10 godina iskustva ...

  • Začetnik teme Petar Toljati
  • Datum pokretanja
DEVIL:
MA NEMOJ MI RECI DA ZA LINUX NEMA VIRUSA

Nema, ima par u laboratoriji ali su beskorisni.
Virus da bi bio virus mora da ima mogucnost da se replicira i siri a zbog sistema privilegija u Linuxu uglavnom kao i zbog otsustva IE_a, outlooka i outlook expressa, a i Linux korisnici su generalno kompjuterski pismeniji virus ne moze da prezivi u Linux okruzenju.
 
Petar Toljati:
A ja iz licnog iskustva preporucujem potpuni prelazak na Linux - verujte, to je jedina odbrana od 100.000+ virusa, ad, spy, worm, nuke i ostalih programa.
Ja sam nameravao da predjem ali malo prgrama i igara podrzava linuh :cry:
______________
68.gif
69.gif
 
Ako treba samo zbog virusa da predjemo na Linux,pa nije zanimljivo,a sto se tice rada i izgleda tog OS-a to je vec nesto drugo.Ja imam Ubuntu 14.04 i sasvim sam zadovoljad s njim,mada sam jos pocetnik,ali nisam ga instalirao zbog virusa,vec da naucim nesto o njemu.
 
Ja sam nameravao da predjem ali malo prgrama i igara podrzava linuh :cry:
______________
68.gif
69.gif
Оперативни системи се не праве према програмима већ се програми пишу према оперативним системима... ;)


Иначе има вируса и за линукс и ако се не варам цифра је негде око 300+, али као што је већ напоменуто из разлога другачијег система дозвола нападачи морају да се задовоље нападима преко неких независних програма (интернет прегледачи нпр) што је опет ограниченог домета у односу на везивање на сам систем као код Виндовса....

А што се тиче безбедности... увек се лепо насмејем кад видим ове силне навлакуше преко фејса преко којих се даље преноси разноразна гамад...
 
O veliki premudri Petar Toljati,hvala ti na ovom premudrom savetu,najboljem naslovu teme i jos vecem fontu.
Tek sad videh u kakvoj sam zabludi i neznanju ziveo sve ove godine.

Ja cu narucim par tih Linuxa pa da i ja budem veri smart kao ti o veliki,premudri. :worth:

Like za najbolju temu u 2015-oj. :bye: