WORLD OF TANKS (W.O.T) ,POMOĆ

darkwoodmail

Početnik
Poruka
6
Da li mi neko može objasniti i da li je neko imao negativno iskustvo u ovoj online igri kao ja?Tek sam počeo da igram ovu super igru i bez obzira na to što sam početnik, dosta sam tutorijala pročitao i odgledao na @netu ali nigde nisam našao nešto što bi moglo da mi pomogne u ovom slučaju.Problem je taj što ne mogu da pucam iz tenkova.Prvo sam mislio da je miš otkazao ali se to nije desilo?!Igrao sam u kontinuitetu dva sata a zatim se pojavio taj problem?Posle svake misije sam dobijao disciplinske kazne od administratora zbog pasivne igre gde su mi oduzimali sve bodove koje sam stekao u misijama,jer nisam mogao da pucam.Iznova i iznova sam se vraćao u online garažu i pokušavao da rešim problem na tenkovima misleći da je možda problem u municiji i tovaru municije ali nije?.Ono što je indikativno je i to što ne mogu da pucam iz tenka u samom tutorijalu igrice kada se početnici uče "prve korake" u ovoj moćnoj igri?MOLIO BIH ZA POMOĆ sve iskusne gejmere i forumaše!HVALA
 
shot_008.jpg
 
oce da ti poruce da ucis da ne dangubis i ne kvaris oci zaglupljujuci se igricama

:zelenko3: Pušt ga Đorđija,nešto mora da drka...

U pitanju je nedostatak nekog od drajvera-problem je s ulogovanjem.
Odjavi taj nalog s kojim si se prijavio i sledeći dan se prijavi ponovo.I nikako ne prekidaj dovnaldovanje i apdet (usnimavanje sadržaja
i naloga) odlaskom na neke druge sadržaje ako nemaš baš moćan comp.
Ako si s lap topom,verovatniji ti problem tog tipa nego s desktopom...
S telefonom ne možeš na tu igru!
 
:zelenko3: Pušt ga Đorđija,nešto mora da drka...

U pitanju je nedostatak nekog od drajvera-problem je s ulogovanjem.
Odjavi taj nalog s kojim si se prijavio i sledeći dan se prijavi ponovo.I nikako ne prekidaj dovnaldovanje i apdet (usnimavanje sadržaja
i naloga) odlaskom na neke druge sadržaje ako nemaš baš moćan comp.
Ako si s lap topom,verovatniji ti problem tog tipa nego s desktopom...
S telefonom ne možeš na tu igru!