Ljudi, molim vas pomozite mi odgovorom ako umete da mi kazet

Brana2

Obećava
Poruka
59
Ljudi, molim vas pomozite mi odgovorom ako umete da mi kazete:


Ja sam student po zanimanju, to znaci da nemam PECAT za neke poslove koje radim, a koje radim da bih imao od cega da zivim (ako me shvatate sta hocu da kazem).

Moja zivotna zelja je bila da radim prevode tekstova/dokumenata elektronski (putem Faxa ili maila) po cenama povoljnijim od prevodilackih agencija a sa prednoscu da covek kome treba prevod uopste ne mora izaci iz svoje kuce ili kancelarije - pod pretpostavkom da ima Fax masinu ili vezu sa internetom. Nije islo - nisam imao $$$ za reklamu na televiziji a reklamice sitnijeg karaktera poput oglasa u novinama ili lokalnim (citaj - jeftinim) radio stanicama malog dometa slusanosti nisu mogle da mi "donesu" vise od jedne do dve "musterije" za prevod tekstova MESECNO -> znaci -> nista od toga.

Moj hobi kao hobi - Operativni sistem za EUPHORIC svakako ne moze da mi donese bilo kakav novac za zivot -> to nikoga u YU ne zanima, to sam "zaboravio" sto bi se reklo, od TOGA tek nema nista;

Sitni oglasi tipa kupujem/prodajem su takodjer neefikasni - jedan banalan primer: postavio sam oglas da potrazujem MIKROSKOP bas na Krstarici, da bi posle 3 meseca dobio odgovor (ponudu) za prodaju mikroskopa, a nakon ta tri meseca sam izgubio prvobitnog kupca za isti - mikroskop - haha- dodjavola!