Da li majke koje lazno optuzuju

Algren

Aktivan član
Banovan
Poruka
ne zeli da dovede jos jedno cudovisste na svetu.

vreme je da se feminizam proglasi za pokret mrznje i kriminalizuje.

(Pundit Press) - In a stunningly evil and disgusting article, a feminist only willing to identify herself as “Lana” has described her decision to abort her child, based solely on the fact that he was a boy.Lana begins her article by explaining that “the patriarchy has been well entrenched since the dawn of time,” and continues by writing about an argument she had with a man on an airplane, while she was pregnant, to summarize what she deemed “extreme patriarchy.”
The description of the argument is straight forward: Lana was flying to San Francisco to participate in an Occupy Wall Street rally. When the person sitting next to her found out about it, he swore at her, to which Lana responded by screaming at the top of her lungs “ASSAULT.”
- See more at: http://www.teaparty.org/feminist-ab...her-monster-world-81986/#sthash.tMtHsgCZ.dpuf

http://www.teaparty.org/feminist-aborts-son-boy-couldnt-bring-another-monster-world-81986/

Модерни феминизам:
58034628.jpg

Treba da se smisli novi termin za ovaj novi degenerični mutageni talas kvazi-feminizma. Grejota je što se sve strpalo pod feminizam jer je feminizam vodio i pobedio mnoge dobre bitke (pravo glasa, radna mesta...). Ovaj treći talas nas ****, jer je jednostavno malouman, degeneričan i nekoherentan.

Feminizam sad treba da vodi svoje bitke u zemljama drugog i trećeg sveta, umesto što histerične džondre cepidlače oko jezičkih, medijskih, i ostalig gluposti. Nisam mogo da im oprostim kad je Assasins Creed kasnio jer su zahvtevale da igra ima ženskog lika (sirijusli). Takođe uvođenja nedefinisanih rodova u jezik i ostale gluposti.

Radikalne feministkinje :fdlan: .

Po mom misljenju mislim da je glupo abortirati ako dete koje se zeli, koje je zdravo, pravo, a muskog ili zenskog pola.
Abortus po mom misljenju ne bi trebao da bude kao odlazak kod frizera, "ne svidja mi se, ajde da skinemo/abortiramo".

Sta da 3,4,5 puta zacne dete muskog pola? Znaci da 3,4,5 puta treba da abortira? Jadno.

Back