ZA DERMATOLOGA(koza na laktovima)
Prikazujem rezultate 1 do 6 od 6

Tema: ZA DERMATOLOGA(koza na laktovima)

  1. #1
    Obećava
    Učlanjen
    08.05.2004.
    Poruke
    62
    Reputaciona moć
    50

    Podrazumevano ZA DERMATOLOGA(koza na laktovima)

    dr,ovo je pitanje za dermatologa,ali i vi predpostavljam da znate.
    na kozi na laktovima pojavila mi se vrlo gruba koza,inace sa tim imam godinama problema ali mi se sada pojavilo posle duzeg vremena.koza je vrlo gruba i suva,kao grudvice,i vro odvratno izgleda.da li je to guscja koza.pre sam zbog toga bila kod dermatologa i davao mi je neke masti i da zavijam uvece sa plasticno kesom,mislim da se jedna od njih zive ESPERSON,cini mi se i sinoderm,me mogu da se setim koje sve masti,ali sta vi mislite zasto se to tako dugo nije pojavljivalo pa tek sada?imam 20 godina i cestye problema sam do sada imala sa kozom.mislim da je to nasledno ali verovatno postoje i drugi razlozi.cesto mi je prepisivan vitamin b.ja sam ovu sadasnju situaciju pokusala da resim tako sto sam mazala pavlovicevu mast par puta,ali vidim da uopste ne pomaze,i verovatno je potrebna neka druga terapija.sta vi mislite?hvala



  2. #2
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Ne bih da zalazim u ono sto ne znam...otidji ti lepo kod dermatologa pa kad ti postavi dijagnozu onda mogu da ti eventualno pojasnim o cemu se radi.
    Ovako napamet da pricam sta moze biti u pitanju, ili sta bi bilo kad bi bilo nema svrhe.
    Pozdrav!

  3. #3
    Početnik
    Učlanjen
    08.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    22
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: ZA DERMATOLOGA(koza na laktovima)

    Citat Original postavio studentkinja
    dr,ovo je pitanje za dermatologa,ali i vi predpostavljam da znate.
    na kozi na laktovima pojavila mi se vrlo gruba koza,inace sa tim imam godinama problema ali mi se sada pojavilo posle duzeg vremena.koza je vrlo gruba i suva,kao grudvice,i vro odvratno izgleda.da li je to guscja koza.pre sam zbog toga bila kod dermatologa i davao mi je neke masti i da zavijam uvece sa plasticno kesom,mislim da se jedna od njih zive ESPERSON,cini mi se i sinoderm,me mogu da se setim koje sve masti,ali sta vi mislite zasto se to tako dugo nije pojavljivalo pa tek sada?imam 20 godina i cestye problema sam do sada imala sa kozom.mislim da je to nasledno ali verovatno postoje i drugi razlozi.cesto mi je prepisivan vitamin b.ja sam ovu sadasnju situaciju pokusala da resim tako sto sam mazala pavlovicevu mast par puta,ali vidim da uopste ne pomaze,i verovatno je potrebna neka druga terapija.sta vi mislite?hvala
    cao
    procitala sam ovaj tvoj post.
    Ucinilo mi se slicnom ono sto ja cesto imam na laktovima.
    Isla sam kod dermatologa za to. Kazali su da je to neka vrsta ekcema.(nemaju pojma uglavnom sta je)
    i dali su mi CELESTODERM V CREAM with GARAMYCIN, a kod nas je to KUTERID G, a nas Galenikin proizvod je DIDERMAL, takodje i najobicnija nasa HYDROCYCLIN MAST.

    a davno davno pre su mi davali taj ESPERSON, to mi nista nije pomagalo, kao ni SINODERM.
    sve to uvek koristim a u poslednje vreme, najbolji rezultati su sa DIDERMAL-om.
    To nije skupo, ima da se kupi normalno po apotekama
    ako je to isto kao kod mene, onda moras da budes uporna sa mazanjem. A takodje, posle kupanja isfrotiraj sa peskirom, da se skine ta skrama.

    opet ne bi bilo lose da ides kod lekara.

    Pozdrav i nadam se da ces uspeti.

  4. #4
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano Re: ZA DERMATOLOGA(koza na laktovima)

    Citat Original postavio Contesse
    Citat Original postavio studentkinja
    dr,ovo je pitanje za dermatologa,ali i vi predpostavljam da znate.
    na kozi na laktovima pojavila mi se vrlo gruba koza,inace sa tim imam godinama problema ali mi se sada pojavilo posle duzeg vremena.koza je vrlo gruba i suva,kao grudvice,i vro odvratno izgleda.da li je to guscja koza.pre sam zbog toga bila kod dermatologa i davao mi je neke masti i da zavijam uvece sa plasticno kesom,mislim da se jedna od njih zive ESPERSON,cini mi se i sinoderm,me mogu da se setim koje sve masti,ali sta vi mislite zasto se to tako dugo nije pojavljivalo pa tek sada?imam 20 godina i cestye problema sam do sada imala sa kozom.mislim da je to nasledno ali verovatno postoje i drugi razlozi.cesto mi je prepisivan vitamin b.ja sam ovu sadasnju situaciju pokusala da resim tako sto sam mazala pavlovicevu mast par puta,ali vidim da uopste ne pomaze,i verovatno je potrebna neka druga terapija.sta vi mislite?hvala
    cao
    procitala sam ovaj tvoj post.
    Ucinilo mi se slicnom ono sto ja cesto imam na laktovima.
    Isla sam kod dermatologa za to. Kazali su da je to neka vrsta ekcema.(nemaju pojma uglavnom sta je)
    i dali su mi CELESTODERM V CREAM with GARAMYCIN, a kod nas je to KUTERID G, a nas Galenikin proizvod je DIDERMAL, takodje i najobicnija nasa HYDROCYCLIN MAST.

    a davno davno pre su mi davali taj ESPERSON, to mi nista nije pomagalo, kao ni SINODERM.
    sve to uvek koristim a u poslednje vreme, najbolji rezultati su sa DIDERMAL-om.
    To nije skupo, ima da se kupi normalno po apotekama
    ako je to isto kao kod mene, onda moras da budes uporna sa mazanjem. A takodje, posle kupanja isfrotiraj sa peskirom, da se skine ta skrama.

    opet ne bi bilo lose da ides kod lekara.

    Pozdrav i nadam se da ces uspeti.
    Najlepse vas molim da svoje terapije ne iznosite javno,pogotovo sto to nekim osobama moze dati ideju da se lece sami a preparati koje koristite nisu za siroku upotrebu i na svoju ruku.
    U suprotnom cu biti prinudjena da obrisem postove ovakve i slicne sadrzine.
    Pozdrav!

  5. #5
    Početnik
    Učlanjen
    08.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    22
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: ZA DERMATOLOGA(koza na laktovima)

    [/quote]
    Najlepse vas molim da svoje terapije ne iznosite javno,pogotovo sto to nekim osobama moze dati ideju da se lece sami a preparati koje koristite nisu za siroku upotrebu i na svoju ruku.
    U suprotnom cu biti prinudjena da obrisem postove ovakve i slicne sadrzine.
    Pozdrav![/quote]

    S postovanjem prema vasoj profesiji, zaista nisam imala nameru da ja nesto pametujem i tome slicno.
    Jednostavno iskustvo. Ja mislim da tu nema nista lose.
    MOze da ode kod dr. i da pita za sve to. To je samo jedna informacija vise.
    Ja sam i rekla da treba da ide kod lekara.
    Nazalost Vi to tako ne gledate!
    A svako je odgovoran za sebe!!!
    Sto se tice mene, slobodno izbrisite postove, da Vas ne grize savest!

    Pozdrav

  6. #6
    Početnik
    Učlanjen
    11.05.2004.
    Poruke
    4
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Ah ti kortikosteroidi....uostalom, dr ce vam reci koliko su bezopasni.... pri dugoj upotrebi pogotovo...

    a tek fluorovani (skoro svi koji su nabrojani)

    uostalom dobrih 28 godina sam ih koristio zbog ozbiljnih problema sa kozom, ali sam se nedavno sa istih skinuo...

    btw, koju su ti dijagnozu napisali kod dermatologa?

Slične teme

  1. ZA DERMATOLOGA
    Autor u forumu Zdravlje
    Odgovora: 10
    Poslednja poruka: 01.08.2010., 16:13
  2. Za dermatologa...
    Autor Kanna u forumu Zdravlje
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 06.03.2005., 16:51
  3. ZA DERMATOLOGA
    Autor bocko 426 u forumu Zdravlje
    Odgovora: 8
    Poslednja poruka: 27.05.2004., 22:41
  4. ZA DERMATOLOGA
    Autor u forumu Zdravlje
    Odgovora: 3
    Poslednja poruka: 19.01.2004., 17:33

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •