Исхрана - Calisthenics workout
Prikazujem rezultate 1 do 19 od 19

Tema: Исхрана - Calisthenics workout

  1. #1
    Neproveren član
    Učlanjen
    09.12.2014.
    Pol
    muški
    Poruke
    1.223
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Исхрана - Calisthenics workout

    Поздрав, хтео бих препоруку за здраву исхрану, тј. шта избегавати од пића и јела.
    Да ли је такође лоше ако мешам једну кашику сувог пивског квасца и сурутке у праху и то пијем два пута дневно?

    Пијем доста воде и избегавам газиране сокове и цигаре.



  2. #2
    Iskusan Nikita Kulganov (avatar)
    Učlanjen
    11.12.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Україна
    Poruke
    6.116
    Reputaciona moć
    110

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Train like an Olympian: Figure skater Meagan Duhamel
    Duhamel: I’m vegan so my meals are very specific. I eat a green smoothie every morning for breakfast. I usually use spinach, beets, bananas, peanut butter, chia seeds, coconut milk and cinnamon. It’s my favourite way to start the day!
    http://globalnews.ca/news/1144507/train-like-an-olympian-figure-skater-meagan-duhamel/

  3. #3
    Početnik
    Učlanjen
    18.03.2015.
    Pol
    muški
    Poruke
    13
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    10 kruga oko sektaskog paviljona ujutru i uvece imaces guzu za 10-ku Onda preskaces spommenike 2h da bi se razibala za Misionar pozu

  4. #4
    Neproveren član
    Učlanjen
    04.04.2007.
    Pol
    muški
    Lokacija
    beograd
    Poruke
    5.296
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio Водин_93 Pogledaj poruku
    Поздрав, хтео бих препоруку за здраву исхрану, тј. шта избегавати од пића и јела.
    Да ли је такође лоше ако мешам једну кашику сувог пивског квасца и сурутке у праху и то пијем два пута дневно?

    Пијем доста воде и избегавам газиране сокове и цигаре.
    Nije lose mesati surutku i kvasac.

    Na dobrom si putu sto izbegavas gazirane skove ali treba izbegavati sokove uopste. Sokovi se ne izbegavaju zato sto su gazirani nego zato sto su zasladjeni rafinisanim secerom. Takodje sto vise izbegavati slatkise(opet zbog secera), sve sto je spremljeno u fritezi, margarin...A nema svrhe pricati o zdravom zivotu a onda recimo iscediti pomorandzu i popiti samo sok. Jeste zdrav taj sok ali je mnogo zdravije pojesti celu pomorandzu. Kada si zedan popijes vodu.

  5. #5
    Neproveren član
    Učlanjen
    09.12.2014.
    Pol
    muški
    Poruke
    1.223
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio petar_z Pogledaj poruku
    Nije lose mesati surutku i kvasac.

    Na dobrom si putu sto izbegavas gazirane skove ali treba izbegavati sokove uopste. Sokovi se ne izbegavaju zato sto su gazirani nego zato sto su zasladjeni rafinisanim secerom. Takodje sto vise izbegavati slatkise(opet zbog secera), sve sto je spremljeno u fritezi, margarin...A nema svrhe pricati o zdravom zivotu a onda recimo iscediti pomorandzu i popiti samo sok. Jeste zdrav taj sok ali je mnogo zdravije pojesti celu pomorandzu. Kada si zedan popijes vodu.
    Више и не пијем сокове, само воду и то 3-4 литра на дан.
    Слаткише ћу избацити.

    @ Nikita Kulganov
    Не бих да почињем са вегетеријанском исхраном, волим да једем месо.

  6. #6
    Neproveren član
    Učlanjen
    04.04.2007.
    Pol
    muški
    Lokacija
    beograd
    Poruke
    5.296
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    A zasto pijes toliko vode? OK leti ali zasto zimi? I samo da znas pijuci toliko vode koja nema dovoljno minerala organizam izbaci vise nego sto unosis i stvaras drugi problem. To je pogotovo izrazeno leti kada prorade znojne zlezde.
    Poslednji put ažurirao/la petar_z : 18.03.2015. u 23:56

  7. #7
    Poznat
    Učlanjen
    22.12.2010.
    Pol
    muški
    Poruke
    8.280
    Reputaciona moć
    422

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    3-4 litra je ok...
    Today I will do what others won't, so tomorrow I can do what others can't.

  8. #8
    Neproveren član
    Učlanjen
    09.12.2014.
    Pol
    muški
    Poruke
    1.223
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio petar_z Pogledaj poruku
    A zasto pijes toliko vode? OK leti ali zasto zimi? I samo da znas pijuci toliko vode koja nema dovoljno minerala organizam izbaci vise nego sto unosis i stvaras drugi problem. To je pogotovo izrazeno leti kada prorade znojne zlezde.
    Мислим да је минимално потребно 2 литра воде на дан, а ако вежбаш онда још више.

  9. #9
    Zaslužan član georgejune (avatar)
    Učlanjen
    26.11.2007.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Chase the Sun
    Poruke
    143.960
    Tekstova u blogu
    3
    Reputaciona moć
    6079

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    ako volis meso sta onda pitas teraj po svom
    Gis maj es,trust my instinct in these matters,,is attention whores,who cares,ako cete digrate kolo to ne drzimo

  10. #10
    Neproveren član
    Učlanjen
    09.12.2014.
    Pol
    muški
    Poruke
    1.223
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio petar_z Pogledaj poruku
    Nije lose mesati surutku i kvasac.

    Na dobrom si putu sto izbegavas gazirane skove ali treba izbegavati sokove uopste. Sokovi se ne izbegavaju zato sto su gazirani nego zato sto su zasladjeni rafinisanim secerom. Takodje sto vise izbegavati slatkise(opet zbog secera), sve sto je spremljeno u fritezi, margarin...A nema svrhe pricati o zdravom zivotu a onda recimo iscediti pomorandzu i popiti samo sok. Jeste zdrav taj sok ali je mnogo zdravije pojesti celu pomorandzu. Kada si zedan popijes vodu.
    На шта тачно мислиш?

    @georgejune
    Питам и научим, не знам ја све.
    Сигурно и превише меса не ваља, само које месо и количина рецимо.

  11. #11
    Neproveren član
    Učlanjen
    04.04.2007.
    Pol
    muški
    Lokacija
    beograd
    Poruke
    5.296
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio Водин_93 Pogledaj poruku
    На шта тачно мислиш?

    @georgejune
    Питам и научим, не знам ја све.
    Сигурно и превише меса не ваља, само које месо и количина рецимо.
    Na sta mislim? Mislim na sva jela spremljena u fritezi. I na sva jela u kojima ima margarina. To je zlo koji napravi haos u kardiovaskularnom sistemu i organizmu uopste. A mast(biljna i zivotinjska) generano nije opsana ako se unosi u normalnim kolicinama cak je i neophodna.

    Meso je pored jaja, sira, ribe... glavni izvor proteina. Organizmu sportista je potrebno 1.5-2 grama po kilogramu telesne tezine. Znaci tebi kao rekreativcu ne treba vise od 1.5 gram. Ako imas recimo 80kg to znaci da ti je potrebno 120 grama proteina. E sad da bi odredio koliko treba mesa da pojedes, nadjes tabelu i izracunas. Ali uracunaj i ostale izvore proteina kao sto su jaja, sir... Proteina ima naravno i u hrani biljnog porekla.

    Ishrana je jako teska tema. Moras jako puno da procitas A procitaces puno informacija koje su kontradiktorne, pogotovo na forumima. Kao i sve ostalo moras jako duboko uci u temu da bi razumeo. Ne smes se osloniti samo na jedan izvor informacija, moras procitati puno toga. Uporediti informacije pa onda doneti zakljucak.

  12. #12
    Iskusan Araon (avatar)
    Učlanjen
    13.12.2013.
    Pol
    muški
    Poruke
    6.072
    Reputaciona moć
    165

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Ja bez svega mogu, ali bez slatkiša nema šanse...
    "Živeti u Beogradu znači gledati sa filozofskim mirom kako preko noći obogaćene, bivše pevačice iz drumskih krčmi, kupuju senjačke vile propalih aristokratskih porodica." Momo Kapor.

  13. #13
    Neproveren član
    Učlanjen
    04.04.2007.
    Pol
    muški
    Lokacija
    beograd
    Poruke
    5.296
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio Araon Pogledaj poruku
    Ja bez svega mogu, ali bez slatkiša nema šanse...
    Uh i ja sam dugo bio kao dzanki. Ujutro cim otvorim oci morao sam da pojedem nesto slatko, popijem neki sok... Ne znam zasto ali sada vise nemam tu potrebu za slatkisima. Volim i dalje da se zasladim ali ne u kolicinama kao nekad.

  14. #14
    Iskusan Araon (avatar)
    Učlanjen
    13.12.2013.
    Pol
    muški
    Poruke
    6.072
    Reputaciona moć
    165

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio petar_z Pogledaj poruku
    Uh i ja sam dugo bio kao dzanki. Ujutro cim otvorim oci morao sam da pojedem nesto slatko, popijem neki sok... Ne znam zasto ali sada vise nemam tu potrebu za slatkisima. Volim i dalje da se zasladim ali ne u kolicinama kao nekad.
    Ali to je bukvalno kao droga.. Ranije nisam jeo slatko uopšte... Sad, ako otvorim keks on je pojeden ceo odjednom, to je to...
    "Živeti u Beogradu znači gledati sa filozofskim mirom kako preko noći obogaćene, bivše pevačice iz drumskih krčmi, kupuju senjačke vile propalih aristokratskih porodica." Momo Kapor.

  15. #15
    Neproveren član
    Učlanjen
    09.12.2014.
    Pol
    muški
    Poruke
    1.223
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Када би требало да се пије сурутка у праху и суви пивски квасац? Ја значи помешам ујутру и увече после јела и попијем, не знам јел тако добро.
    Сада сам купио и декстрозу у продавници здраве хране, па сам мислио да то пре и после тренинга узимам.

  16. #16
    Domaćin Monarh (avatar)
    Učlanjen
    10.03.2013.
    Pol
    muški
    Poruke
    3.778
    Reputaciona moć
    197

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio Водин_93 Pogledaj poruku
    Када би требало да се пије сурутка у праху и суви пивски квасац? Ја значи помешам ујутру и увече после јела и попијем, не знам јел тако добро.
    Сада сам купио и декстрозу у продавници здраве хране, па сам мислио да то пре и после тренинга узимам.
    Citat Original postavio Водин_93 Pogledaj poruku
    Када би требало да се пије сурутка у праху и суви пивски квасац? Ја значи помешам ујутру и увече после јела и попијем, не знам јел тако добро.
    Сада сам купио и декстрозу у продавници здраве хране, па сам мислио да то пре и после тренинга узимам.
    Surutka posle treninga. I možeš ujutru čim ustaneš.
    Dekstrozu posle treninga. To ti je prost šećer koji odmah odlazi u krvotok.
    Da objasnim to sa šećerima jer je prilično važno, a možda nekom i zatreba

    Ovako. Ti kada uneseš šećer u organizam, tj. ugljene hidrate oni se razlažu na jednostavnije stvari u želucu i kao glukoza ulaze u krvotok.
    Tada na scenu stupa insulin. Hormon koji zapravo transportuje glukozu do mišića kako bi ih nahranio.
    Ali, deo odlazi u mišiće (jer u mišićima postoje receptori koji reaguju na isnulin) a ostatak šećera se deponuje u masti. (trigliceridi, čuo si za to )
    Što je više glukoze u krvi, više se luči insulina. Mišići baš i nisu ludi za šećerom, tako da se uključuje taj mehanizam za skladištenje te energije (masti).
    Pri tom i ova stvar se dešava, pošto dobijaju energiju iz šećera, organizam blokira trošenje masti.

    I sada šta se dešava ako si recimo gladan i pojedeš čokoladicu ili popiješ čašu soka.
    raste šećer - raste insulin - blokira se trošenje masti - telo počinje da troši protein.
    A to je loše jer su to mišići. Protein se uzima kao gorivo kada je stvar hitna. Dakle kod gladovanja. (logika: mišići troše kalorije celog dana, a glad vlada, dakle prvo se rešava onog što troši kalorije, a pri tome i hrani)

    Poenta cele priče, te prostije šećere samo posle treninga, kada je energija mišićima hitno potrebna.
    U ostatku dana jedeš složene UH koji se sporo razlažu u želucu, dakle postepeno se u organizam oslobađa šećer i nema snažne insulinske reakcije.
    Složenost UH se meri glikemijskim indeksom. (što niži indeks, to bolje) npr. http://www.krenizdravo.com/prehrana/glikemijski-indeks-gi-namirnica-tablica

    E da, još nešto, kada piješ tu surutku posle treninga, ubaci u nju malo dekstroze, jer će ti proteini iskoristiti prevoz (insulin) sa šećerom i brzo stići do mišića.
    A dekstrozu ti preporučujem u toku treninga samo ako voziš biciklom neke velike kilometraže ili trčiš veliku distancu i slično. Inače - uvek posle treninga.

    I još da napomenem, stalno i naglo povećavanje insulina u krvi, čini receptore za insulin u mišićima neosetljivim. To se zove dijabetes.

    I čitava logika ishrane dok treniraš je jednostavna. Proceni koliko se trošiš dnevno, nadoknati te kalorije, ako hoćeš da rasteš onda budi u suficitu i to se vodi sledećom logikom: 50% iz UH, 35% masti i 15% proteini. Okvirno.
    A da znaš i ovo: 1gr proteina ima 4 kalorije, 1gr UH ima 4 kalorije i 1gr masti ima 9 kalorija.
    To sve podeli u 5 obroka.
    Vežbaj i ne brini.
    Pri tom nemoj da budeš zaludjenik oko ishrane i da računaš koliko šta ima grama i kalorija
    Bitno je samo da imaš logiku u glavi i da kompletno vežbanje nije samo sebi svrha, a posebno ne hrana, već je to samo alat da podigneš kvalitet života na viši nivo.
    Srećno.
    "Jednota, Ljepota i Ljubav" N. Tesla

  17. #17
    Neproveren član
    Učlanjen
    09.12.2014.
    Pol
    muški
    Poruke
    1.223
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Шта мислиш о овоме:

    Ујутру једна кашичица сувог пивског квасца и суритке.
    Затим у току дана после тренинга кашичица декстрозе и сурутке.
    И онда увече једна кашичица сувог квасца.

  18. #18
    Elita pivosok (avatar)
    Učlanjen
    24.01.2010.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Osmanlı İmparatorluğu
    Poruke
    15.529
    Reputaciona moć
    314

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Ja pijem vodu kad sam zedan.
    "There are three signs of senility. The first sign is that a man forgets his theorems. The second sign is that he forgets to zip up. The third sign is that he forgets to zip down. "

  19. #19
    Neproveren član
    Učlanjen
    04.04.2007.
    Pol
    muški
    Lokacija
    beograd
    Poruke
    5.296
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Исхрана - Calisthenics workout

    Citat Original postavio Monarh Pogledaj poruku
    Surutka posle treninga. I možeš ujutru čim ustaneš.
    Dekstrozu posle treninga. To ti je prost šećer koji odmah odlazi u krvotok.
    Da objasnim to sa šećerima jer je prilično važno, a možda nekom i zatreba

    Ovako. Ti kada uneseš šećer u organizam, tj. ugljene hidrate oni se razlažu na jednostavnije stvari u želucu i kao glukoza ulaze u krvotok.
    Tada na scenu stupa insulin. Hormon koji zapravo transportuje glukozu do mišića kako bi ih nahranio.
    Ali, deo odlazi u mišiće (jer u mišićima postoje receptori koji reaguju na isnulin) a ostatak šećera se deponuje u masti. (trigliceridi, čuo si za to )
    Što je više glukoze u krvi, više se luči insulina. Mišići baš i nisu ludi za šećerom, tako da se uključuje taj mehanizam za skladištenje te energije (masti).
    Pri tom i ova stvar se dešava, pošto dobijaju energiju iz šećera, organizam blokira trošenje masti.

    I sada šta se dešava ako si recimo gladan i pojedeš čokoladicu ili popiješ čašu soka.
    raste šećer - raste insulin - blokira se trošenje masti - telo počinje da troši protein.
    A to je loše jer su to mišići. Protein se uzima kao gorivo kada je stvar hitna. Dakle kod gladovanja. (logika: mišići troše kalorije celog dana, a glad vlada, dakle prvo se rešava onog što troši kalorije, a pri tome i hrani)

    Poenta cele priče, te prostije šećere samo posle treninga, kada je energija mišićima hitno potrebna.
    U ostatku dana jedeš složene UH koji se sporo razlažu u želucu, dakle postepeno se u organizam oslobađa šećer i nema snažne insulinske reakcije.

    Složenost UH se meri glikemijskim indeksom. (što niži indeks, to bolje) npr. http://www.krenizdravo.com/prehrana/glikemijski-indeks-gi-namirnica-tablica

    E da, još nešto, kada piješ tu surutku posle treninga, ubaci u nju malo dekstroze, jer će ti proteini iskoristiti prevoz (insulin) sa šećerom i brzo stići do mišića.
    A dekstrozu ti preporučujem u toku treninga samo ako voziš biciklom neke velike kilometraže ili trčiš veliku distancu i slično. Inače - uvek posle treninga.

    I još da napomenem, stalno i naglo povećavanje insulina u krvi, čini receptore za insulin u mišićima neosetljivim. To se zove dijabetes.

    I čitava logika ishrane dok treniraš je jednostavna. Proceni koliko se trošiš dnevno, nadoknati te kalorije, ako hoćeš da rasteš onda budi u suficitu i to se vodi sledećom logikom: 50% iz UH, 35% masti i 15% proteini. Okvirno.
    A da znaš i ovo: 1gr proteina ima 4 kalorije, 1gr UH ima 4 kalorije i 1gr masti ima 9 kalorija.
    To sve podeli u 5 obroka.
    Vežbaj i ne brini.
    Pri tom nemoj da budeš zaludjenik oko ishrane i da računaš koliko šta ima grama i kalorija
    Bitno je samo da imaš logiku u glavi i da kompletno vežbanje nije samo sebi svrha, a posebno ne hrana, već je to samo alat da podigneš kvalitet života na viši nivo.
    Srećno.
    Nije to bas tako. Glikemijski indeks(GI) ne zavisi samo od toga da li je secer slozen ili prost. GI ciste fruktoze(prost UH) je mnogo manji od belog hleba koji se uglavnom sastoji od skroba(slozen UH) koji je slozeni secer. Ono sto najvise utice na GI je nacin na koji se ti UH unose. Ako se unose prirodnim namirnicama kao sto je voce, integralno brasno, zitarice... GI je nizak zato sto u takvoj hrani ima dosta vlakana koja usporavaju apsorbovanje secera. Ako se UH unose preradjenom hranom kao sto su slatkisi, sokovi... GI je visok i unos takve hrane treba ograniciti sto je vise moguce.

    E sad ako se recimo testenine koje imaju visok GI unose sa dosta povrca koje je bogato vlaknima dobijemo opet izbalansiran obrok.
    Poslednji put ažurirao/la petar_z : 17.04.2015. u 12:56

Slične teme

  1. Odgovora: 288
    Poslednja poruka: 25.02.2018., 12:20
  2. Исхрана за време поста?
    Autor Аристократа u forumu Ostali sportovi
    Odgovora: 7
    Poslednja poruka: 13.11.2011., 18:12
  3. Karike, street workout :)
    Autor Zvercina u forumu Ostali sportovi
    Odgovora: 3
    Poslednja poruka: 09.08.2011., 17:45
  4. pre/post workout stuff
    Autor metacortex u forumu Ostali sportovi
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 01.02.2011., 16:07
  5. Посао и исхрана
    Autor storm cloud u forumu Žene
    Odgovora: 73
    Poslednja poruka: 06.10.2005., 11:24

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •