Help
Prikazujem rezultate 1 do 7 od 7

Tema: Help

Aktivan član *misutka* (avatar)
    Učlanjen
    06.07.2004.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    60

Podrazumevano Help

Pomozite dobri ljudi...Odmah da kazem da sam potpuni laik(zapravo pocetnik) za ovo cudo tehnike na kome upravo kuckam pa imajte razumevanja.Evo u cemu je problem.Kad zelim da se diskonektujem sa neta,ja pozatvaram sve prozore koje sam imala na ekranu,i onda kad zelim da udjem u ikonicu na desktopu,da bih izvrsila diskonektovanje,nastaje potpuna blokada,znaci mis uopste ne reaguje i nista ne mogu da uradim jedno 5-7 min.Nakon tog vremena sve se vrati u normalu,i ja nastavim gde sam stala.Imam XP.Sta se desava?Hvala unapred.

Guest

Podrazumevano

Verovatno je necim zauzet - imas li fax? Ppritisni istovremeno Ctrl+Alt+Del pa pogledaj u Procesima sta radi (pored kog exe se menjaju brojevi)

kocka_vesna*
    Guest

Podrazumevano

Evo ponovo mi se desilo>uradila sam kako si mi rekao i evo rezultata.Krecu se brojevi ispred sledecih stavki
    AVENGINE.EXE SYSTEM
    PAVFIRES.EXE SYSTEM
    svchost.exe NETWORK SERVICE
    System SYSTEM
    System Idle Process SYSTEM

Inace fax nemam,a trenutno mi ni stampac nije prikljucen

kocka_vesna*
    Guest

Podrazumevano

Jel stvarno nece niko da pomogne dami u nevolji??!?

Guest

Podrazumevano

Hajde iskljuci Panda Antivirus - desni klik na njega u toolbaru pa exit. Konektuj se pa vidi

kocka_vesna*
    Guest

Podrazumevano

Citat Original postavio Anonymous
    Hajde iskljuci Panda Antivirus - desni klik na njega u toolbaru pa exit. Konektuj se pa vidi

hvala ti

Guest

Podrazumevano

Znaci da je problem bio Panda. Verovatno ti je podesen automatski update - promeni to u Manualy (ili opcija koja je suprotna od Automatic). Monitoring mu ostavi kad si na netu. Znaci pogledaj opcije... ipak nije resenje da iskljucis AVP.

Pravila za slanje poruka

• Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge