Koristite zastareli pregledač. Možda neće pravilno prikazivati ove ili druge veb strane. Trebalo bi da ga nadogradite ili koristite alternativni pregledač.
* - sranje ** - bezveze *** - nije lose **** - dobro ***** - vrh!
Memories of Murder (2003) - *****
Vrhunski film o serijskom ubici i prvi korejski film koji sam odgledao...
Tae Guk Gi: The Brotherhood of War (2004) - ****
Odlican film o ratu izmedju Serverne i juzne koreje...ima nekoliko mana zbog kojih nije vrh,ali je prica dobra i lepo prikazana.
Silmido (2003) - ****
Dobar film,dobra prica,dobra gluma,snimljeno je po istinitom dogadjaju...Ako volite filmove sa vojnim treninzima i pripremamasvidece vam se
The Chaser (2008) - ***i po...
Dobar film,opet o serijskom ubici...nije me odusevio ali je dobar film
Oldboy (2003) - moram ponovo da odgledam...
Odlicna prica i ideja...ali mi je malo kraj labav
a i realno ono odsecanje jezika na kraju je skroz nepotrebno i preterano + ubio bi onog majmuna da mi priredi onako nesto
...recimo -****
The Good, the Bad, the Weird (2008) -- ***
Otprilike korejski tribut spageti vesternima...
Odlicno snimljen,akcione scene su stvarno dobre(malo preterane...
malo vise
)...al nekako azijski vesterni...
My Sassy Girl (2001) - ****i po
Super film...skroz drugaciji mentalitet,skroz originalna prica...
Film ima mana, ali kraj je velicanstven...zadnjih pola sata filma me je odusevilo!Jednom recju - romanticna komedija koja mi se svidela...
J.S.A.: Joint Security Area (2000) -****
Dobar film...mrzi me da pisem vise...
Battle Royale (2000) - ***i po
Ludi japanci,originalna tema,dobar film...
Ichi the Killer (2001) - *
Glupost...klasican primer koliko japanci mogu da budu gadni...
**** im ja mater
Ja inace gotivim japance i njihovu kulturu...ali ovo me je samo iznerviralo!
Hero (2002) - **
Gled'o kao klinac i bio mi je malo previse artisticki...
Smor akcija...zato sto smorise sa lelujavim macevima i letecim kinezima...
One Missed Call (2003) - ****
Jedan od najboljih horora koje sam odgledao u zivotu...
Ziv sam se usro!
Eat Drink Man Woman (1994) - ****
Zanimljiv film...prica govori o zivotu kineskog kuvara i njegove dve tri cerke...Valja pogldati...
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring (2003)
Veoma dobro snmljen film koji govori o pet zivotnih perioda jednog budistickog monaha...Film je dobro prosao kod kriticara...
i da...The killer od dzon vua...dobar film,svideo mi se dosta...jedinonsu ga malo preterali sa dramom na kraju...al ****** - ****
Kao jedan od najboljih koji sam gledao izdvojio bih Tokyo Story.
Od komedija: Yibola bing du (Ebola Syndrome) - vrh!!!, Summer time machine blues (sf komedija).
Ostalo: Gods Puzzle (JPN) - razno , The sun also rises (CHN) - drama, The Locker - horror, Naraka 13 (Level 13) - horor,
Akumu Tantei 1 i 2 (Nightmare detective 1 i 2) - horror, šta znam ima toga još.