Woodstock

wild_child:
To se on hvali da mu beshika jos uvek radi.....godine lete zar ne Antune :lol:
:D dobar ti je nick,obozavam morrisona
"all right,wild child full of grace,savior of the human race,your cool face natural child,terrible child,not your mother's or your father's child,your our child screaming wild.....
with hunger at her heels,freedom in her eyes,she dances on her knees,pirate prince at her side...staring into a hollow idols eyes" :D

Yoko Ono:
wild_child:
To se on hvali da mu beshika jos uvek radi.....godine lete zar ne Antune :lol:
:D dobar ti je nick,obozavam morrisona
"all right,wild child full of grace,savior of the human race,your cool face natural child,terrible child,not your mother's or your father's child,your our child screaming wild.....
with hunger at her heels,freedom in her eyes,she dances on her knees,pirate prince at her side...staring into a hollow idols eyes" :D

:oops: :oops: :oops:
WEeeeee i ja ga obozavam :D

Hmzii...odakle si?
Imam je na mp3 -u, pa posto ti se ja slabo snalazim sa transferom muzike preko neta i tako to, mogu da ti narezem i posaljem.

I'm a spy in the house of love
I know the dream, that you're dreamin' of
I know the word that you long to hear
I know your deepest, secret fear
I know everything
Everything you do
Everywhere you go
Everyone you know

I'm a spy, I can see
What you do
And I know

:D

secate se kada je ponovo pokusano da se odrzi woodstock?i kako je sve kiksnulo... mislite da bi "deca cveca" danas mogla da ponove to?ako nas jos ima
p.s.ne zamerite ako pitam gluposti,samo se i dalje nadam...

Ma...hipi pokret je prso jos odavno. Usao je u komercijalu i to je to. Sad jos uvek ima ljudi koji manje-vise teraju taj fazon, ali nije to ono pravo...
Ebiga, i ja sam hriscanin pa opet ne zivim u zajednici sa svim hriscanima i ne delimo sve pare i imovinu (kao sto je i bilo u pocetku)...

Isto tako i hipi pokret - svi smo mi protiv komercijale i za mir u svetu, ali ipak koristimo novac, zar ne?

Yoko Ono:
sta se desilo sa fanovima dobre scene?

kilianwicks_woodstock.jpg

Peace&Love :D

Back