Kako zivite
Prikazujem rezultate 1 do 20 od 20

Tema: Kako zivite

Zainteresovan član dobrica_91 (avatar)
    Učlanjen
    08.12.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    31

Cool Kako zivite

Pa dragi studenti kako zivite jer kad sam racunao koliko ce mi para trebati a koliko cu dobiti da zivim i studiram u ns nije mi bilo dobro nikako? (ja sam buduci student pocinjem tek u septembru) Kako se snalazite? (ovo nije za one bogate i dubokim dzepom)
    JA RULEZ !!!!

Elita
    Učlanjen
    15.05.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    205

Podrazumevano Re: Kako zivite

Citat Original postavio dobrica_91 Pogledaj poruku
    Pa dragi studenti kako zivite jer kad sam racunao koliko ce mi para trebati a koliko cu dobiti da zivim i studiram u ns nije mi bilo dobro nikako? (ja sam buduci student pocinjem tek u septembru) Kako se snalazite? (ovo nije za one bogate i dubokim dzepom)
    El mi verujes da se i ja pitam isto za sebe, doduse "tek" sledece godine . Nemam pojma kako cu i sta cu u Bg-u . Ajde cak i da racunam na dom i menzu . Opet gde da nadjem pare za everyday life tipa ne svidja mi se hrana danas kupim da jedem nesto, ili ned'o Bog sednem negde da jedem u neku kafanu nesto corbasto Pa izlazak , pa ovo pa ono ... Jel moze neko da da onako malo detaljniji uvid u to za sta je sve potreban novac van smestaja i hrane u menzi . Na koje additional expenses treba da racunamo ?

Učlanjen
    08.12.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    31

brate ja kako sam skontao izlazak u grad je poneses od kuce rakije i pije se gdje stignes a kafane i sl mozemo zaboraviti XD
    JA RULEZ !!!!

Pufer nije na forumu
    euro nam je zajednicka sudbina, EU nam je zajednicka buducnost.
    Primećen član Pufer (avatar)
    Učlanjen
    28.06.2008.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    41

brate ja kako sam skontao izlazak u grad je poneses od kuce rakije i pije se gdje stignes a kafane i sl mozemo zaboraviti XD