Diskriminacija studenata na intervjuima za posao
Prikazujem rezultate 1 do 13 od 13

Tema: Diskriminacija studenata na intervjuima za posao

Zainteresovan član Blake Griffin (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    32

Podrazumevano Diskriminacija studenata na intervjuima za posao

Naime bio sam na dosta razgovora za posao (uglavnom rad u maloprodaji) i neki su mi direktno rekli da me ne smatraju idealnim kandidatom jer sam na trecoj godini studija, tj. pri kraju. Dok nekima padne raspolozenje cim vide na cv-u da sam student. Cemu ovakva diskriminacija? Dal oni zele samo ljude koji su zavrsili srednju skolu? Jadna je ovo zemlja..........
    Impossible is nothing

Elita dežurno zvocalo (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2009.
    Pol
    ženski
    Tekstova u blogu
    4
    Reputaciona moć
    254

Podrazumevano Re: Diskriminacija studenata na intervjuima za posao

Meni i nije jasno zašto pišeš da si student? Dok ne završiš imaš srednju školu i to i piši...nije to nikakva diskriminacija već neće ljudi da te svaki čas puštaju i da ideš da polažeš ispit i to je to.
    Ja sam uvek civilizovana ali me ljudi pogrešno tumače.

Učlanjen
    24.08.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    32

Citat Original postavio malo zvocalo Pogledaj poruku
    Meni i nije jasno zašto pišeš da si student? Dok ne završiš imaš srednju školu i to i piši...nije to nikakva diskriminacija već neće ljudi da te svaki čas puštaju i da ideš da polažeš ispit i to je to.
    Bas zato i pisem da sam student. Jer ce doci dan kad cu morati da izadjem na kolokvijum/ispit i ako kazem nisam student treba da ih lazem, pa ce provaliti kad tad....
    Impossible is nothing

Aktivan član placenik (avatar)
    Učlanjen
    13.08.2007.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    67

Citat Original postavio Blake Griffin Pogledaj poruku