Вијача
Prikazujem rezultate 1 do 5 od 5

Tema: Вијача

  1. #1
    Poznat
    Učlanjen
    04.09.2012.
    Pol
    muški
    Poruke
    7.172
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Вијача

    У којој мери вијача може да замени трчање? Дакле колико може кондицију да нагрува неко ко не трчи помоћу вијаче?



  2. #2
    Ističe se
    Učlanjen
    15.04.2013.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Bg
    Poruke
    2.882
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Вијача

    Nisam probao,valjda sve zavisi od intenziteta vježbanja,vjerovatno nabija kondiciju jer bokseri to koriste najviše..

  3. #3
    Domaćin Monarh (avatar)
    Učlanjen
    10.03.2013.
    Pol
    muški
    Poruke
    3.778
    Reputaciona moć
    199

    Podrazumevano Re: Вијача

    Evo ovako, ne znam stručno baš, ali iz iskustva.
    Vijaču sam preskako po 10000puta (imao sam onu sa brojačem, imao sam osećaj da je to mnogo, ali ne znam) ali nisam nešto mogao dugo da trčim....
    Ali onda kada sam mogao trčati polumaraton, nisam ni dodirnuo vijaču jer sam imao osećaj da mogu do sudnjeg dana da skačem (mada je to samo osećaj )

    Mislim da je trčanje najbolje za kondiciju....i to posebno po terenu sa puno uzbrdica i nizbrdica. Samo postepeno sve
    "Jednota, Ljepota i Ljubav" N. Tesla

  4. #4
    Iskusan
    Učlanjen
    23.05.2010.
    Pol
    muški
    Lokacija
    la city
    Poruke
    6.151
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Вијача

    mićko
    aj da gruvamo kondiciju bez vijače

  5. #5
    Zainteresovan član
    Učlanjen
    26.07.2008.
    Pol
    muški
    Poruke
    385
    Reputaciona moć
    41

    Podrazumevano Re: Вијача

    Prvo pitanje kakvu kondiciju hoces aerobnu ili anaerbnu?

    Ako ti je cilj da poboljsas trcanje onda ti je najbolje da trcis.

    Sto se tice kondicije,moras da razmisljas o 3 energetska sistema koje telo koristi. Problem je kako vezbaci koriste vijacu.
    1- frestyle rope jumping ti je umetnicko skakanje https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=27JUad7w5l4&NR=1 pogledaj Buddy Lee https://www.youtube.com/watch?v=e6LT-noctA0
    2- kondiciona skakanje

    Varanje - neki vezbaci naprave rade sa tempom koji mogu ceo dan da tako skakucu, vijace nije kao dzak cementa, ako ti neko kaze da pomaknes dzak uvek ces imati tezinu, dok kod vijace ti upravljas koliko je tesko
    drugo varanje je npr kada se vijaca stavi sa strane i rotira dok nogu stoje, taj pokret je namenjen da vezbac dodje do daha ali ako radis sa setovima od 30sekundi sa velikim intezitetom to je varanje.

    http://www.rossboxing.com/thegym/thegym26.htm

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •