za dr.
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2

Tema: za dr.

  1. #1
    Obećava
    Učlanjen
    23.01.2004.
    Poruke
    53
    Reputaciona moć
    51

    Podrazumevano za dr.

    U poslednja 3 meseca imam neredovan menstrualni cuklus,tacnije ubrzan na svakih 18 dana.Interesuje me da li neko zna sta moze biti uzrok tome?
    Mozda treba da napomenem da pijem kapsule jabukovog sirecta i to isto neka 3 meseca,pa da li ima neke sanse da je to povezano?



  2. #2
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Cisto sumnjam da to ima veze sa jabukovim sircetom ali svakako treba ispitati jer skracen ciklus ako je pracen obilnim krvarenjem moze dovesti do anemije.
    Nije na odmet otici kod ginekologa.
    Pozdrav!

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •