Americki spoljni dug 6 puta veci od prikazanog i iznosi 70 HILJADA milijardi dolara!

Тихи

Starosedelac
Poruka
US debt six times greater than declared - study

us-dollar.si.jpg

The United States has accumulated over $70 trillion in unreported debt, an amount nearly six times the declared figure, according to a new study by University of California-San Diego economics Professor James Hamilton.

The unique aspect of Hamilton’s study is that he examines federal debt that has not been publicly released, specifically the government’s support for “housing, other loan guarantees, deposit insurance, actions taken by the Federal Reserve, and government trust funds.”

Since the global economy hit rock bottom in 2008, US federal debt has gone through the roof, increasing from $5 trillion to an estimated $12 trillion in 2013. Meeting the interest payments alone on that debt burden presents a formidable challenge for US taxpayers: In addition to the debt, Americans must pay back around $220 billion annually just in interest.

And with interest rates set to rise from their historic lows, Americans will be confronted with a significantly higher bill in the future. In fact, the Congressional Budget Office anticipates that net interest expense on US federal debt will exceed the entire defense budget by 2021.

This fiscal horror story playing out across America, however, is actually much worse than publicly recognized.

Much of the current debt load is a direct result of the Great Recession of 2008, which saw an unprecedented effort on the part of Washington to rescue the US economy from financial ruin.

This led to a series of controversial operations on the part of the US Federal Reserve known as “quantitative easing” or “large-scale asset purchases.” The aim of these programs was that by buying long-term securities, the Fed would be able to lower the long-term interest rate, encourage investment and get the economy rolling again.

According to Hamilton, “the net effect of the Fed’s emergency lending between 2006 and 2008 was to increase the net indebtedness of the federal government by over a trillion dollars, balanced by acquisition of corresponding assets (the emergency loans).”

2.jpg

4.jpg

The real shocker in the report, however, came with the cost of Medicare and Social Security, which ran at $27.6 trillion and $26.5 trillion respectively.

Hamilton could not conceal his surprise at the findings.

“These numbers are so huge it is hard even to discuss them in a coherent way,” he said before providing a caveat on the US demographic situation. “The US population is aging, and an aging population means fewer people paying in and more people expecting benefits. This reality is unambiguously going to be a key constraint on the sustainability of fiscal policy for the United States.

“One would think we should be saving as a nation today as preparation for retirement, and if in fact we are not, the current enormous on-balance-sheet federal debt is all the more of a concern.”

It is not just the sick and elderly, however, who are adding to the US debt burden. Government loans for students also featured high in the report.

The US Department of Education approved $714 billion at the end of 2012, which is a significant jump from the $104 billion issued at the end of 2007. But with the US economy failing to generate new jobs, many of these now college graduates lack the financial means to return their debt.

Although the report paints an extremely worrisome picture of America’s fiscal situation, some say it may actually be overly optimistic.

The US debt burden is much greater says Boston University economics professor Laurence J. Kotlikoff, who served on President Ronald Reagan’s Council of Economic Advisers.

"If you add up all the promises that have been made for spending obligations, including defense expenditures, and you subtract all the taxes that we expect to collect, the difference is $211 trillion. That's the fiscal gap," Kotlikoff said in an interview with National Public Radio. "That's our true indebtedness."

According to the US National Debt Clock, the US government has a $16.8 trillion debt, which comes out to be over $53,000 for each US citizen. Looking at those steadily accumulating numbers, it is difficult to see how the US will square the circle of a steadily-aging population together with the harsh reality of the modern economy.

Robert Bridge is the author of the book, Midnight in the American Empire, which examines the dangerous consequences of excessive corporate power in the United States.

http://rt.com/usa/us-debt-study-hamilton-economy-103/

Analizom americkih finansija od strane profesora univerziteta u San Dijegu Dzejms Hamilton je dosao do zakljucka da je americki spoljni dug 6 puta veci od prikazanog i da iznosi preko 70 HILJADA milijardi dolara.

The United States has accumulated over $70 trillion in unreported debt, an amount nearly six times the declared figure, according to a new study by University of California-San Diego economics Professor James Hamilton.

Profesor radi na poprilicno ozbiljnom univerzitetu. Pitam se samo sta ce mu se desiti u narednih mesec-dva, da li ceda se saplete na nesto, nabode na neki siljak, padne sa terase na 40-tom spratu... :think:

- - - - - - - - - -

Ti mislis da je to nista, talibani koriste gerilsko ratovanje, a na to nema odgovora.

Š'o bi rek'o Čarls Barkli - "što ulaze u frku kad su slabiji?" :lol:

Слабо ти иде енглески, Тихи.

The unique aspect of Hamilton’s study is that he examines federal debt that has not been publicly released, specifically the government’s support for “housing, other loan guarantees, deposit insurance, actions taken by the Federal Reserve, and government trust funds.”

Јеси разумео овај део? То није спољни дуг.

Слабо ти иде енглески, Тихи.

Јеси разумео овај део? То није спољни дуг.

Da moja greska - u pitanju je americki drzavni dug ali ne i spoljni dug .

Americka drzava ove pare duguje americkom FED-u tj Jevrejima iz porodica Rotsild i Rokfeler.

