chuchnjevi
Prikazujem rezultate 1 do 9 od 9

Tema: chuchnjevi

  1. #1
    Početnik
    Učlanjen
    24.09.2004.
    Poruke
    12
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano chuchnjevi

    Potreban mi je savet:koliko su cucnjevi efikasni za podizanje zadnjice i stanjivanje butina? Dobila sam sugestiju da radim sto veci broj dubokih "rvackih" cucnjeva svakodnevno,da bih popravila izgled nogu,ali nisam sigurna da li cu time butinama nabiti masu, a to ne bih zelela. Hvala u napred!



  2. #2
    Guest

    Podrazumevano

    Na fakultetu za fizicku kulturu, u okviru magistarskog rada V. Koprivice (cini mi se) radjeni su duboki cucnjevi na jednoj nozi, 45 m dnevno, 45 dana. Kao ucesnik u istrazivanju mogu ti potvrditi znatno uvecanje prednje loze buta i glutealne regije! Budi uporna[/b]

  3. #3
    Početnik
    Učlanjen
    24.09.2004.
    Poruke
    12
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Citat Original postavio Anonymous
    Na fakultetu za fizicku kulturu, u okviru magistarskog rada V. Koprivice (cini mi se) radjeni su duboki cucnjevi na jednoj nozi, 45 m dnevno, 45 dana. Kao ucesnik u istrazivanju mogu ti potvrditi znatno uvecanje prednje loze buta i glutealne regije! Budi uporna[/b]
    Hvala ti na informaciji.Da li mozes da mi preporucis neku efikasnu vezbu ili vezbe(pravilan nacin izvodjenja) koje bi ojacale pomenute misice, bez uvecanja?

  4. #4
    Guest

    Podrazumevano

    Bicikl, trcanje srednjim tempom, teretana sa malim opterecenjem pri opruzanju zgloba kolena i velikim brojem ponavljanja. Obrati se nekom od starijih pedagoga fizicke kulture, priuceni upropascuju narod. Pozdrav

  5. #5
    Zainteresovan član
    Učlanjen
    29.01.2005.
    Lokacija
    dangubić
    Poruke
    241
    Reputaciona moć
    50

    Podrazumevano

    Citat Original postavio Anonymous
    Na fakultetu za fizicku kulturu, u okviru magistarskog rada V. Koprivice (cini mi se) radjeni su duboki cucnjevi na jednoj nozi, 45 m dnevno, 45 dana. Kao ucesnik u istrazivanju mogu ti potvrditi znatno uvecanje prednje loze buta i glutealne regije! Budi uporna[/b]
    Oprostite,a šta savetujete ovoj devojci kada se mišićno vlakno navikne na to oterećenje( opterećenjenje svog sopstvenog tela) čini mise da mišićno vlakno kada dođe do adaptacije traži nov biohemijski nadražaj to se postiže promenom intenziteta i obima treninga on se može promeniti na razne načine ne postoi univerzalni trening za sve da bi davali nekome savet(stručan), morate ispred sebe imati početni test njegovih sposobnosti drugim rečima, mora svaki pojedinac biti istestiran tako treba ....prijatelju

  6. #6
    Guest

    Podrazumevano

    Ocigledno dobro je savetujem! U drugoj recenici je joj sve objasnjeno. Dao sam joj primere vezbi koje u skladu sa mogucnostima, a uz nadzor pedagoga fizicke kulture moze da upraznjava. Kao bivsi reprezentativac znas dobro kako neuki mogu izazvati kontra efekte sa teskim posledicama. Zato sam protivnik trazenja saveta o zdravlju i telu na ovaj nacin, vec kod adekvano obrazovanih i kvalifikovanih lica.

  7. #7
    Početnik
    Učlanjen
    28.01.2005.
    Poruke
    26
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Citat Original postavio Anonymous
    Ocigledno dobro je savetujem! U drugoj recenici je joj sve objasnjeno. Dao sam joj primere vezbi koje u skladu sa mogucnostima, a uz nadzor pedagoga fizicke kulture moze da upraznjava. Kao bivsi reprezentativac znas dobro kako neuki mogu izazvati kontra efekte sa teskim posledicama. Zato sam protivnik trazenja saveta o zdravlju i telu na ovaj nacin, vec kod adekvano obrazovanih i kvalifikovanih lica.
    Pitala sam vas za čučnjeve samo amater može pomisliti da se i prednja i zadnja loža, kao i glutealni deo može dovesti u red samo sa čučnjevima kad dajete savete oslonite se malo na nauku za vašu informeciju: završila sam srednju Fiskulturnu, Fakultet za fizičku kulturu, i 15 godina reprezativnog staža teretana i psihofizička priprema ja moj fah nikad nisam prestala da se usavršavam

  8. #8
    Guest

    Podrazumevano

    Stalno se vracas na moj prvi komentar u kome nisi osetila sarkazam draga koleginice. Prvi sam taj koji je u ovoj temi pomenuo nauku, na osnovu egzaktnog ispitivanja uticaja dubokih cucnjeva na povecanje mase donjih ekstremiteta. Covek je magistrirao na tome, pa ako imas drugacije rezultate pokreni postupak obaranja magistrature.

  9. #9
    mali/37
    Guest

    Podrazumevano

    Citat Original postavio olbrajt
    Citat Original postavio Anonymous
    Ocigledno dobro je savetujem! U drugoj recenici je joj sve objasnjeno. Dao sam joj primere vezbi koje u skladu sa mogucnostima, a uz nadzor pedagoga fizicke kulture moze da upraznjava. Kao bivsi reprezentativac znas dobro kako neuki mogu izazvati kontra efekte sa teskim posledicama. Zato sam protivnik trazenja saveta o zdravlju i telu na ovaj nacin, vec kod adekvano obrazovanih i kvalifikovanih lica.
    Pitala sam vas za čučnjeve samo amater može pomisliti da se i prednja i zadnja loža, kao i glutealni deo može dovesti u red samo sa čučnjevima kad dajete savete oslonite se malo na nauku za vašu informeciju: završila sam srednju Fiskulturnu, Fakultet za fizičku kulturu, i 15 godina reprezativnog staža teretana i psihofizička priprema ja moj fah nikad nisam prestala da se usavršavam
    Izvini, a sta je to srednja fiskulturna i koji sport je u pitanju

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •