za Neuropsihijatra
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2

Tema: za Neuropsihijatra

Početnik
    Učlanjen
    09.04.2005.
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano za Neuropsihijatra

Neka mi odgovori neko, posto sam totalni laik za nervne bolesti...da li je i koliko opasno kad neko patoloski laze...tj. zivi u nerealnim snovima ubedjujuci sebe u neku velicinu koja ne postoji...cula sam da je opasno ovakve ljude osvescavati da reaguju burno i da su stvarno zdravstveno ugrozeni...Vodi li to u neku ozbiljniju bolest i da li se moze izleciti..Rec je o muskarcu 35 god. Hvala svima.

Poznat WithdrawnWater (avatar)
    Učlanjen
    21.10.2004.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    120

Podrazumevano Re: za Neuropsihijatra

Citat Original postavio muzipuzi
    Neka mi odgovori neko, posto sam totalni laik za nervne bolesti...da li je i koliko opasno kad neko patoloski laze...tj. zivi u nerealnim snovima ubedjujuci sebe u neku velicinu koja ne postoji...cula sam da je opasno ovakve ljude osvescavati da reaguju burno i da su stvarno zdravstveno ugrozeni...Vodi li to u neku ozbiljniju bolest i da li se moze izleciti..Rec je o muskarcu 35 god. Hvala svima.
    Iz ovo minimalno podataka stvarno malo mogu da Vam kazem, sem da je patolosko laganje psiholoski problem sam za sebe, koji naravno da moze i najcesce ugrozava zivot osobe u smislu loseg socijalnog funkcionisanja jer se lazi u koje se takve osobe uplicu svakako otkrivaju, zbog cega nekada gube posao, prijatelje pa cak i bracne partnere. Postoje i drugi patoloski sindromi u okviru psihickih poremecaja kod kojih je patolosko laganje ili izmisljanje sporedni ili kljucni simptom, precenjene ideje su nesto drugo i mogu postojati kao jedan od simptoma nekih bolesti ili kao vodeci simptom psihoticnog poremecaja tzv. poremecaja sa sumanutoscu.