pitanje izbora alata i jezika

ravicon

Početnik
Poruka
11
Ja sam stari programer, radio sam u fortranu, cobolu, paskalu i cliperu. Sada zelim da predjem na neke savremenije alate i jezike kao delphi ili power builder. Sta izabrati? Zelim da koristim MySQL i win xp. Potreban mi je generator aplikacija, izvestaja ulaznih ekrana kao i vrlo vazan generator kao sto je erwin, koji moze iz objektnog modela ili fizickog modela da generise aplikacije i baze pod mysql-om.
Znam da su ovo teska pitanja ali molim iskusne programere da mi pomognu ili nekim svojim savetima u vezi drugih jezika.
Punbo hvala
Rade
 
I ja sam radio u jezicima koje pominjes, i to na WAX masinama.
Sto se tice Clippera, on je prevazidjen i to kompajlerom koji se zove xHarbour (32-bitni kompajler i koristi xBase datoteke). U sprezi sa FiveWin, proizvodi kompletne 32-bitne aplikacije za Windows. Njime cak "u letu" iscitavam sve sto ima u Access bazai podatak, extrahujem i korsitim, ili pretvaram podatke u format koji mi je u datom momentu potreban. Ako imas mnogo softvera u Clipperu, preporucujem ti da iskoristis xHarbour. Pomocu xHarboura, radim i radio sam i kompletne Web aplikacije sa podrskom za xBase format baza podataka
Sto se tice drugih jezika, ima ih mnogo novig i mocnih. Moj predlog bi bio C++
 
Zanima me da li xHarburn moze da radi sa MySQL-om jer zelim da preradim baze i predjem na neku pravu bazu. Da li ima generator aplikacija, izvestaja i ulaznih ekrana? Hteo bih da vidim kako to izgleda u rezimu eksploatacije i kako se odrzavaju baze.
Hvala
 
Nisam mnogo upucen u pomenute jezike, ali znam da je u javi lako konfigurisati konekciju sa mysql bazom podataka, i objektno je orjentisan ( vrlo slican c++-u samo bez pokazivaca, i sa jos par razlika(java ima garbage collector, i sama se brine o memorijskim lokacijama)).
Javin minusi su:
1)Java kod moze da se dekompajlira, pa ako je neophodna tajnost koda, onda nije pravo resenje.