Nacin israne.. pomagajte ljudi!!!
Prikazujem rezultate 1 do 16 od 16

Tema: Nacin israne.. pomagajte ljudi!!!

  1. #1
    Primećen član shalle87 (avatar)
    Učlanjen
    11.07.2005.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Нови Београд
    Poruke
    683
    Reputaciona moć
    52

    Podrazumevano Nacin israne.. pomagajte ljudi!!!

    Imam 18 godina i od pre mesec i po dana sam redovno poceo da treniram u teretani kao i da trcim ujutru.Poosto imam oko 10 kg viska 183cm 87 kg interesuje me kako da promenim ishranu tj. sta treba da jedem i u kolikoj meri da bih na PRIRODAN nacin sveo svoju kilazu na razumnu meru? Pod tim ne mislim na one budjave dijete kojima za kratko vreme skines puno kg pa onda poremetis metabolizam...pa se sjebes skroz. Shalle



  2. #2
    Primećen član ebo~korisnichko~ime (avatar)
    Učlanjen
    08.06.2005.
    Lokacija
    ...на ушћу двеју река испод Авале...
    Poruke
    980
    Reputaciona moć
    55

    Podrazumevano

    koliko kalorija unesesh....toliko treba i da potroshish!


    sva mudrost odrzzavanja norm. tel. tezzine...

  3. #3
    Ističe se Milojko Vasic (avatar)
    Učlanjen
    29.08.2003.
    Lokacija
    Bgd
    Poruke
    2.489
    Reputaciona moć
    77

    Podrazumevano

    1. 183 cm i 87 kg ukazuje da si zapravo sasvim OK što se tiče kilaže. Opušteno.
    2. Ako si krenuo u teretanu, i još trčiš ujutro, mojne da brineš, definitivno ćeš da izgubiš neko kilo.
    3. Jedi normalno. Ne glupiraj se dijetama. Sa 18 god. još uvek si u fazi razvoja, i tvom organizmu treba svaka kalorija, svaki miligram vitamina/minerala i sva količina proteina koji pojedeš.
    4. Batali časopise tipa "Mens health" i ostale "zdrav život" klišee. To je najgore za tvoj organizam.

  4. #4
    Iskusan majcheki (avatar)
    Učlanjen
    05.04.2004.
    Pol
    ženski
    Poruke
    6.297
    Reputaciona moć
    113

    Podrazumevano

    Ja kažem da baciš kašiku

  5. #5
    Poznat
    Učlanjen
    08.11.2003.
    Lokacija
    Hell
    Poruke
    8.245
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Citat Original postavio ebo~korisnichko~ime
    koliko kalorija unesesh....toliko treba i da potroshish!


    sva mudrost odrzzavanja norm. tel. tezzine...
    kalorije potrebne za bazalni metabolizam ne moraju da se potrose, da bi se odrzala tel.tezina.
    ako danas prelezim i unesem 1000-1200 kal, mogu da smrsam..jer su to kalorije potrebne za funkcionisanje vital.organa..
    ako zeli da smrsa, dovoljno je da skine 300-500kal dnevnog unosa, nista drasticno..nista preko noci...
    300kal.je npr.jedan king sladoled..
    fiz aktivnost i nema neke preterane veze..ok ubrzava metabolizam, dolazi do brzeg sagorevanja masnoce..
    zavisi koja..plivanje aktivira sve grupe misica..
    prvih nedelju dana iako se primeti gubitak tezine, nije masno tkivo, vec gubitak viode..
    isto tko kada dobijamo na tezini..dobijamo prvo vodu..uglavnom preteranim unosom ugljenih hidrata i/ili soli..koja vezuje vodu..necu dublje da ulazim..

  6. #6
    Elita Kad_LupimLupim (avatar)
    Učlanjen
    31.03.2004.
    Pol
    muški
    Lokacija
    BG
    Poruke
    19.977
    Reputaciona moć
    250

    Podrazumevano

    87kg@183cm je normalno - zavisi od toga koliko je te masse misicna masa, koliko salce

  7. #7
    Poznat loop (avatar)
    Učlanjen
    29.01.2005.
    Lokacija
    u senci divljeg kestena
    Poruke
    9.160
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    ne znam zasto ti ovi ljudi pricaju da je to dobar odnos tezine i visine kad to nije tacno :shock:

    tvoj BMI (body mass index) je 26 a treba da bude izmedju 18.5 – 24.9

    znaci da bi treba da nastavis isto da jedes samo malo vise da se trosis.Trcane, vozna bicikla...sve sto nabija kondiciju :wink:

  8. #8
    Ističe se Milojko Vasic (avatar)
    Učlanjen
    29.08.2003.
    Lokacija
    Bgd
    Poruke
    2.489
    Reputaciona moć
    77

    Podrazumevano

    Pa dobro, nije baš idealno, ali svakako sasvim prihvatljivo.

  9. #9
    Iskusan HeBePoBaTaH_ (avatar)
    Učlanjen
    14.12.2004.
    Pol
    muški
    Lokacija
    prestonica
    Poruke
    6.923
    Reputaciona moć
    117

    Podrazumevano


    Dečko, hrani se zdravo, nemoj da piješ gazirana pića, plivaj, igraj basket i fudbal, leto je i toliko ima mogućnosti za sport.
    Trčanjem se najbrže skidaju kilogrami i dobro je kao navika, ali je opasno ako se preteruje.
    Ti si u razvoju, još uvek rasteš. Nikakve dijete!

  10. #10
    Primećen član shalle87 (avatar)
    Učlanjen
    11.07.2005.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Нови Београд
    Poruke
    683
    Reputaciona moć
    52

    Podrazumevano

    Ljudi zahvaljujem se svima vasi saveti su mi stvarno od velike koristi!!!

  11. #11
    Buduća legenda Lexa (avatar)
    Učlanjen
    23.04.2004.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Bulšit devojko!
    Poruke
    30.064
    Tekstova u blogu
    6
    Reputaciona moć
    797

    Podrazumevano

    Ma, 'leba vam, kakve kalorije?
    To me mnogo podseća na moju srednju školu u kojoj je pola devojčica od 15-ak godina znalo tačno koliko kalorija ima koja čokoladica, a koliko integralni hleb
    Ako treniraš nemoj smanjivati ishranu, verujem da je poželjno i da je pojačaš. Teretanom nećeš smršati već pojačati masu, samo ćeš, eventualno, oblikovati telo.
    Što se "dijete" tiče, ako hoćeš da skineš koju kilu, moja topla preporuka je da smanjiš hleb. Štaviše, možeš i da ga izbaciš iz ishrane.
    A doručak, ručak i večera UVEK u isto vreme, što ranije, i sa razmakom od 6 sati.
    E, da si žensko, dodala bih da smanjiš slatkiše, ali vama to i ne smeta puno.
    Pozdrav.

  12. #12
    DisMisaL
    Guest

    Podrazumevano

    Može ražani hleb.
    A u tim godinama i sa takvim aktivnostima, uskoro ćeš kukati kako da se ugojiš.
    I pazi se krelaca sa preparatima, ima ih u svakoj teretani, ne treba ti to. Možeš izgledati dobro i bez 55 u obimu ruke, i pritom biti daleko zdraviji i snažniji od bilo kog bildera.

  13. #13
    Ističe se Milojko Vasic (avatar)
    Učlanjen
    29.08.2003.
    Lokacija
    Bgd
    Poruke
    2.489
    Reputaciona moć
    77

    Podrazumevano

    Citat Original postavio DisMisaL
    I pazi se krelaca sa preparatima, ima ih u svakoj teretani, ne treba ti to.
    Samo da potenciram, jako važan i ozbiljan savet. Imaj u vidu da ti niko neće to silom uvaljivati. Ti preparati stoje na vidnom i istaknutom mestu, kojekakvi likovi stalno nešto jako mudruju i raspravljavjaju i svi imaju isti debilno-moronski stav da kao "ako hoćeš da uradiš bilo šta, moraš da uzimaš bar one osnovne". I da ni jedan nije štetan, da su svi prirodni, i svi su cool. Cijena - sitnica. Sr.anje. Sr.anje. Sr.anje. Ni ne pomišljaj !

