Programiranje Fun kartice
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2

Tema: Programiranje Fun kartice

mile1208
    Guest

Podrazumevano Programiranje Fun kartice

.Imam Samsungov risiver DSR 9500 EM VIA u koji sam instalirao novi softver EMU 4.7 kako bi mogao da cita i druge kodne sisteme posto sam procitao na jednom sajtu da je to moguce.Instalacija tog novog softvera je protekla u redu(bas onako kako je napisano u uputstvu).Poslije toga sam kupio programer Infinity USB kako bi mogao da programiram kartice sam. Skinuo sam uputstva i proucio a potom pokusao da programiram Fun karticu 2 koju sam imao od prije . Pomocu te kartice sam donedavno otvarao Viasatove programe i neke francuske prog.(TPS,Multivision,itd.)Kada sam ubacio na karticu fajlove Fun 6u1AT90S8515_V4.3.hex i Fun 6u1+24C64... risiver uopste nije ocitavao karticu.Onda sam pokusao da ubacim Viacssove Fajlove(flash.hex iexteprom.hex) i risiver je ocitao karticu ali ne otvara nijedan program.Gdje sam pogresio?Ako netko zna tacno da mi objasni kako se to radi i koji se fajlovi ubacuju i gdje sam pogresio neka mi pomogne, ako zeli posto sam ja ipak pocetnik u ovom poslu. Unapred zahvalan!!!!!

prijaelj
    Guest

Podrazumevano

Viasat nazalost jos nije provaljen od kad je promenio kodni sistem a mozda ce ti pomoci ova stranica http://stopstop.mine.nu/index2.html
    nije tesko

Slične teme

1. programiranje EXCEL programiranje
    Autor benitez u forumu Programiranje
    Odgovora: 27
    Poslednja poruka: 16.10.2017., 19:58
  2. Programiranje PLC-ova
    Autor tehnicar1 u forumu Tehničke nauke
    Odgovora: 18
    Poslednja poruka: 04.06.2010., 15:01
  3. Objektno programiranje,baze podataka,web programiranje.
    Autor unisoft u forumu Programiranje
    Odgovora: 24
    Poslednja poruka: 01.12.2008., 01:16
  4. programiranje
    Autor maki19 u forumu Tehničke nauke
    Odgovora: 2
    Poslednja poruka: 09.02.2006., 23:20
  5. PROGRAMIRANJE
    Autor INDIANA u forumu Preduzetništvo i radni odnosi
    Odgovora: 0