ljubitelji akvarela

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

siju i miju

Poznat
Poruka
8.280
Tehnika slikanja koja mi se najviše dopada.U OŠ smo imali dobrog nastavnika koji je slikao tom tehnikom,pa smo i svi mi tako slikali,neko dobro,neko lošije.

Jedini rad koji imam,naslikan na tekstilu,nije nešto,ja sam amater(kamoli sreće i to da sam bar bih nastavila sa slikanjem :) .ovo sam uradila gledajući sliku ......i to na posteljnom platnu :)
hDleB.jpg


Nadam se da ovde na forumu ima dobrih akvarelista,ja bih volela da pišete o tome i stavite svoje radove ili slike omiljenih slikara.
Ujedno,pozdrav svima i srećna Nova godina !
 
bilo je ovde ljudi koji su radili akvarel i četkicom i olovkom. slabo ko dolazi više na forum, a i zamro je pdf. Tol radi super akvarel.
meni je akvarel najteži za rad, posle tempere. ni knjiga "akvarel za početnike" mi nije pomogla :lol:

srećna i tebi nova godina :) i valjda će se neko javiti od starih forumaša i od ovih prisutnih ko radi akvarel...
 
Baš super što si se javio !
Ja mislim da da tu nema neke teorije koja može tako lako da se primeni.
Razmišljam večeras,kada sam otvarala temu koji sve radovi su mi ostali u školi kod nastavnika:a to su svi blokovi od petog do osmog razreda,i baš mi je žao što nemam svoje radove :(
Kao klinka nisam baš bila vešta u crtanju i slikanju,ali vremenom sam videla kako naš nastavnik sa lakoćom slika :) :) :) pa sam ja kopirala njegove radove :)
Kako on stavlja senke,kako boji pozadinu i to mi je super išlo,imala sam i neko takmičenje,dobro sam prošla.

Medjutim,nisam slikala dugo ,baš ništa,jedno vreme iz zezanja sam crtala portrete na papiru,najčešće na novinama,posle na običnom papiru,nisam imala prave vodene boje,ajde to,nego nema dobrog papira za akvarel,ima,ali je jako skup.
Nešto što sam počela da crtam akvarelom,pa to su kao dečiji radovi i jako sam se razočarala u sebe :) gde je nestao onaj moj talenat :( ?

Valjda će se još neko javiti !