Rat u Siriji i Iraku - vesti i analize

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Значи, напредак у обе Гуте, напредак у Хами, осујећен напад ИСИЛ-а на Квејрис, и неки губици у Алепу, али по цену огромних смрти терористичког шљама.

Није лоше.

A, evo dodatno iz Zapadne Gute.
Nepotvrđeno, još uvek

The Militants in Khan AlShieh in the countryside of Damascus will drop their weapons and surrender to the SAA

- - - - - - - - - -

Pšššššššš
Izdušili kao probušen kurton

1 минпре 1 минут

Russians bombing southern Aleppo right now.

Ajde?
A humanost?

Rekoh ja da Rusi opasno troluju :D

Pa rekli su da nece ovaj istocni deo dirati...i nece vec ce samo ove nezvane goste s Juga da olade malo...:lol:

Ali nesto razmisljam...koji je to jad i ponor Zapada...
Ove sve dzihadisticke ofanzive... sa sve ovim bombasiam i sl, ne planiraju sigurno ovi razroki komandanti...
Ovo sve osmisljava Pentagon...
Dakle Pentagon osmisljava tu kao proxy teroristicku gerilu i njihov napade...

I sad...mozes ti zamisliti u kojem bedaku i smoru je taj West Point skolovani Pentagon general koji mora da ratuje komandujuci indirektno ovim bomasiam i ostalim debosima...:lol:
Pa to je ono...da covek posle toga padne u depru...i pita se "Sta je Bogu zgresio..." :lol:

dzihadisti Al Zinki danas u Alepu

To je samo jedna manja sekta islama koja veruje u istishhad operacije.

Rusija je juce ubila 22 dece iz osnovne skole, jer smatra da se time sveti Reganu sto je porazio zamisao o planskoj privredi.

Priznaces da je to bolesna nacija, i zato je bas simpaticno sto su Vehabije izgazile ruski narod kao i Krst generalno.

Evo, ja recimo nijednom nisam cuo od Vendete i tebe i njofre, a pitao sam vas, da li su ove samoubice nekakvi blagosloveni mucenici?
A to za skolu, pa Nusra drzi stab u skoli....

Poslednja izmena:
Pa rekli su da nece ovaj istocni deo dirati...i nece vec ce samo ove nezvane goste s Juga da olade malo...:lol:

Ali nesto razmisljam...koji je to jad i ponor Zapada...
Ove sve dzihadisticke ofanzive... sa sve ovim bombasiam i sl, ne planiraju sigurno ovi razroki komandanti...
Ovo sve osmisljava Pentagon...
Dakle Pentagon osmisljava tu kao proxy teroristicku gerilu i njihov napade...

I sad...mozes ti zamisliti u kojem bedaku i smoru je taj West Point skolovani Pentagon general koji mora da ratuje komandujuci indirektno ovim bomasiam i ostalim debosima...:lol:
Pa to je ono...da covek posle toga padne u depru...i pita se "Sta je Bogu zgresio..." :lol:

Dobro, imaju i ti generali neke nove stvari na raspolaganju, da se malo zanimaju, poput ovih što voze auto - bombe. Nego im je bedak što im nacrtaju položaje koje treba da pogode, a muslimanski balvani omaše za pola kilometra. Dobro je da se ne prikucaju u sopstvene položaje :D

Pricah o ovome davno vec...

Да ли се приближава тренутак директног сукоба сиријске и турске војске?
http://www.pravda.rs/2016/10/27/da-...ak-direktnog-sukoba-sirijske-i-turske-vojske/

Ne da se priblizava, vec uveliko traje...jer sve sto krece iz Ildiba pa i ova najnovija ofanziva dzihadista je tursko maslo....
Takodje...kad Turci BEZ METKA udjose u Dabiq...to znaci da su 1000 ISIS-ovaca poslali na Qweris...

Jedan od samoubilackih napada...kao mini-nuklearka, ko zna...sta im je Pentagon dao ispod tezge...

https://twitter.com/TheDaneChris/status/792113158013980672?ref_src=twsrc^tfw

mc98ns.jpg

http://www.insidesourcenews.com/single-post/2016/10/29/Battle-for-Aleppo-Summary-Day-1

Battle for Aleppo Summary: Day 1
October 29, 2016

Countless weeks of preparation has finally led to factions allied under the banner of 'Jabhat Fatah al-Sham' launching the much anticipated battle to break the siege on Eastern Aleppo. A force of approximately 6,500 men, backed by dozens of heavy armoured vehicles and mounted technical's, alongside at least 20 prepared VBIED's (Vehicle-Borne Improvised Explosive Device), commenced their assault on SAA (Syrian Arab Army) positions in and around the Western countryside of Aleppo.

a567ec_7122e16a23f44e4c89012ceea93497e1~mv2.png

Rebel factions launched their multi axis assault in the early hours of Friday morning, following intense artillery attacks on fortified SAA positions across West Aleppo. These artillery strikes included the shelling of the strategic Nayrab airport in Aleppo using newly acquired Grad missiles. This attack mostly missed its target but did register at least 3 direct hits on the runway and surrounding buildings, temporarily putting the airport out of service. The would prove to be a dilemma for SAA forces as they already lacked much air cover due to weather reasons and Russia's decision to hold off airstrikes for several hours.

