Ruter d-link dir 615 POMOC
Prikazujem rezultate 1 do 14 od 14

Tema: Ruter d-link dir 615 POMOC

Početnik
    Učlanjen
    01.09.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano Ruter d-link dir 615 POMOC

Molio bih za pomoc. imam ovaj ruter i prvo sam imao problema oko upload_a al je to reseno e sad mi se desava da mi neki put vidi stampac neki put ne. Stampac mi je wi-fi HEWLETT PACKARD Laserjet Pro 400 M425dw u nekim momentima je sve u redu i sve radi ok odjedanput posle pola dana na stampacu nemoze da nadje ruter a sve druge rutere po komsiluku vidi. zatim sutradan ili istog dana posle sat dva tri ili dana se opet automatski poveze. molim za pomoc i u objasnjenju uzmite u obzir da sam laik. HVALA pozdrav!

Veoma poznat
    Učlanjen
    15.06.2011.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    247

Podrazumevano Re: Ruter d-link dir 615 POMOC

Čim ti nekad radi sve, znači da sve dobro povezao.

Koji OS imaš?

Da li si postavio šifre na ruteru, i da li ti je i internet prikačen na isti?

Domaćin TRIMURTI (avatar)
    Učlanjen
    21.01.2013.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    286

Koliko ti je daleko printer ?

Početnik
    Učlanjen
    01.09.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

imam i xp i 7. da na ovaj ruter mi je prikcen net imam sbb modem i wi-fi ruter. stampac je u sobi i nije daleko pun je signal kad ga vidi tako da nije daljina u pitanju. upravo mi blinka na stampacu da nije nakacen na mrezu i sad kad iskljucim ruter na minut i ukljucim povezace se i radice mozda ceo dan p opet odjednom nece biti povezan i onda je procedura opet ista iskljuci-ukljuci i tako u krug

Početnik
    Učlanjen
    01.09.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

Pa da nekad radi sve i odjednom se izgubi konekcija bas mi nije jasno. onda ugasim upalim ruter i opet se poveze
    Citat Original postavio OkrugloPaNaCose Pogledaj poruku
    Čim ti nekad radi sve, znači da sve dobro povezao.

Koji OS imaš?