Koliko pravni sistem utiče na apsolute i na ideale koje imamo?

-1- utiče na način što ljudi shvataju da bez činjenica i istina više nisu toliko važni koliko splet okolnosti i verovatnoća urote interesa , što omogućuje ovakav pravni sistem.
Verovatno se čini da su ovi detalji nevažni. Ali upravo oni označavaju pobedu «pacovskog», «efekta Alije Djerzeleza», sujetno-ambicionističkih poriva , i Makijavelizam cveta....
Antički ideali i antički duhovi vremena mogu da budu osnova našeg , ali nikako da budu duh našeg vremena.Samo zanesenjaci mogu to izjednačiti.
Kao poslednji bedem , sve što se ne uklapa u mediokritetno ponašanje MORA BITI PRAĆENO SA OGROMNOM KOLIČINOM NOVCA da bi se zaštitilo od pacovskih napada bilo radi pakosti , bilo radi novca i odštete....
Sama ta činjenica unosi posledicu (koju ne videh da filozofija , sociologija i psihologija analiziraju , osim što ponekad navedu činjenicu da je patologija i zloupotreba u rastu....) da onaj koji IMA POTREBE KOJE NISU MEDIOKRITETSKE ILI ĆE BITI TRN U OKU MEDIOKRITETIMA , MORA DA POSVETI DEO VREMENA (nekad i veći) JAČANJU SVOG FINANSIJSKOG SISTEMA radi zaštite svoje istinitosti....i sistema.
///ovo je isto za oba pola, ali se često koristi snishodljivost (popuštanje,tolerancija,prihvatanje lažnih slika) prema ženama , ili blagost pravnog sistema prema dečijem kriminalu da se upravo žene i deca pretvaraju u najčešću zloupotrebu i oružje.....///
Kratko , korištenje stereotipa i kreiranje novih (npr. žena ne laže o napastvovanju) pretvaraju i usrednjavaju celo društvo....

-2- čak se i definicija pošten promenila u kapitalističkom društvu (ne samo ovde, već i u USA) u «sprovoditi svoje interese u skladu sa zakonom».

-3- usled «nefunkcionisanja» pravnog sistema (tj. Bolje rečeno medijskog pompeznog - nedoslednog sudskog sistema) urušava se i obrazovni sistem i to pazite na koji način....

Ljudi shvataju da će u nestabilnim vremenima ostati neprogutani samo ako se medijski izbore za pravdu i prava. Zato posvećuju mnogo više vremena informativnim programima trenutne političke scene , jer im je «očigledan» značaj i uticaj dogadjaja i redosleda na moguće rešenje nekog njihovog problema.... Tako neki bukvalno čekaju da se pojavi neki sličan problem da bi prišili svoj problem....
Toliko posvećivanje vremena informativnom programu naravno uzima vreme koje bi moglo da se usmeri na obrazovanje....

Nepostojanje doslednosti pravilima, svodi život na življenje po izuzecima, što odmah prouzrokuje manje obrazovanje ljudi....nestalnost interesovanja....sveoopštost .... površnost.....