BloodRayne

PANTA 73554

Početnik
Poruka
Koji jos horor moze dase poredi sa Blood Rayne a da to nebude drugi deo?Posto igram prvi deo i nnije los sem grafike.Mada sam se navikao na to.Kako izgleda dvojka el zna neko?Ili jos bolje ako ima demo neka kaze odakle da skinem? caooossss

PANTA 73554:
Koji jos horor moze dase poredi sa Blood Rayne a da to nebude drugi deo?Posto igram prvi deo i nnije los sem grafike.Mada sam se navikao na to.Kako izgleda dvojka el zna neko?Ili jos bolje ako ima demo neka kaze odakle da skinem? caooossss
ako je je bloodryne horor ja sam Darth Vader...
s'tim da na bloodrayne gledas kao na horor odigraj resident evil, silent hill, alone in darkness, fatal frame...pa ces da vidis sta je horor...

Ja bih ti preporucio Clive Barker's UNDYING. Jedina pucacina koju sam igrao oko nedelju dana. Izvanredna. A ima i gace da napunis povremeno :lol: .
A ovako imas najnoviji Resident Evil ili Vampires the Masqerade

_guru_:
Ja bih ti preporucio Clive Barker's UNDYING. Jedina pucacina koju sam igrao oko nedelju dana. Izvanredna. A ima i gace da napunis povremeno :lol: .
A ovako imas najnoviji Resident Evil ili Vampires the Masqerade

Pa ok staje onda ako nije horor?Ali to sam sve obrnuo vec odavno dajte nesto novo onda kao stoje KONSTANTIN.Ajde da vidim koje to obrnuo.Igrao sam ga 4.dana.Inije los!!!

Resident Evil 4
Description:Resident Evil 4 marks a terrifying new chapter in the world renowned Resident Evil series- exclusively for the Nintendo GameCube™. Players rejoin Leon S. Kennedy, six years after his first mission as a rookie cop from Resident Evil 2.
This is just a great game. It is one of the best games I have played in a long time. While the only other Resident Evil game I've played is Zero, I have to say the controls in this one feel much better. Controlwise, the only real difference is in allowing you to aim, but actually being able to see where you're going makes the character feel a lot less like a tank. In fact, the controls feel really good now.

I think the game does a fairly good job of keeping up the eerie feeling, despite no longer being able to rely on bad camera angles hiding the monsters. The more open areas of the game are crowded with structures, any of which might be hiding an enemy. I think it feels more real to be ambushed in a real seeming environment, than to walk directly into a zombie because the camera wouldn't let you look in front of you. The boss fights are pretty good. Many of the normal fights happen in very close quarters, giving the player a nearly constant feeling of being nearly overwhelmed, without actually making it impossible. I guess I'm just trying to say that the game does a very good job of puling the player into it.

What else can I say?

u tekstu se pominje "rezident evil zero" koji se nikad nije pojavio ni na jednoj platformi sem na G.C.toga se plasim. about ---Zero---
Ja sam citao o njemu i nista vise.To je kao dogadjaj pre glavnog dogadjaja a igras ga sa onom bolnicarkom iz prvog dela,veronikom mislim.

Back