Da li ima boljeg servera od Synology DiskStation DS1512 +
Prikazujem rezultate 1 do 8 od 8

Tema: Da li ima boljeg servera od Synology DiskStation DS1512 +

Nov član
    Učlanjen
    27.05.2012.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

Lightbulb Da li ima boljeg servera od Synology DiskStation DS1512 +

Potreban mi je server za skladistenje i manipulaciju sa video materijalima. Treba mi veci kapacitet, te da se mrezno poveze na bar 2 kompa i internet.
    Prijatelji mi preporucuju Synology DiskStation DS1512 + zbog 5 kom HDD (kapaciteta i do 5x3 TB), a ima model i sa 8 HDD--a, kazu da je pouzdan,
    ali je po meni dosta skup. Da li je bolje ici na njegovu kupovinu, dfiskove po 2 ili 3 TB-koji su beyobrayno skupi, ili ima dobrih alternativa? Inače,
    potpuni sam laik za servere. Da li neko ima savet?

Elita Sizif (avatar)
    Učlanjen
    04.07.2003.
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    1
    Reputaciona moć
    2100

Podrazumevano Re: Da li ima boljeg servera od Synology DiskStation DS1512 +

Do sada sam najzadovoljniji bio serverima koje sam sam pravio, tj. tako uvek imam najbolji odnos cena/kvalitet. Najjednostavnije ti je da kupiš pouzdanu ploču, i staviš dobar kontroler, LSI ili Adaptec, i sve će to u zbiru manje da košta nego dedicated server. Na primer, glavni storage server trenutno mi ima LSI MegaRaid 9260 kontroler sa 16 portova, dakle max. teorijski kapacitet od 64TB, mada u praksi ne stavljam više od 12 diskova. Kućišta koristim LianLi, aluminijumska, sa 12 poprečno postavljenih diskova radi lakše manipulacije.

Što se tiče cene po jedinici kapaciteta, najisplativiji su ti WD Caviar Green i Seagate Barracuda ST serija kapaciteta od 2 do 3TB.

Aktivan član KadLupimLupim (avatar)
    Učlanjen
    30.03.2004.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    67