Napravio sam gresku jer , kod nas kad god se govori o dugu drzve govori se o spoljnom dugu jer mi uglavnom dugujemo strancima.

No opet ne menja se cinjenica da americka drzava duguje 70 hiljada milijardi dolara.

Tihi, sad kad ti dolete ovi seksualno izopaceni, i krenu da te pljuju jer nemas bar jos 50 linkova. Pa zar ameriku da im ocrnis.
Primetli jos neko tu cudnu podudarnost, vecina zagovornika amerike, nato i evrope su ******.

pa za ovo mogu da mi pljunu pod prozor izvor je istrazivanje poznatog i uglednog profesora sa jednog od najjacih americkih univerziteta.

Da moja greska - u pitanju je americki drzavni dug ali ne i spoljni dug .

Americka drzava ove pare duguje americkom FED-u tj Jevrejima iz porodica Rotsild i Rokfeler.

Napravio sam gresku jer , kod nas kad god se govori o dugu drzve govori se o spoljnom dugu jer mi uglavnom dugujemo strancima.

No opet ne menja se cinjenica da americka drzava duguje 70 hiljada milijardi dolara.

To se odnosi na glavninu novca koje US savezna država duguje po tvz. "zvaničnom" dugu...to je tih cca 12 triliona dolara, od čega je oko 50 % strani dug...

Ovaj profesor govori o potraživanjima koja prema federalnoj državi različiti akteri imaju po raznim drugim osnovama, a koja bi ona trebala da im isplati...

Ekvivalent toga ti je, na primer, obaveza koju država Srbija ima prema putarima, ili obaveza koja država Srbija ima na osnovu subvencija za privredu...

To nisu klasični državni dugovi (nisu državne obveznice, na njih se ne plaća kamata), ali su dugovi države...

SAD su, ukupno gledano, zadužene još bar dva puta više i od ovih 70 triliona...jer je ovaj profesor u analizu uzeo samo obaveze savezne države...a gde su obaveze pojedinih sa država,koje čine Sjedinjene države, i lokalnih uprava u SAD...

(Doduše, to sve važi i za druge države)

Poslednja izmena:
pa za ovo mogu da mi pljunu pod prozor izvor je istrazivanje poznatog i uglednog profesora sa jednog od najjacih americkih univerziteta.

Nece oni da te napadnu sto govoris istinu, nego ko si ti da napadas njihovog miljenika, amerikenjce.
Oni ih tako obozavaju, mogu da kradu, ubijaju, ma mogu sve ali oni su tako americki.

Zamalo da zboravim.
LOL

Немој те манијачке приче, вест је довољно интересантна и без лудила о Ротшилдима.

Рокфелери иначе нису Јевреји - осим у пренесеном значењу, ако мислиш да је сваки богаташ == Јеврејин.

Racunajuci i takozvane unutrasnje dugove ta cifra je mnogo veca ...... ti dugovi ce sagoreti u nevidjenoj hiperinflaciji , il ce poverioci da kupe pola amerike .... omiljeni metod izlaska iz kriza - izazivanje svetskog rata tesko da ce ici , jer danas postoje drzave koje mogu da sprze ameriku zajedno sa sve vladarima FED ....

Racunajuci i takozvane unutrasnje dugove ta cifra je mnogo veca ...... ti dugovi ce sagoreti u nevidjenoj hiperinflaciji , il ce poverioci da kupe pola amerike .... omiljeni metod izlaska iz kriza - izazivanje svetskog rata tesko da ce ici , jer danas postoje drzave koje mogu da sprze ameriku zajedno sa sve vladarima FED ....

Oni imaju tog "jednog ali vrednog" keca u rukavu - cinjenicu da je kompletan i spoljni i unutrasnji dug indeksiran u dolarima.

To je ogromna prednost, prakticno su u stanju da za 3 meseca hiperinflacijom "resetuju" celokupnu ekonomiju, i svoju i globalnu. To bi naravno stvorilo ogromne probleme, to bi bio pravi tektonski potres, ali bi se resili svih dugova. Naravno, izgubili bi sve ono sto drugi njima duguju i vecina botgatasa bi izgubila dobar deo svog bogatstva.

цитат:

Већ неколико година присутна је тенденција да многе земље које имају значајније резерве у доларима покушавају да га се реше. То чине доста опрезно и поступно јер уколико би покушале да се у кратком року отарасе долара његов курс би вртоглаво пао и резерве тих земаља би се у том односу реално обезвредиле. Кина (која сада има огромне девизне резерве од око 3,5 хиљада милијарди долара) се већ годинама постепено ослобађа долара купујући за њега све што се купити може. Последњих година она у многим земљама по свету (нарочито у Африци) купује велика налазишта нафте и других природних богатстава. Поред тога, од развијених земаља све више закупљује модерне технологије и набавља савремену технику. Тако на пример, недавно је Кина купила велики број авиона у Европи, при чему је користила веома интересантну схему. Авионе је купила на кредит, а као средство обезбеђења плаћања у залог је дала доларске хартије од вредности које је имала у свом портфељу. Кина је успела да за неколико последњих година своје резерве диверзификује и скоро половину својих резерви из долара пребаци у злато или друге валуте.

Back