Clashing Hot Spots:

Minyan Sawmills
One of the areas targeted first was the Minyan Sawmills. The vicinity is located on the fringes of Western Aleppo districts, meaning its capture would place the rebels in pole position to assault West Aleppo. This was indeed their objective, as rebels assaulted the area with brutal force. A large VBIED attack occurred, achieving a direct hit and killing at least 6 SAA soldiers. This attack was soon followed by 'Inghimasi' (Rebel special forces) infantry storming the area and forcing SAA soldiers into retreat; subsequently seizing control over the vicinity. Unconfirmed reports of war spoils being taken, mostly ammunition.
a567ec_6172d620f5d3439f9d21bd62fe7ca92e~mv2.jpg

Carton factory
Another site to fall victim to a devastating VBIED blast. Clashes around the area lasted several hours before SAA units in the vicinity were overwhelmed and forced to retreat, partially due to lack of air cover.

Al Assad Suburb
The centre piece of rebel gains today, the strategic 'Al Assad' district came under huge amount of firepower as rebels focused most of their resources onto the suburb. Once again rebels kicked off their assault with a successful VBIED operation and the seizing of several neighbouring checkpoints including the 'Soura' checkpoint.This spurred on the allied factions to infiltrate and implement control over at least 80% of the area. Clashes continued for several more hours and into the night and are ongoing at this very moment. Conflicting reports suggest the SAA is still holed up in the northern sector of the suburb in contrast to reports of its complete fall. This remains unconfirmed. Several casualties reported on both sides.
a567ec_d4f2c3a096fe4288b002160900cd2e10~mv2.jpg

Zahra District

Another vocal point in the widespread assault. Rebels launched an attack on this axis but were completely repelled losing at least 9 men in the process.
https://static.wixstatic.com/media/...67ec_413d1146e7474afe8773200a7cdc9877~mv2.png

1070 Vicinity
Rebels attempted to route out the remaining SAA presence in the area. They launched a VBIED operation which failed. Clashes were fierce and long lasting however rebels weren't able to complete their objective and couldn't advance.

3000 Apartment
Reports circled online claiming rebels infiltrated the neighbourhood and captured several building blocks. We contacted sources who claim clashes remain on the districts outskirts and no notable rebel gains occurred inside the suburb. Clashes ongoing and expected to intensify.

a567ec_06e29e26b5114716b90a067b51b8e364~mv2.png

Confirmed losses so far:

Rebels:
- 44 confirmed KIA
- 79 WIA
- 2 mounted technicals
- 2 premature detonations of VBIED's
- Tank

SAA:
- 29 confirmed KIA
- Over 65 WIA
- Kornet launcher/position
- Mounted Technical
- Ammunition and weaponry inc. Anti tank missiles and launcher, RPG's, grenades and mines.

(These are conservative numbers, real death toll may be higher then documented numbers)

Follow us on Twitter for consistent updates: @InsideSourceInt
Credit ISW for the map.

Feel free to donate and help us continue to provide consistent content of a high standard. Donations are made through Paypal and are 100% secure & safe.You can locate the donations tab on the right hand side of the page or at the bottom. Any and all donations are greatly appreciated!

Poslednja izmena:
@Tihi
То је тај Џегијев побуњени народ Сирије.
Све је то 'сконца и конопца, од зла оца и још горе мајке.

@ De_Sisti
Коначно су на мапу унели и ту стрелицу на северном делу...изгледа да је многим картографима јуче понестало мастила!

Poslednja izmena:
Insidesource na twitteru je proasadova Hiperbola. Zato i ne znam ko može da čita njegove novine kad se insan toliko blamirao vestima.

- - - - - - - - - -

Jedini stranci u Siriji su tvoja braca CIA dzihadisti....ali srecom oni se sami deportiraju u vazduh...

99% su Sirijci - izvor tvoje Režimlije

80% tvojih u Alepu su stranci - izvor british Independent

Insidesource na twitteru je proasadova Hiperbola. Zato i ne znam ko može da čita njegove novine kad se insan toliko blamirao vestima.

- - - - - - - - - -

99% su Sirijci - izvor tvoje Režimlije

80% tvojih u Alepu su stranci - izvor british Independent

Evo imas gore rahmetli postere od 2 Turcina, 1 Saudijca, 1 Egipcanina...koji vise Meku nece videti...

Dakle oprani mozgovi diljem Bliskog Istoka...

Cenim da si i ti u nekoj predfazi MK Ultra programiranja i samo cekas poziv lokalnog CIA hodze...da ti sredi pasoš i 72 device...

Терористи трпе ненадокнадиве губитке, а у рају је дошло до дефицита девица, Асад и Руси ће ускоро очистити Алеп и биће то дивна трампа, град од преко 2М становника за неко село које ће привремено заузети пагани који се клањају пет пута дневно, а и из тог села ће бити ишутани.

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back