  14. #14
    Domaćin Ljuba82 (avatar)
    Učlanjen
    21.08.2004.
    Pol
    muški
    Lokacija
    НБГД
    Poruke
    3.057
    Reputaciona moć
    79

    Podrazumevano

    1. Твоја идеална тежина је висина - 100 у килограмима.
    2. Не треба ти теретана лети...довољни су склекови (или пропадања), згибови и трбушњаци уз неки спорт. Можеш да убациш и пливање (само обрати пажњу да се не ождереш после тога).
    3. Препарати ти само дају масу...али мишић никако не може имати дефиницију као кад природно радиш (може ако узимаш препарате за топљење масти, али то је тотално нездраво). Такође препарате не можеш да узимаш дуже од 2 месеца...оштећују унутрашње органе (јетру највише), а и ефекти су дуготрајнији кад вежбаш природно.
    4.Можеш да покушаш и да тренираш нешто. Могу да ти препоручим кајак. Бићеш лакши 3-4 кг после сваког тренинга...наравно...ако издржиш.
    5. Ако већ идеш у тешу, немој да се деморалишеш ако ти се килажа не смањује...сало се претвара у мишиће који имају већу специфичну масу.

  15. #15
    Poznat gigule (avatar)
    Učlanjen
    15.04.2004.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    mesto za kukce,wilme i sve dobre stvorove
    Poruke
    7.228
    Reputaciona moć
    122

    Podrazumevano

    e još nešto, bolje je jesti češće i po malo nego jednom ogromnu/veću količnu hrane...

  16. #16
    Primećen član dzordzV76 (avatar)
    Učlanjen
    19.04.2005.
    Pol
    muški
    Lokacija
    kraljevo
    Poruke
    980
    Reputaciona moć
    56

    Podrazumevano

    Citat Original postavio Milojko Vasic
    1. 183 cm i 87 kg ukazuje da si zapravo sasvim OK što se tiče kilaže. Opušteno.
    2. Ako si krenuo u teretanu, i još trčiš ujutro, mojne da brineš, definitivno ćeš da izgubiš neko kilo.
    3. Jedi normalno. Ne glupiraj se dijetama. Sa 18 god. još uvek si u fazi razvoja, i tvom organizmu treba svaka kalorija, svaki miligram vitamina/minerala i sva količina proteina koji pojedeš.
    4. Batali časopise tipa "Mens health" i ostale "zdrav život" klišee. To je najgore za tvoj organizam.
    Znači batali svinjetinu. Drugo, ako treniraš, a hoćeš da oslabiš, a da ti se odrazi i na masu, koristi u jednom periodu više voća-povrća-ribe-teletinu,jaja. Takođe imaš mogućnost da ti jedan obrok zameni; šaka lešnika,badema i oraha, to su tri šake vrlo kaloričnih voćki. Možeš da dodaš šolju mleka sa žumancetom i kaščicom meda ako posle doručka ideš na trening. Znaš da je najbolji način tri treninga nedeljno. A sada ono bitnije; koliko si se kretao u zadnje vreme ( kada si počeo da dobijaš kilograme) i da li te se dešavalo nešto bitno ili stresno u zadnjih 9meseci. Ako je u pitanju stres, onda je sve kratkog roka, zato u tom slučaju ili prihvati iskreno šta se desilo i oprosti i zaboravi i nauči nešti iz toga, ako to uspeš, slobodno jedi kao i nekada i nećeš kuburiti sa kilažom. Moram da ti kažem da je ovo efikasnije, ali teže od treninga i vođenja računa o ishrani. :wink:

Slične teme

  1. Najbolji način da ljudi zavole Vaš web sajt/blog
    Autor blubokiz u forumu Web dizajn
    Odgovora: 6
    Poslednja poruka: 29.04.2009., 18:38
  2. LJudi,pomagajte!
    Autor samuilov u forumu Arhiva
    Odgovora: 13
    Poslednja poruka: 28.09.2005., 19:43
  3. Ljudi, pomagajte!
    Autor Propali fotograf u forumu Mobilna telefonija
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 28.01.2004., 18:07

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •