sta je bolje catv ili satv ?
Prikazujem rezultate 1 do 6 od 6

Tema: sta je bolje catv ili satv ?

waesr
    Guest

Podrazumevano sta je bolje catv ili satv ?

u prilici sam da uvedem kablovsku lokalnu a i razmislam o satelitskoj sta je bolje na kablovskoj ima preplata a na satv se kartica osvezava ,sta vi mislite ,posto sam pocetnik u ovome hvala

nonkse
    Guest

Podrazumevano

mislim da ti je daleko kvalitetnija slika na satelitskoj bar je kod mene takav slucaj

Primećen član
    Učlanjen
    13.05.2004.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    56

Podrazumevano

Satelit ant.-gledas ono sto zelis (ili ono za sta si sposoban da provalis).Treba ti mesto,oprema i u zavisnosti od kvaliteta uredjaja NOVAC.(Sat risiver+ant+motor+modul=500 do600 e ILI SkyStar2 kartica u komp(oko 70e) + moror+tanjir (oko 150 e)=oko 250e.Nije sigurno da ce se interesantni kanali otvarati za DZABA doveka...
    Kablovska-gledas sta ti serviraju,nije sigurno da te to sve zanima,ali nemas toliko izdataka odjednom stim da placas pretplatu cija vrednost zna da poraste bez da se dobije neka posebna usluga ,a opet dobijas par kanala koji se tesko otvaraju piratski(ili nikako!)
    Sve u svemu obe imaju i prednosti i mana.

Zainteresovan član Mirko BGD (avatar)
    Učlanjen
    29.11.2004.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    51

Podrazumevano

PAZI preko koje firme uzimas kablovsku, ako je KDS izradice vas ko celu rakovicu a kablovsku necete dobiti nikad

Početnik
    Učlanjen
    20.02.2005.
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano

Ukoliko je u pitanju kvalitetan operater catv, bolja je catv. imam i jedno i 2nd.

Zainteresovan član
    Učlanjen
    05.12.2004.
    Reputaciona moć
    50

Podrazumevano