nemam obicaj da repriziram filmove otkad sam porasla
a kada to radim to su Tarantinovi obavezno-Pulp Fiction i Kill Bill ne pamtim koliko puta sam gledala, mislim da je Kill Bill jedini film iz kojeg znam 70 % replika...inace ne pamtim te tako stvari
...a nasla sam iz kog filma cu da ih pamtim....ondaK...sad se podsijetih,mogla bih odgledat' ponovo Reservoir Dogs...tako da filmovi koje ja gledam po par puta, to je ili kad me neka glupost,ali redovno glupost,emotivno dirne, ili kad se repriziraju po dvadeset puta na tvu pa ih ukacim...
1.Brazil,Teri Gilijam.
Ne postoji nista sto po pravilima meni treba da se ne dopada u ovom filmu, cak treba da otkinem na njega.Totalitarno drustvo, neki sajns fiksn cudni ( ne mogu sad u one definicije da ulazim ,sajberpank, stimpank, bla bla pank trte mrte), drimoliko sve, u ono crnilo ubacen humor,De Niro u kameU efektnom ,ali koliko god ga puta gledah, zakljucim isto...pocetak me previse odusevi i onda sve do kraja ide samo na dolje...kraj jeste remek djelo, to stoji.
Mogla bi ga ponovo reprizirat' ,cisto da vidi m da li ce mi se svidjet' iz 11. puta. Masovno je bio na tvu a i ovako sam ga gledala sa drustvom itd...
2. Pretparacke Price-Kventin Tarantino... i svidja mi se i prevod,kad smo vec god toga
Vjerovatno moj omiljeni film ol tajm.... klasik koji stoji rame uz rame sa najlegendarnijim filmovima filmske umjetnosti i apsolutni top notch kinematografije americke 90ih... ne znam kako je Tarantinu uspijelo da mu svaki film, mislim, ja njega uistinu obozavam,ali svaki jebeni film bude sve gori i gori od ovoga. Mislim da je prerano u karijeri dostigao vrhunac i onda,sta ciniti?ali ima jos vremena...u Djanga ne polazem neke nade veceg tipa stvarno...Basterdsi su mi precijenjeni d obolal....dobar film,ali predug na momente i precijenjen...nije ni do koljena remek djelu kao sto je pulp fiction
3.Kill Bill, Kventin Tarantino.
OVO JE jedan od onih, sta god da kazem,kao da nista nisam rekla...jednostavno neobjasnjivo, ali ovo volim vise od Pulp FIctiona iako je razlika u kvalitetu masovna. Dovoljno je reci da me drugi dio emotivno pogodio kao i da sam jedan od rijetkih koja vise gotivi drugi od prvog djela,a prvi je objektivno bolji
. Pokusacu da argumentujem- estetika citava,seventiz filing, coek zena u fokusu, Umu Thurman mnogo volim, kao i citavu ekipu koja radi na ovom filmu...Elle Driver, David Carradine, Michael Madsen....osveta, vendeta, cast, majcinstvo i ostale stvari....sjajni dijalozi kao i po obicaju, prelijepa fotografija , muzika savrsenstvo i nekoliko savrsenih scena .Jednostavno, kultni film,narocito za novije generacije,iako nema nista posebno originalno u njemu,a naizgled je originalan...Tarantino je jednostavno pozajmio iz svega zivog kao i po obicaju....
4.Fight Club- David Fincher
Rekla bih na prvu loptu da je Fincher, kao i Tarantino, prerano rezirao najbolji film u svojoj karijeri,ali onda se sjetim Se7ena koji je po svim uzusima bolji film za par nijansi...medjutim, Fight Club-Chuck Palinhuck, nihilizam, sve je sranje i crno i nista ne valja, majndfakeri, naracija, Bred Pit Tajlor Durden po svim kriterijumima mogucim, likovi i tvist koji je bio tvist prije nego sto se pojavljivao u svakom mogucem filmu nakon ovoga...ali savrsen kraj uz pjesmu Pixiesa Where Is My Mind...over and done. Se7en je sjajan film, The Game je onako, solidan, solidan, da volim Majkla Daglasa bio bi mi solidniji,a Social Networkom smatram jednom od podcijenjenih filmova od 2000te naovamo, sa akcentom da ce postati potpuno irelevantan za koju godinu, sto je tuzno jer je to zapravo jedan jako dobar moderan film...ali nije to to.Fight Club ostaje Fight Club. Ove ostale Fincherove nisam ni gledala,a nesto posebno ne zelim,sem Zodiaca.To sam iscekivala po godine i kao po obicaju, ne odgledah na kraju.
Grin Majl,Frenk Darabont
Kad covjek razmisli, nikakvo remek djelo. Dobar film,klasican film po svemu, ko se filmova nagledao, nista posebno,ali eto, ovo pada pod onu kategoriju -emotivno me pogadja
. I generalno, iako sam nenacitani idiot , volim filmove po knjigama Stivena Kinga.
6.Midnight Cowboy-Dzon Slezinger
Jednostavno zato sto je remek djelo i po svim aspektima ga valja reprizirati,sa tim da ga nisam puno reprizila,mozda 3 puta, a i shvatam da cu jos.
7. Ray- ko god.
Ovo spada u kategoriju ni sama ne znam zasto, ali mislim da sam ga odgledala tri puta za redom
.
Eight Crazy nights
7.Ovo spada u kategoriju emotivno me pogodio ,iako je teska glupost
gledala sma ga jedno cetiri puta za redom i plakala i posle toga nekoliko puta reprizirala....
i ...
djetinjstvo...filmska edukacija...zatim...na TVu...non stop...i tako.