Kako na biro ako sam student???? HITNO DRUGARIIII

Little Gypsy

Početnik
Poruka
27
Zdravo svima,mozda na pogresnom mestu kacim temu...ali sam nova pa mi ne zamerite:rumenko:

Studentkinja sam na jednom beogradskom privatnom fakultetu podvlacim ovo privatnom jer mozda je to u neku ruku olaksica. Pocinjem da radim u junu,treba sto pre da se prijavim na biro,koliko sutra,ali kako je vecini poznato,studentima je uskraceno mesto na birou i mogucnost zaposljavanja.:rtfm: Ajde to mogu i da slazem tamo,oni nemaju izbora osim da veruju na rec,sumnjam da to mogu ikako da provere.
E sad sto ono zbog cega sam otovorila temu...kako ide procedura uzimanja diplome srednje skole sa fakulteta? Samo odem,trazim da mi daju diplomu jer mi je potreba iz nekog razloga(sta njih briga kog)...ili prosto otovreno kazem da mi treba zbog prijave na biro...? Da li je to jednostavno uzeti ili ipak ne?
 
Zdravo svima,mozda na pogresnom mestu kacim temu...ali sam nova pa mi ne zamerite:rumenko:

Studentkinja sam na jednom beogradskom privatnom fakultetu podvlacim ovo privatnom jer mozda je to u neku ruku olaksica. Pocinjem da radim u junu,treba sto pre da se prijavim na biro,koliko sutra,ali kako je vecini poznato,studentima je uskraceno mesto na birou i mogucnost zaposljavanja.:rtfm: Ajde to mogu i da slazem tamo,oni nemaju izbora osim da veruju na rec,sumnjam da to mogu ikako da provere.
E sad sto ono zbog cega sam otovorila temu...kako ide procedura uzimanja diplome srednje skole sa fakulteta? Samo odem,trazim da mi daju diplomu jer mi je potreba iz nekog razloga(sta njih briga kog)...ili prosto otovreno kazem da mi treba zbog prijave na biro...? Da li je to jednostavno uzeti ili ipak ne?

Pa ako si već našla posao šta ćeš na birou?