Najjeftiniji računari
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2

Tema: Najjeftiniji računari

Zainteresovan član Zagor BG (avatar)
    Učlanjen
    15.01.2004.
    Reputaciona moć
    55

Podrazumevano Najjeftiniji računari

Interesuje me koja ili koje firme su se kod nas pokazale kao najbolje u prometu raznovrsnih kompjuterskih konfiguracija u smislu odnosa kvalitet-cena. Ovo pitam pošto sam laik za hi tech. Hvala na odgovoru!

Zainteresovan član Kypck (avatar)
    Učlanjen
    09.09.2004.
    Reputaciona moć
    52

Podrazumevano

Zagore srecemo se sad i na ovom forumu
    Ja nesto jurim da zamenim graficku karticu.
    Sto se tice tih firmi sto se bave prodajom, ja stvarno imam losa iskustva (sto neposredna, sto posredna).
    Treba imati dosta konstantnog prakticnog iskustva da bi mogao da lepo sklapas konfiguracije (da znas npr koja komponenta nekog proizvodjaca se ne slaze sa nekom drugom, koja je losa, a koja se lepo pokazala i sl.) Ima jako mnogo firmi sto se bave time, a cesto gazde nemaju nikakvu predstavu o komputerima, a serviseri (i radnici) takodje jako slabo znaju posao (jer za te pare koje ih gazda placa ne bi radili iskusniji serviseri).
    Oni osnovni podaci tipa procesor 2500+, video kartica 128mb, hard disk 120gb ti ne govore bas sve. Bitni su proizvodjaci i verzije tih komponenti i naravno osnovna ploca. Vecina stavi neke najjeftinije varijante da bi tako privukli kupce koji uporedjuju neke osnovne stvari (to ti je kao sto npr moj auto je turbo i ima 68ks i 1700cc, ali izostavi se cinjenica da je dizel i da ima mali obrtni momenat, pa ispada da je brzi od nekog npr japanca sa 1300cc i 65ks bez turbine)