Sta jesti ?
Prikazujem rezultate 1 do 22 od 22

Tema: Sta jesti ?

  1. #1
    Obećava
    Učlanjen
    12.01.2009.
    Pol
    muški
    Poruke
    75
    Reputaciona moć
    33

    Podrazumevano Sta jesti ?

    Sta jesti pre i posle treninga ako je cilj nabacivanje mase ??? i Koliko pre i posle ?



  2. #2
    Primećen član
    Učlanjen
    22.03.2007.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    859
    Reputaciona moć
    49

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Uh pa o ovome ima bas bas da se pise... valjda ce neko da otvori temu
    Imas sjajnih knjiga na ovu temu...

  3. #3
    Obećava
    Učlanjen
    12.01.2009.
    Pol
    muški
    Poruke
    75
    Reputaciona moć
    33

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Pa dobro aj ti napisi bar ukratko, sta jesti, koliko, kada ?

  4. #4
    Obećava otac Haralampije (avatar)
    Učlanjen
    28.04.2010.
    Pol
    muški
    Poruke
    88
    Reputaciona moć
    28

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Mislim da je kachamak jako dobar za nabacivanje misicne mase.

  5. #5
    Obećava
    Učlanjen
    12.01.2009.
    Pol
    muški
    Poruke
    75
    Reputaciona moć
    33

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Procitao sam recept i nesto mi ne deluje ubedljivo, al u svakom slucaju hvala...ajde ljudi ima li jos koji predlog ??? Budite se xD

  6. #6
    Ističe se umrimuski (avatar)
    Učlanjen
    22.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Paris
    Poruke
    2.430
    Reputaciona moć
    59

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Za masu ti nije samo pre i posle treninga vec svaki dan i ceo dan
    A i trening mora da je za masu u suprotnom hmmmm

    Vidis ja sam,kad sam,za masu radio jeo sam normalno(tri puta na dan normalnu hranu)ali sam koristo weider mega mass4000 + sam pio neke secere u vodi litar i po na dan
    Ali ja nisam voleo sto sam licio na balon pa sam batalio tu ideju i reko sebi da ja bilder ne zelim da budem a ti ako zelis da budes veliki veliki moras savete da potrazis na proBB forumima da ti ljudi kazu i napisu sta i kako mada znaj da ovaj sport kosta bez ulaganja nemozes biti bilder(da li je hrana ili preparati)

  7. #7
    Obećava
    Učlanjen
    12.01.2009.
    Pol
    muški
    Poruke
    75
    Reputaciona moć
    33

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    ma neee bre, daleko da zelim da budem ono kao napucan ili jos gore naduvan, nego onako, solidno sam izdefinisan samo mislim da mi fali par kila pogotovo na rukama i nogama...

  8. #8
    Ističe se umrimuski (avatar)
    Učlanjen
    22.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Paris
    Poruke
    2.430
    Reputaciona moć
    59

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Pre treninga brate ne jedi nista od solidne hrane vec mozes 1banana(banane pomazu za masu ako imas para da ih kupujes ) ili suvo grozdje ili neki secer ili cak i kafa kapucino takve stvari bi mogao pola sata pre treninga ja licno popijem jedan kapucino pun secera
    Znaci stvari koje ti daju energiju to gutas pre treninga tj ugljeni hidrati

    E sad sta jesti opet su ti seceri glavna stvar za masu dnevno za pocetnika treba uzimati 4,5grama glucida po 1kilogramu telesne tezine pa kasnije 6,5grama i finalno 9grama dnevno
    Znaci koliko si tezak puta ove cifre i znaces koliko ti treba na dan

    A za proteine treba ti dnevno od 2,2grama do 3,3g po kilogramu(3,3g to je vec za ozbiljnije bildere)

    Ja neznam kako je tamo gde si ti ali ovde bilo sta da kupim od hrane pozadi pise tabelica sa hranjivim vrednostima proteini,ugljeni hidrati,masti,fibre itd
    Ako to ima i kod tebe lako ces da izracunas sta treba da jedes da bi postigao tvoje zeljene cifre po kilogramu telesne mase
    A ako nema to na hrani kod tebe ti brate trazi na internetu koliko sta ima ja imam jednu tabelicu ali tamo nema sve
    http://www.fitness.com.hr/prehrana/nutricionizam/Tablica-kalorija.aspx

    A ako npr si slucaj kao ja koji ne voli povrce voce itd kupi sebi sumece tablete sa multi vitaminima jer su vitamini veoma bitni za organizam mislim da nije bas skupo to

    E sad sta ti nije jasno pitaj

  9. #9
    Primećen član
    Učlanjen
    31.12.2006.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    689
    Reputaciona moć
    50

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Kao što @Zvercina reče ima o ovome da se piše.

