Canada i srednja skola
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2

Tema: Canada i srednja skola

Početnik
    Učlanjen
    21.06.2007.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano Canada i srednja skola

Mislim da ova tema (u Canadu sa srednjom skolom) interesuje jos nekog, ne samo mene.

Zavrsio sam srednju skolu (Matematicka gimnazija, smer programer) i nakon toga sam studirao masinstvo i nisam diplomirao - zaposlio sam se kao programer i evo vise od 10 godna radim kao programer. Odlicno znam engleski (posao mi je na engleskom jeziku), rodjeni brat mi vec dugo zivi u Canadi.

Pa da pogledamo Skilled Worker Self-Assessment Test - http://www.cic.gc.ca/EnGLish/immigrate/skilled/assess/Education.asp

Izgleda da ja spadam u

Obtained a secondary school credential - 5 poena

i onda mi nedostaju 7 poena do 67 poena.

Razgovarao sam sa bratom i on smatra da bi mogli da me boduju i kao

Obtained a one-year diploma, trade certificate or apprenticeship and completed at least 12 years of full-time or full-time equivalent studies - 12 poena

i u tom slucaju, ako engleski uradim maksimalno (a gledao sam testove i mislim da tu nece biti problema za maksimum) imam 67 poena:

1 Education - 12
    2 Language Ability -16
    3 Work Experience - 21
    4 Age - 10
    5 Arranged Employment - 0
    6 Adaptability - 8
    Total Score 67

Brat tako misli jer mi je srednja skola iz racunarske struke i sve sto sam radio radio sam u racunarskoj (IT) struci. On cak smatra da bi neka diploma iz NU 'Bozidar Adzija' bila dovoljna za tih 12 poena.

Sta vi mislite u vezi tih famoznih 12 poena za Obtained a one-year diploma, trade certificate or apprenticeship and completed at least 12 years of full-time or full-time equivalent studies ?

Da li mi je dovoljan kurs tipa Bozidar Adzija?

Ili recimo neka prava jednogodisnja diploma tipa IT-Academy i sl?

Ili mora nesto vise?