Kako da uklonim malver sa sajta..?

MS-Dizajn.com

Primećen član
Poruka
Poslednja izmena od moderatora:
ne znam koji je sajt u pitanju, ali uobicajeno dolazi do ovoga kad ostavis pogresan CHMOD, gledaj da ti je CHMOD 755, a za fajlove 644

ako ti je free hosting, verovatno ti nisu uklonili, ako placas hosting, to je tvoj host vec odradio umesto tebe.

najcesce rupe u sistemu su u vezane za starije verzije WordPress-a i Joomle. Joomla kao jedan od popularnijih CMS-ova je cesto podvrgnuta ovim vidovima napada, tako da je ja zaobilazim u sirokom luku.

lupi thanks ako ti je ovo pomoglo.

poslao sam mail, i evo odgovora:

Hello,

You will need to request a review from Google so they may delist the site;

To delist your website from this block you need to contact Google
This excerpt was copied from the URL below, and provides step by step instructions to request a delisting.

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=45432

Once you have reviewed your site and are sure it is clean, you can can submit a request for review. Note that you'll need to verify site ownership before you can request a site review.

1. Sign in to Webmaster Tools with your Google account.
2. On the Dashboard, select the site you want.
3. On the Overview page, click Request a review and follow the instructions.

I have enabled RAW ACCESS LOGGING so if this occurs again please do not touch the account and contact us immediately as we'd like to investigate. In the meantime please do the following to help secure your account.

You will need to update any scripts, programs, software, blogs, bulletins, shopping carts, etc.. located on the account. Outdated installs have been known to be exploitable. Also change the cpanel password for the account as it could have been breached as well. Use a long string such as: v7dsjsif734h5438s would be considered a strong password.

ja sam to vec uradio, ali nista ne funkcionise, sta da radim...?

Prevencija je najbolji lek

1. Uvek redovno radite rezervnu kopiju sajta, posle svake izmene.
2. Imati uvek na racunaru anti malware i redovno ga dopunjavati. Povremeno sa njim pregledati racunar i skenirati sve sto se skida sa torrenta i rapidshare...

Dok kad se desi sajt skinuti na racunar pregledati sa anti malware ili izbirsati sve pa vratiti rezernu kopiju...

Back