gde je greska
Prikazujem rezultate 1 do 11 od 11

Tema: gde je greska

Početnik
    Učlanjen
    07.11.2004.
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano gde je greska

Posle instalacije XP-a, kada startujem jedan folder u T.komanderu javlja mi se prozor Warning: This directory contains
    file names from a different code page. Not all operations possibile (e.g. zip,ftp).
    Dalje kaze da bi trebalo u Control Panel-Regional Settings-Extended da podesim Unikod. Ja sam tu cackao, ali nije se nista promenilo, i dalje izlazi taj prozor. U Neru kada rezem ne vidi fajlove gde se nalaze ć,č,š..., valjda zbog tog istog problema.
    Bio bih vam zahvalan kada mi rekli u cemu je problem, obzirom da sam pocetnik,jer me interesuje gde sam pogresio.

Poznat Incognito (avatar)
    Učlanjen
    17.07.2003.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    133

Podrazumevano

Imas fajlove koji ne sadrze standardan alfanumericki ascii u imenima... Dakle, ne pravi fajlove sa nasim slovima u nazivu i nema glava da te boli...

Zainteresovan član Каспер (avatar)
    Učlanjen
    29.09.2004.
    Reputaciona moć
    52

Podrazumevano

Citat Original postavio Incognito
    Imas fajlove koji ne sadrze standardan alfanumericki ascii u imenima... Dakle, ne pravi fajlove sa nasim slovima u nazivu i nema glava da te boli...
    To je jedno od rešenja.
    A zna li neko kako da se podesi windows da programi vide normalno te fajlove?
    Znam da postoji mogućnost jer sam instalirao isti windows (sa istog CD-a) na dve mašine u oba slučaja sam (bar mislim da jesam) postavio ista podešavanja, i sad programi na jednoj mašina normalno vide fajlove sa 'našim' slovima (tj razlikuju npr. mašta.doc i masta.doc) u nazivu, a na drugoj imam isti problem kao giovani.
    Takođe problem je i sa Office aplikacijama tekst kucan u unicode fontom sa serbian keyboard layoutom na prvoj mašini, na drugoj mašini izgleda kao da je korišćeno neko vanzemaljsko pismo, a u obrnutom slučaju sve je 'normalno'.

P.S.