pitanje u vezi instalacije php nuke
Prikazujem rezultate 1 do 4 od 4

Tema: pitanje u vezi instalacije php nuke

Obećava freez (avatar)
    Učlanjen
    05.11.2004.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    48

Podrazumevano pitanje u vezi instalacije php nuke

e ovako:
    promenio sam sve u config sto treba i sada mi ostaje da prebacim nuke.sql u bazu.
    Pošto sam početnik u ovome može li mi neko reći kako to uradim. Koristim phpMyAdmin?

Zainteresovan član
    Učlanjen
    27.09.2003.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    55

Podrazumevano Re: pitanje u vezi instalacije php nuke

Citat Original postavio freez
    e ovako:
    promenio sam sve u config sto treba i sada mi ostaje da prebacim nuke.sql u bazu.
    Pošto sam početnik u ovome može li mi neko reći kako to uradim. Koristim phpMyAdmin?

www.tvoja_adresa.com/phpMyAdmin/

U formi :Create new database
    upises nuke i onda pritisnec dugme create .

Tako ce biti kreirana baza podataka nuke

Sada treba da ubacis redove tk table u bazu podataka

www.tvoja_adresa.com/phpMyAdmin/

Izberes svoju bazu nuke ides na SQL

U fromii : Or Location of the textfile : sa dugmetom Browse...

Pronadji na kompjuteru gde drzis nuke.sql fajl i izaberi njega kada ga iz beres ostaje ti samo da stisnes dugme go i tabele u tovjoj bazi ce biti kreirane ....
    www.tvoj_sajt.com

Obećava freez (avatar)
    Učlanjen
    05.11.2004.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    48

Podrazumevano

hvala

Aktivan član rajkec (avatar)
    Učlanjen
    06.02.2005.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    64

Podrazumevano

Ja sam apolutni pocetnik u vezi php. Instaliram sve lepo ali mi se pojavi ovo:

Notice: Undefined variable: HTTP_USER_AGENT in d:\easyphp1-7\www\php\html\mainfile.php on line 28

Notice: import_request_variables(): No prefix specified - possible security hazard in d:\easyphp1-7\www\php\html\mainfile.php on line 51

Notice: Undefined variable: forum_admin in d:\easyphp1-7\www\php\html\mainfile.php on line 79