CANON A400 - da ili ne?
Prikazujem rezultate 1 do 6 od 6

Tema: CANON A400 - da ili ne?

Guest

Podrazumevano CANON A400 - da ili ne?

Ljudi, danas sam se nakanio da kupim Canon A400, nasao sam ga na nekoj on-line prodavnici za 185 evr8ica sto je super cena. Interesuje me gde se prodaju jeftine memo kartice i koje baterije da kupim. Totalni sam laik za te stvari i zato pitam. Hvala unapred.

Guest

Podrazumevano

Ne znam odakle si ali u Profi Foto radnjama (npr u Željezničkoj ulici u Novom Sadu) imaš da kupiš taj aparat za nešto manje od 12000 din što ti je ispod 160eur. A dobijaš i našu garanciju. Za iste pare imaš kod nas u radnjama i Nikon 2200 koji doduše ima 2 Mpix-a (sasvim dovoljno za amatersku upotrebu) ali ima 3x optički zoom i svakako vredi tih para.

Guest

Podrazumevano

Citat Original postavio Anonymous
    Ne znam odakle si ali u Profi Foto radnjama (npr u Željezničkoj ulici u Novom Sadu) imaš da kupiš taj aparat za nešto manje od 12000 din što ti je ispod 160eur. A dobijaš i našu garanciju. Za iste pare imaš kod nas u radnjama i Nikon 2200 koji doduše ima 2 Mpix-a (sasvim dovoljno za amatersku upotrebu) ali ima 3x optički zoom i svakako vredi tih para.
    Zasto mislis da su 2 mpx za amatersku upotrebu?Sta znaci amaterska a sta profesionalna?Dali koji donosi vise novca ili nesto drugo?Mislim na aparat a ne na ljude koji slikaju.Ima ih koji sa 1 mpx lepo zaradjuju i zive od toga,a sa druge strane se nikonom D1x setaju na ramenu i slikaju decicu.Znaci taj je prfesionalac.Gluposti.Boj ne bije Ljuto oruzje ...dalje prdpostavljam da znate!

Primećen član
    Učlanjen
    24.11.2003.
    Reputaciona moć
    58

Podrazumevano