the Cascadia Subduction Zone offshore from Vancouver Island to northern California, creating a tsunami logged in Japan and oral traditions of the American First Nations.

[edit]
1755 - Lisbon, Portugal
Tens of thousands of Portuguese who survived the great 1755 Lisbon earthquake were killed by a tsunami which followed a half hour later. Many townspeople fled to the waterfront, believing the area safe from fires and from falling debris from aftershocks. Before the great wall of water hit the harbour, waters retreated, revealing lost cargo and forgotten shipwrecks.

The earthquake, tsunami, and subsequent fires killed more than a third of Lisbon's pre-quake population of 275,000. Historical records of explorations by Vasco da Gama and other early navigators were lost, and countless buildings were destroyed (including most examples of Portugal's Manueline architecture). Europeans of the 18th century struggled to understand the disaster within religious and rational belief systems. Philosophers of the Enlightenment, notably Voltaire, wrote about the event. The philosophical concept of the sublime, as described by philosopher Immanuel Kant in the Observations on the Feeling of the Beautiful and Sublime, took inspiration in part from attempts to comprehend the enormity of the Lisbon quake and tsunami.

evo da te obrazujem malo...sizifov posao...

čekam izvinjenje

Јесте да наравно, баш верујем

Бл:
Ајде немој бити смешан, Господ би по теби требао да исправља брљотине твоје по читав дан. Где је наша одговорност??? Имамо слободну вољу дату од Господа и изволте ПО ЗАСЛУЗИ.

ne, ali kada je u pitanju prirodna katastrofa, manijak ili slicno, mogao bi ponekad da umesa prste.
hoces da kazes da je ova devojcica ZASLUZILA da bude ubijena?

БЕСЕДА о ширини и дужини и дубини и висини

Да бисте могли разумјети са свима светима, шта је ширина и дужина и дубина и висина (Еф. 3, 18).

Ево плода вере и љубави! Ево дарова царских, које доноси Цар Христос кад се усели у срце човеково. Разумевање тајни спасоносних; разумевање свега онога што је за живот човеков важно. Но то разумевање није лично ни изузетно, није самолично и оригинално, него се оно поклапа са разумевањем свих светих. Јер ко су свети, ако не богаташи у вери и љубави? Њима се дарова разумевање тајни Божјих због њихове вере и љубави. Пробај, дакле, твоје разумевање на њиховом разумевању, па ако видиш разлику, знај да си ти у неправу. Ако ли се твоје разумевање поклапа са њиховим, значи достигао си њихову меру вере и љубави, и значи Христос се уселио у срце твоје.

Тада ћеш разумети шта је ширина љубави Божје, којом обухвати у план спасења и Јевреје и незнабошце; и шта је дужина Промисла Божјег, којом од правремена спремаше план спасења, па редом кроз закон и пророке и чудеса многа; и шта је дубина смирења Христова, због кога се и у Ад спусти лично, да спасе душе праведника; и шта је висина славе Христове, коју као човек прими после свршетка Свог спасоносног дела на земљи. Као Крст Христов тако стоји ширина и дужина, и дубина и висина, све обухватајући, све објашњавајући, све призивајући, све милујући, све узвисујући.

О Господе Исусе, благи Господе наш, помилуј нас и спаси. Теби слава и хвала вавек. Амин.

ma s vremena na vreme,kad dobijem nalet inspiracije...kao danas

The daylight fades and the stars comes out
But there’s never much to talk about
Another day goes rushing by and here we are just wondering why
We have to belong with a sense of purpose
That’s all we need, without them we’re worthless
Ah, we’ve come so far, hmm, but then again
All we see is more of the same
It’s getting crowded here we agree no doubt
Oh dear brother what’s it all about?

Hey you over there why don’t you throw down your spear?
We all need some help right now
Where are we going from here?
The way things are working out
It won’t be too long before we have to move
Better start thinking about it while there’s still time to choose

Every day of my life I discover
Someone murdering my sisters and brothers
In the name of some god or another
What do you know

For the first precious few it’s time to go
What might have been we’ll never know
All those bad ideas became the law
Oh yes, we’ve forgotten what we’re looking for
All of you angels it’s time to gather your wings
Leave it all behind you won’t need any of those things
We’re going on through the darkness hand in hand
To step into the future
Before time began

And for those who remain with your chosen gods
May your prayers be answered.

čini mi se da ima veze sa temom...

Obersturmfuehrer:
E ovo je bas lepo...

1. Covek jos nije toliko mocan da moze da upravlja zemljotresima i cunamijima. Kao ni klimom na globalnom nivou.

2. Bog je mogao da spreci nesrecu da je hteo, tj da postoji

3. Ako je covek stvarno u stanju da na taj nacin kontrolise prirodu, bog nam ni ne treba.
1. Covek je mocan da izaziva zemljotrese a kao posledicu toga i cunami-je. Objasnjenje toga se nalazi u US Field Manual N° 1966-37 i posledica je istrazivanja tokom rata u Vijetnamu. Klimom moze da upravlja takodje cak i sada imaju razvijene npr kisne bombe koje mogu da izazovu neprestane kise poplave eroziju zemljista... Samim promenama reljefa i promenu klime na mikro i makro nivou
2. Ne lupaj i ne budi ironican
3. Covek je u stanju da kontrolise prirodu do izvesne mere
Bog je potreban coveku

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back