gde imaju jeftini stapovi,masinice u bgili ako neko ima da mi pokloni sta ili masinic
Prikazujem rezultate 1 do 14 od 14

Tema: gde imaju jeftini stapovi,masinice u bgili ako neko ima da mi pokloni sta ili masinic

Početnik
    Učlanjen
    21.02.2010.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano gde imaju jeftini stapovi,masinice u bgili ako neko ima da mi pokloni sta ili masinic

ja sam pocetnik u ribolovu i zelim dakrenem sa nekim jeftinijim priborom......

Zainteresovan član
    Učlanjen
    26.10.2008.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    35

Podrazumevano Re: gde imaju jeftini stapovi,masinice u bgili ako neko ima da mi pokloni sta ili mas

Ispod Pančevačkog mosta ! Pa biraj

Nov član
    Učlanjen
    26.12.2009.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano Re: gde imaju jeftini stapovi,masinice u bgili ako neko ima da mi pokloni sta ili mas

hvala...videcu kad budem imao vremena da odem da kupim neki stap...

Početnik
    Učlanjen
    21.02.2010.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

hvala treba da odem samo da kupim stap vec sam kupio od druga neku masinicu koja mu je stajala nije je ni koristio nova....
    robinson gravitex 504
    3+1
    5,2:1
    i ako moze neko da mi kaze kakva je jel dobra ili da je menjam

Domaćin Lomnica_city (avatar)
    Učlanjen
    17.08.2006.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    89

Moci ce za pocetak da prodje mada nisam cuo za taj model, za kasnije ces videti sta ti treba pa ces kupiti bolju, ja sam poceo slicno sa prostijom DAM masinicom od 35-40 marona a sad bolje da ne pricam koliko "bacam" na masinice a i na stapove skoro toliko!
    Pozdrav

Početnik
    Učlanjen
    21.02.2010.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

hvala....

Početnik
    Učlanjen
    21.02.2010.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

ja znam lika koji je digao kredit i platio stap 2000 evra i onda se razveo nije imao ni struju e to se zove zaludjenik

Učlanjen
    17.08.2006.
    Pol
    muški