Amerika novcem od trgovine drogom finansira puceve protiv vlasti sirom sveta!!!
Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Prikazujem rezultate 1 do 25 od 29

Tema: Amerika novcem od trgovine drogom finansira puceve protiv vlasti sirom sveta!!!

Stara legenda Тихи (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Exclamation Amerika novcem od trgovine drogom finansira puceve protiv vlasti sirom sveta!!!

http://rt.com/usa/194992-cia-crack-scandal-webb/

Decades-old CIA crack-cocaine scandal gains new momentum

Nearly two decades after a US reporter was humiliated for connecting the CIA to a drug-trafficking trade that funded the Nicaraguan Contras, important players in the scandal – which led to the journalist’s suicide – are coming forward to back his claims.

Back in 1996, Gary Webb of the San Jose Mercury News broke a story stating not only that the Nicaraguan Contras – supported by the United States in a rebellion against their left-leaning government – were involved in the US crack cocaine epidemic of the 1980s, but also that the CIA knew and turned a blind eye to the operation.

As a result, Webb concluded, the CIA was complicit in a drug trade that was wreaking havoc on African American communities in Los Angeles.

The bombshell report sparked outrage across the country, but when national newspapers like the Los Angeles Times, New York Times, and Washington Post weighed in on the matter, they dismissed Webb and attacked his story to the point that it was disowned by the Mercury News. Webb was forced out of journalism and ultimately committed suicide in 2004.

Now, however, the whole ordeal is being looked at with fresh eyes in the form of two new films: “Kill the Messenger” and a documentary called, “Freeway: Crack in the System.” Additionally, several figures involved in the operation have recently spoken out, lending further credibility to Webb’s original reporting.

Coral Baca, who had a close relationship with prominent Nicaraguan drug dealer Rafael Cornejo, told the Huffington Post that she remembered numerous occasions in which she meet Contra leader Adolfo Calero near San Francisco. During these meetings, she said Calero handled bags full of money, and he clearly knew that money was made through the drug trade.

“If he was stupid and had a lobotomy,” he might not have realized, Baca added. “He knew exactly what it was. He didn't care. He was there to fund the Contras, period.”

If true, the news would contradict multiple reports made by national media outlets at the time, which doubted just how much cash was going to the Contras – or even if the Contras knew it was coming from crack cocaine sales.

Meanwhile, Nicaraguan drug importer Danilo Blandon recently confirmed to documentary filmmaker Marc Levin that he was involved in drug trafficking, and that he supported the Contras. Back in 1996, Blandon was asked in court if he ran the LA drug operation, which he confirmed. Then, too, he said all the profits went to the Contras.

Despite a 1986 LA County arrest warrant detailing allegations that Brandon “filtered” drug money to the Contras, other newspapers dismissed Webb’s allegation that the Contras’ drug trafficking operation directly impacted the increased use of crack in the US – primarily, they said, because Blandon split off from the group and ran his own drug venture.

Last year, though, former LA Times reporter Jesse Katz apologized for attacking Webb’s story and reputation.

“As an L.A. Times reporter, we saw this series in the San Jose Mercury News and kind of wonder[ed] how legit it was and kind of put it under a microscope,” Katz said, according to LA Weekly. “And we did it in a way that most of us who were involved in it, I think, would look back on that and say it was overkill. We had this huge team of people at the L.A. Times and kind of piled on to one lone muckraker up in Northern California.”

“We really didn't do anything to advance his work or illuminate much to the story, and it was a really kind of tawdry exercise. ... And it ruined that reporter's career.”

While Webb was also criticized for suggesting the CIA intentionally devastated African American communities with crack, he defended himself saying that was not the case.

“It’s not a situation where the government or the CIA sat down and said, 'Okay, let’s invent crack, let’s sell it in black neighborhoods, let’s decimate black America,’” Webb reportedly says in the upcoming documentary. “It was a situation where, 'We need money for a covert operation, the quickest way to raise it is sell cocaine, you guys go sell it somewhere, we don’t want to know anything about it.'”

Following the scandal, in 1998 the CIA quietly published an internal inspector general’s report into the matter, which prior to its release was much-touted for whitewashing the agency’s reputation. Instead, it seemed to add legitimacy to the accusations, saying, “CIA knowledge of allegations or information indicating that organizations or individuals had been involved in drug trafficking did not deter their use by CIA.” At other times, the “CIA did not act to verify drug trafficking allegations or information even when it had the opportunity to do so.”

“No information has been found to indicate that CIA informed Congress of eight of the ten Contra-related individuals concerning whom CIA had received drug trafficking allegations or information,” the report added.

In a new post on Democracy Now, a transcript from the documentary “Shadows of Liberty” reveals investigative journalist Robert Parry saying this watchdog report was even more damning for the CIA than the original story.

“The contents of the reports, if you go into the actual nitty-gritty of them,” he said, “what you find is that there was a serious problem, that the US government knew about, and that the Contras were far more guilty of drug trafficking and the CIA was more guilty of looking the other way than even Gary Webb had suggested.”

U bioskopima sirom sveta je novi film Kill The Messanger koji obradjuje temu da americka vlada i njena sluzba CIA decenijama svercuju drogu u zemlje sirom sveta od koje zaradjuju milijarde milijardi , koje zatim usmeravaju u nasilnu smenu vlasti sirom sveta u drzavama koje nisu pod kontrolom Amerike.

Konkretno film obradjuje aferu koja je izbila malo pre nego je obnarodovana vest o vezi Klintona i Monike Levinski, da americka drzava tj njene sluzbe su svercovale drogu iz Nikaragve u Ameriku , pa su zatim novcem dobijenim od sverca droge finansirali nasilni puc i smenu legitimne vlade Nikaragve...

Vest o ovome je ponovo izbila u javnost uporedo sa dolaskom filma u bioskope....

Zato je droga uostalom i zabranjena u svetu, da bi par drzava a pre svega Amerika mogli da naprave ilegalne kanale sverca narkotika i na taj nacin zgrcu hiljade milijardi dolara na godisnjem nivou...

Zaslužan član eremita (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Podrazumevano Re: Amerika novcem od trgovine drogom finansira puceve protiv vlasti sirom sveta!!!

Citat Original postavio Тихи Pogledaj poruku

Decades-old CIA crack-cocaine scandal gains new momentum

U bioskopima sirom sveta je novi film Kill The Messanger koji obradjuje temu da americka vlada i njena sluzba CIA decenijama svercuju drogu u zemlje sirom sveta od koje zaradjuju milijarde milijardi , koje zatim usmeravaju u nasilnu smenu vlasti sirom sveta u drzavama koje nisu pod kontrolom Amerike.

Konkretno film obradjuje aferu koja je izbila malo pre nego je obnarodovana vest o vezi Klintona i Monike Levinski, da americka drzava tj njene sluzbe su svercovale drogu iz Nikaragve u Ameriku , pa su zatim novcem dobijenim od sverca droge finansirali nasilni puc i smenu legitimne vlade Nikaragve...

Vest o ovome je ponovo izbila u javnost uporedo sa dolaskom filma u bioskope....

Zato je droga uostalom i zabranjena u svetu, da bi par drzava a pre svega Amerika mogli da naprave ilegalne kanale sverca narkotika i na taj nacin zgrcu hiljade milijardi dolara na godisnjem nivou...
    Шта мислиш ШТА РАДИ БАЗА БОНДСТИЛ, ШТА ВОЗИ И ПРЕНОСИ АВИјОНИМА??? Па сигурно се не баве хеклањем и штрикањем него дрогом........
    БИТИ СЛОБОДАН означава стање у којем субјект може деловати без присиле и забране.

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Podrazumevano Re: Amerika novcem od trgovine drogom finansira puceve protiv vlasti sirom sveta!!!

Policijski inspektor iz Los Andjelesa Majk Rupert zaduzen za narkotike svedoci na sudu da americka drzava tj CIA svercuje narkotike iz juzne Amerike u USA i time ubija godisnje stotine hiljada svojih gradjana i zaradjuje neverovatan novac!

Moderator Restricted Area (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Od cega bi drugo finansirali kad im ekonomija "nedozvoljava" nikakve projekte ni civilne ni vojne

Poznavalac stvari nije na forumu
    Уништитељ мрачњака,незналица и секташа.
    Legenda Poznavalac stvari (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

То је опште познато још пре 80. чак су имали неку аферу где су ликови у врху обавештајних служби САД присвојили веће своте од толерисаних па су се мало судили и препуцавали преко средстава информисања.
    Није ваљда да има идиота који сматрају да обим трговине наркотицима преко 1000 милијарди$ годишње функционише онако слободно лесе фер лесе пасе???
    Муслимански мигранти не долазе у Европу да раде већ да се накаче на социјалу-Милош Земан, Председник Чешке Републике.

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Citat Original postavio Poznavalac stvari Pogledaj poruku
    То је опште познато још пре 80. чак су имали неку аферу где су ликови у врху обавештајних служби САД присвојили веће своте од толерисаних па су се мало судили и препуцавали преко средстава информисања.
    Није ваљда да има идиота који сматрају да обим трговине наркотицима преко 1000 милијарди$ годишње функционише онако слободно лесе фер лесе пасе???
    E pazi ovo

NOVINAR KOJI JE PUBLIKOVAO AMERICKOJ JAVNOSTI DA CIA TJ AMERIKA SVERCUJE DROGU JE NAVODNO IZVRSIO SAMOUBISTVO I TO TAKO STO SE DVA PUTA UPUCAO U GLAVU!

http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Webb

Novinar Garry Web je publikovao ove vesti i objavio knjigu o tome da CIA/Amerika svercuju drogu i njome truju americke gradjane

Ubijen je 2004 godine , navodno tako sto je izvrsio samoubistvo pucanjem DVA PUTA u svoju glavu

Buduća legenda ccaterpillar (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Да не заборавим ода је наша УДБА одмах после раскида са Стаљином кренула у нарко-бизнис, објашњење је било да се тако руши трули Запад, а пионири трансфера дроге су били управо косовски Албанци у служби УДБЕ.
    Новац од дроге је коришћен за куповину српских имања, са знањем највиших врхова власти, дакле држава СФРЈ је Албанце увела у нарко-бизнис, и не само то, уз помоћ тог бизниса је кренуло тада највеће етничко чишћење у Европи после II светсокг рата.

Moderator skura58 (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    Reputaciona moć

Citat Original postavio ccaterpillar Pogledaj poruku
    Да не заборавим ода је наша УДБА одмах после раскида са Стаљином кренула у нарко-бизнис, објашњење је било да се тако руши трули Запад, а пионири трансфера дроге су били управо косовски Албанци у служби УДБЕ.
    Новац од дроге је коришћен за куповину српских имања, са знањем највиших врхова власти, дакле држава СФРЈ је Албанце увела у нарко-бизнис, и не само то, уз помоћ тог бизниса је кренуло тада највеће етничко чишћење у Европи после II светсокг рата.
    I Ćopo matori zabranio povratak svim
    srbima proteranim sa imanja u drugom ratu,
    Albanci iz Albanije se masovno doseljavali.

Samo kad se sa prevoja Dulje
    silazi iz Kosova u Metohiju
    vidi se 20-tak trospratnih kuća
    koje im je napravio i poklonio.
    Oni nikada nisu ni tražili državljanstvo Srbije.

Apropo droge, u Veliko Trnovo
    policija nije ni smela da ulazi
    Dobro vidimo samo srcem. Suština je nevidljiva očima.

Buduća legenda ccaterpillar (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Трновац није на КиМ, већ у овој, тзв. Ужој Србији, полиција ни данас тамо не сме да зађе..

Elita OvajOnaj (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Opšte poznato. Avganistan je glavni proizvođač opijatskih droga (oko 90%), a znamo svi ko je tamo delio "demokratiju".
    www.jugiliks.info

Buduća legenda Dragoljub69 (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    Reputaciona moć

Citat Original postavio ccaterpillar Pogledaj poruku
    Nisu imali šćiptari nike veze s drogom u vreme Rankovića...Na Gradini ulazio kamion(kasnije šleper!),pratila ga kroz Jugu UDBA sve do,Jesenica,Velike Gorice ili Bačkog Brega...zavisno kom je u EEZ (preteća EU) bilo namenjeno! Danas izlaz samo Bački Breg i zato je locirana spec.policija u Kuli...Prvi počeli
    "odvađivati" za pse rata-za "domaće potrebe"...
    Velika većina tajnih policija "živi" od trgovine drogom i oružjem,ali i od industrijske i vojne špijunaže! I ne zarezuju ni svoje ministre,toliko su samostalni!
    Za šankom sa zastavom na pola koplja

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Citat Original postavio Тихи Pogledaj poruku
    E pazi ovo

NOVINAR KOJI JE PUBLIKOVAO AMERICKOJ JAVNOSTI DA CIA TJ AMERIKA SVERCUJE DROGU JE NAVODNO IZVRSIO SAMOUBISTVO I TO TAKO STO SE DVA PUTA UPUCAO U GLAVU!

http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Webb

Novinar Garry Web je publikovao ove vesti i objavio knjigu o tome da CIA/Amerika svercuju drogu i njome truju americke gradjane

Ubijen je 2004 godine , navodno tako sto je izvrsio samoubistvo pucanjem DVA PUTA u svoju glavu
    Ето како пролазе наивчине које су поверовале да постоји стварна законска основа и воља држава САД/ЕУ које ће бранити истину и правду.......
    БИТИ СЛОБОДАН означава стање у којем субјект може деловати без присиле и забране.

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Citat Original postavio eremita Pogledaj poruku
    Ето како пролазе наивчине које су поверовале да постоји стварна законска основа и воља држава САД/ЕУ које ће бранити истину и правду.......
    pogledaj film Ubijte Glasnika - Kill The Messanger ima da se skine/nadje de oces...

Glume ekstra glumci i sve ovo sa ove teme je ispricano u filmu!
    Poslednji put ažurirao/la Тихи : 04.02.2015. u 11:50

Buduća legenda Lepi Bora (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Godisnje CIA prihoduje od prodaje droge debelo preko 500 milijardi dolara - skoro koliko naftne korporacije amerike - i taj novac ide na finansiranje puceva, teroristickih , paravojnih i prevratnickih organizacija i pokreta sirom sveta ... jedan deo ostaje za ubacivanje u legalne tokove- tako se ogroman novac zsliva u dzepove rukovodecih ljudi te zlocinacke organizacije .... U pitanju je ,, biznis ,, , tezak vise triliona dolara ...
    Eсли драки невозможно избежать, бей первым...

Prosto mi je neprijatno kako nam dobro ide !

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Citat Original postavio Lepi Bora Pogledaj poruku
    Godisnje CIA prihoduje od prodaje droge debelo preko 500 milijardi dolara - skoro koliko naftne korporacije amerike - i taj novac ide na finansiranje puceva, teroristickih , paravojnih i prevratnickih organizacija i pokreta sirom sveta ... jedan deo ostaje za ubacivanje u legalne tokove- tako se ogroman novac zsliva u dzepove rukovodecih ljudi te zlocinacke organizacije .... U pitanju je ,, biznis ,, , tezak vise triliona dolara ...
    Film UBIJTE GLASNIKA Je apsolutni hit i film govori o novinaru Geriju Vebu, iz Sakramento Vesti, koji je otkrio da americka vlada angazuje nikaragvanske narko dilere da prodaju drogu ZA NJIH u Americi , na taj nacin americka vlada tj CIA zaradjuje stotine milijardi dolara godisnje , a zatim taj novac trosi na smenu demokratski izabranih vlasti u drzavama koje ne kontrolise , na ubijanje politickih protivnika i slicno

U PITANJU JE DRZAVNI TERORIZAM I ORGANIZOVANI KRIMINAL NAJVECEG MOGUCEG NIVOA

FILM JASNO DOKAZUJE DA JE AMERIKA SPONZOR TERORIZMA I DRZAVA ORGANIZOVANOG KRIMINALA

Učlanjen
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    Reputaciona moć

Zanimljiva "Analiza zasto nije bilo Svetskog Rata nakon `45 - te" i o "nekim savremenim dogadjanjima kod nas i u Svetu :

http://www.marxist.com/languages/serbocroatian/nered.html
    "Vera , sloga i postenje, Srpsko su spasenje".
    "В конце концов все будет хорошо. Если будет плохо, значит, это еще не конец"

Poznat Vaske (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    Reputaciona moć

Ne verujem da je to na državnom nivou, ali više od njih me nebi ništa iznenadilo

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Citat Original postavio Vaske Pogledaj poruku
    Ne verujem da je to na državnom nivou, ali više od njih me nebi ništa iznenadilo
    pogledaj film UBIJTE GLASNIKA i procitaj nesto vise o Novinaru Gerry Webbu o americkom detektivu za narkotike Majkl Rupertu i videces da je sverc narkotika posao americke vlade i njenih institucija.

Buduća legenda Lepi Bora (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Citat Original postavio Vaske Pogledaj poruku
    CIA je drzavna agencija , decenijama se bavi ovim poslom ( od osnivanja ) .... Ako si cuo za Opijumski rat u Kini - mozes izguglati - shvatices i od koga je nasledila tendenciju da se bavi dilivanjem droge ......
    Eсли драки невозможно избежать, бей первым...

Prosto mi je neprijatno kako nam dobro ide !

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Meni je u celoj prici najvise zao OBICNIH AMERICKIH GRADJANA , koji su kao i mi Srbi i drugi narodi, najobicnije zrtve zlocinackog americkog rezima i skupine elite i bogatasa koji vladaju Amerikom i vecim delom sveta

Milioni amerikanaca su umrli od droge, citave porodice su unesrecene da bi grupica ljudi zgrnula ogroman novac i imala lovu da sa njome finansira raznorazne druge zlocinacke aktivnosti sirom sveta!

Zato neka je slava americkom novinaru Geriju Vebu koji je objavio javnosti i raskrinkao zlocinacku prirodu americkog rezima koji trguje drogom svuda po svetu da bi imao novac za finansiranje agresivne americke okupacione i kolonijalisticke politike!

STRASNO!
    Poslednji put ažurirao/la Тихи : 04.02.2015. u 12:51

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Predstavnik Maksin Vaters svedoci o umesanosti CIA u sverc narkotika u Americi i trovanje miliona americke omladine

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Americki CIA avion koji navodno prebacuje zatvorenike, se aprila 2012 srusio u Meksiku sa 400 TONA DROGE

slikana droga

http://theredphoenixapl.org/2012/08/04/cia-manages-drug-trade-mexican-official-says/

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Јенкији су израчунали да им се дрога највише исплати - нацистички олош злочиначки. Зато ја мислим да је од њих и потекла читава акција и жвака о штетности дувана ДА БИ ГА ЗАМЕНИЛИ ДРОГОМ... на Западу не смеш да запалиш цигарету али смеш џоинт.......

Poznat fauler (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

U leto 1999.odmah posle bombardovanja Srbiju je preplavila ogromna količina extazija "ferari",to je neko smišljeno radio jer su mogli da se nađu na svakom koraku i to je sve krenulo bukvalno preko noći.
    Da li CIA stoji iza toga ajmo experti?

Slične teme

1. Odgovora: 6
    Poslednja poruka: 14.05.2011., 15:49
  2. Koliko je teska i naporna borba protiv vlasti
    Autor Ode srce ... u forumu Politika
    Odgovora: 4
    Poslednja poruka: 07.10.2010., 10:18
  3. Odgovora: 10
    Poslednja poruka: 01.09.2010., 22:53
  4. Odgovora: 0
    Poslednja poruka: 01.09.2010., 17:55