    Da bi unos hrane zadovoljio nečije potrebe i bio zdrav, mora prvo da se izračuna Bazalni metabolizam BMR (Basal Metabolic Rate).
    Odnosno koja je to količina energije potrebna za osnovne funkcije organizma.
    Onda vidimo koliko trošimo na razne aktivnosti i to dodamo na BMR, tada dobijamo TDEE (Total Daily Energy Expenditure) Totalni Dnevni Energetski Utrošak.
    Npr u mom slučaju je TDEE oko 3.700 - 4.100 kcal. Ako hoćeš da smršaš onda praviš deficit 10%-20% ili da se ugojiš suficit 10-15%.
    Odnos Proteina (P), Ugljenih Hidrata (UH) i Masti (M):
    P: 25%
    UH: 55%
    M: 20%
    Na moj TDEE 3750 kcal to izgldea ovaku u gramima
    Proteina 234 g, Ugljenih hidrata 515 g, Masti 83 g
    Pa onda idemo dalje...

    Proteine - iz hrane kombinovati 50-60% životinjskog porekla ostatak biljnog. Ne bi trebalo kombinovati dve različite vrste proteina u istom obroku. Npr. Meso i mlečni jer kalcijum iz mleka sprečava ugradnju gvožđa i magnezijuma iz mesa itd.

    Ugljeni hidrati – tu postoje najveće zablude. Kao npr. Kako su ugljeni hidrati odgovorni za gojaznost. Kod UH postoji jedna mala caka, mora da se vodi računa o Glikogenskom ili glikeničkom indexu (GI) . A to je ustvari reakcija organizma na određenu vrstu UH da izlučuje INSULIN. Što više insulina u krvi to se više UH pretvara u energiju, tu se javlja problem, ako se ta energija ne potroši pretvara se u masne naslage, dok se višak UH u organizmu razlaže raznim enzimima i hemijskim procesima i skladišti se u jetri i krvi i kao takvi ne predstavljaju opasnost po liniju.. Znači treba konzumirati vlaknaste UH sa manjim GI (postoje i skrobni UH) da bi se energija posetepeno oslobađala. (ovo je toliko skraćeno da se bojim da me nećeš baš puno razumeti, mrzi me da pišem, pa malo proleti po netu u vezi UH biće ti puno jasnije).

    Masti – pa bez njih se ne može. Masti su nam potrebne zbog esencijalnih masnih kiselina. Masti imaš životinjskih i biljnih. Životinjske su zasićene masti i treba ih izbegavati to su negativci, na sobnoj temperaturi su u čvrstom stanju i pune su holeserola. I nezasićene masti – pozitivci mononezasićene - kao što je maslinovo ulje, polinezasićene - kao što je suncokretovo ulje. Prosečan zdravi unos dobrih masti u ishrani trebalo bi biti približno 30-40 grama dnevno
    Ovo nije moglo kraće
    E sad uzmi nutritivne tablice pa iskombinuj nešto za početak.

  10. #10
    Obećava
    Učlanjen
    12.01.2009.
    Pol
    muški
    Poruke
    75
    Reputaciona moć
    33

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    ok, hvala vam puno ljudi...nego umrimuski reci mi taj glucid, to se posebno kupuje ili se jednostavno nalazi u nekom proizvodu ??? mozda je glupo pitanje, al *** pocetnik xD i da kakve su one pahuljice za sportiste,znate na sta mislim ? ovsene, konflex...itd i da video sam neke pahuljice i pise sport ? sta je to ? tj kako to deluje ? xD

  11. #11
    Ističe se umrimuski (avatar)
    Učlanjen
    22.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Paris
    Poruke
    2.430
    Reputaciona moć
    59

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Posto rece neces da dajes pare za vestacke znaci imas ih najvise u pirincu,spagete,banane,suvo grozdje,hleba isto itd
    Najlakse je da pogledas sta ti jedes svaki dan normalno i probaj da izracunas koliko grama cega jedes i zatim vidi da nadjes to sto jedes sta sadrzi na 100grama
    Ti izracunaj sebi da ti treba 5grama secera po kilogramu tvoje mase(koliko si bee tezak)
    Npr imas 70kg puta 5grama ugljenih hidrata znaci 350grama na dan secera ti treba
    2,5 g proteina puta 70kg = ..................uzmi digitron
    A masti njih brate uvek unosis minimalno samim tim sto ces jesti sve manje prasetine i vestacke kolace,cips,smoki,jafa itd sve to brate ima masti na kilo,ne kazem da nikad ne pojedes ali nikad uvece i nikad ceo paket
    A treba piti mleko jesti piletinu,jaja,ribu,govedinu samo voditi racuna sa mlekom i sirom puno masti ima +holesterol haos
    Poslednji put ažurirao/la umrimuski : 29.04.2010. u 20:28

  12. #12
    Ističe se umrimuski (avatar)
    Učlanjen
    22.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Paris
    Poruke
    2.430
    Reputaciona moć
    59

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    I daj reci visinu i kilazu i godine

  13. #13
    Obećava
    Učlanjen
    12.01.2009.
    Pol
    muški
    Poruke
    75
    Reputaciona moć
    33

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    185 sam visok, a tezak svega 70 kg...i da imam 16 god (Malo) xD

  14. #14
    Primećen član
    Učlanjen
    31.12.2006.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    689
    Reputaciona moć
    50

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Citat Original postavio umrimuski Pogledaj poruku
    Posto rece neces da dajes pare za vestacke znaci imas ih najvise u pirincu,spagete,banane,suvo grozdje,hleba isto itd
    Najlakse je da pogledas sta ti jedes svaki dan normalno i probaj da izracunas koliko grama cega jedes i zatim vidi da nadjes to sto jedes sta sadrzi na 100grama
    Ti izracunaj sebi da ti treba 5grama secera po kilogramu tvoje mase(koliko si bee tezak)
    Npr imas 70kg puta 5grama ugljenih hidrata znaci 350grama na dan secera ti treba
    2,5 g proteina puta 70kg = ..................uzmi digitron
    A masti njih brate uvek unosis minimalno samim tim sto ces jesti sve manje prasetine i vestacke kolace,cips,smoki,jafa itd sve to brate ima masti na kilo,ne kazem da nikad ne pojedes ali nikad uvece i nikad ceo paket
    A treba piti mleko jesti piletinu,jaja,ribu,govedinu samo voditi racuna sa mlekom i sirom puno masti ima +holesterol haos
    Da tako se to otprilike računa. Samo 350 grama UH ne znači isto toliko šećera.
    Npr cvekla u 100 gr ima 36 kcal, 2gr (P), 7gr (UH), M=0
    Znači za 350 gr UH išlo bi ovako
    350:7=50 50*0.1kg (100gr)=5kg
    Za 350 gr UH iz cvekle bi trebao da pojedeš 5 kg iste, a to bi bilo 1800 kcal i 100 gr biljnog proteina. + oko 400 gr dijetnih vlakana ( cvekla ima oko 8 gr /100gr)
    Zključak je sledeći: mora da se kombinuje više namernica u toku dana. Kako biljnog tako i životinjskog porekla

  15. #15
    Primećen član
    Učlanjen
    31.12.2006.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    689
    Reputaciona moć
    50

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Citat Original postavio Cak Noris Pogledaj poruku
    185 sam visok, a tezak svega 70 kg...i da imam 16 god (Malo) xD
    Ah mladost ludost (šalim se).
    Slušaj savet što će ti čiča dati... treniraj, jedi i odmaraj i ne brini

  16. #16
    Ističe se umrimuski (avatar)
    Učlanjen
    22.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Paris
    Poruke
    2.430
    Reputaciona moć
    59

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Citat Original postavio Ursus Pogledaj poruku
    Da tako se to otprilike računa. Samo 350 grama UH ne znači isto toliko šećera.
    Npr cvekla u 100 gr ima 36 kcal, 2gr (P), 7gr (UH), M=0
    Znači za 350 gr UH išlo bi ovako
    350:7=50 50*0.1kg (100gr)=5kg
    Za 350 gr UH iz cvekle bi trebao da pojedeš 5 kg iste, a to bi bilo 1800 kcal i 100 gr biljnog proteina. + oko 400 gr dijetnih vlakana ( cvekla ima oko 8 gr /100gr)
    Zključak je sledeći: mora da se kombinuje više namernica u toku dana. Kako biljnog tako i životinjskog porekla
    Ma necemo coveku komplikovati zivot brate sa sitnicama, neka krene a on ce jesti sve tj morace u svakom slucaju
    Neka ima neku bazu po cemu moze da pocne a on ce sam sebi povisiti ishranu ili smanjiti u odnosu na rezultate jer ne rastemo svi isto
    Poslednji put ažurirao/la umrimuski : 29.04.2010. u 22:31

  17. #17
    Ističe se umrimuski (avatar)
    Učlanjen
    22.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Paris
    Poruke
    2.430
    Reputaciona moć
    59

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Citat Original postavio Cak Noris Pogledaj poruku
    185 sam visok, a tezak svega 70 kg...i da imam 16 god (Malo) xD
    Pa super si znaci sagorevas sve zivo
    Nista brate vidi prvo sta otprilike jedes svaki dan racunaj malo i onda ces neke stvari dodati obavezno i znaj da ce ipak malo da kosta sta da se radi sport kao svaki sport sve kosta,mene je govedina i piletina kostala 300evra mesecno nekada + drugo i davao bi i dalje da mi nije smetala masa

  18. #18
    Obećava
    Učlanjen
    12.01.2009.
    Pol
    muški
    Poruke
    75
    Reputaciona moć
    33

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Dobro ljudi, hvala vam najlepse

  19. #19
    Ističe se umrimuski (avatar)
    Učlanjen
    22.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Paris
    Poruke
    2.430
    Reputaciona moć
    59

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    EEEj man se zazas dizi brate uz https://www.youtube.com/watch?v=w9dZZU0Y14s ili https://www.youtube.com/watch?v=AjD7h8xXvpc
    xaxaxa ja franjama to pustim za biceps da vidis kako dizu xaxa

  20. #20
    Primećen član
    Učlanjen
    31.12.2006.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    689
    Reputaciona moć
    50

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Citat Original postavio umrimuski Pogledaj poruku
    Ma necemo coveku komplikovati zivot brate sa sitnicama, neka krene a on ce jesti sve tj morace u svakom slucaju
    Neka ima neku bazu po cemu moze da pocne a on ce sam sebi povisiti ishranu ili smanjiti u odnosu na rezultate jer ne rastemo svi isto

    Ma naravno . Mislio sam da je malo stariji

  21. #21
    Kol3 nije na forumu
    For cowards it's never the right time...For courageous people it is always the right time...
    Primećen član Kol3 (avatar)
    Učlanjen
    09.02.2009.
    Pol
    muški
    Lokacija
    tu iza coska
    Poruke
    971
    Tekstova u blogu
    3
    Reputaciona moć
    42

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    Citat Original postavio Cak Noris Pogledaj poruku
    Sta jesti pre i posle treninga ako je cilj nabacivanje mase ??? i Koliko pre i posle ?


  22. #22
    Ističe se umrimuski (avatar)
    Učlanjen
    22.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Paris
    Poruke
    2.430
    Reputaciona moć
    59

    Podrazumevano Re: Sta jesti ?

    njam njam

Slične teme

  1. Sta smem jesti
    Autor zivkoj u forumu Ostali sportovi
    Odgovora: 55
    Poslednja poruka: 22.12.2015., 12:40
  2. Gde jesti?
    Autor pele27 u forumu Srbija
    Odgovora: 6
    Poslednja poruka: 15.09.2009., 12:09
  3. da li jesti mladi luk?
    Autor .lemur. u forumu Muškarci
    Odgovora: 69
    Poslednja poruka: 27.05.2006., 01:16
  4. kako jesti
    Autor stariselagano u forumu Kulinarstvo
    Odgovora: 6
    Poslednja poruka: 07.09.2005., 13:03
  5. Ne jesti meso?
    Autor Lexa u forumu Ekologija
    Odgovora: 23
    Poslednja poruka: 25.05.2005., 09:43

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •