za nekog ginekologa!
Prikazujem rezultate 1 do 8 od 8

Tema: za nekog ginekologa!

  1. #1
    Početnik
    Učlanjen
    13.08.2004.
    Poruke
    7
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano za nekog ginekologa!

    Zanima me, ako bi neko mogao da ukratko napise, bio bih mu mnogo zahvalan: Sta sve moze znaciti kratko i neobilno krvarenje od neka 3 dana... Nekih sedam dana pre tog krvarenja koriscena je tableta za jutro posle... sve je radjeno po uputstvo...

    Koliko je zapravo to opasno, ja sam cuo da moze da bude loshe, ali moja devojka je insistirala jer je pukao kondom iako nista po mom misljenju nije bilo jer nisam ejakulirao... Bilo je prilicno sigurnih kontakata i pre pucanja ali me zanima sta to kratko krvarenje moze da znaci...

    proslo je dvadesetak dana od te nazovi menstruacije i moja omiljena devojcica brine, a i ja sa njom... zato sto nije dobila... naravno, plasimo se da nije nekim slucajem doslo do trudnoce...

    Ja sam se dosta raspitivao i cuo sam da to mozda i nije menstruacija bila vec nesto vezano za hormone... a opet nekoliko "upucenih" mi je reklo (napisalo) da je to efekat koji je izazvala tableta i da je to normalno...

    Da li neko zna, treba li da brinemo... I sta uopste covek da radi u takvim situacijama kada pukne kondom posto se ja plasim tih tableta mnogo su stetne, a ludost je cekati sedam dana da bi se trudnoca utvrdila jer onda je vec kasno...

    hvala svakome ko pomogne da se smirim
    pozdrav



  2. #2
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    To sto si ti opisao je u principu uobicajena reakcija na uzimanje pilule za dan posle, kod nekoga je to krvarenje manje a kod nekoga vise obilno.
    Jedno je sigurno da je to jedini siguran nacin za sprecavanje nezeljene trudnoce u situaciji pucanja kondoma ili njoj slicnih momenata.
    Najednostavniji nacin za smanjenje brige i nervoze oko svega toga je da tvoja devojka kupi test za trudnocu i vidi na ne cemu je, naravno zaista je mali broj devojaka kod kojih ta pilula zakaze ali kad se vec brinete da otklonite sumnje.
    Pozdrav!

  3. #3
    gost 4554 nije na forumu
    На тебе се, Господе, поуздах, да се не постидим до века
    Buduća legenda
    Učlanjen
    12.10.2003.
    Pol
    muški
    Poruke
    39.112
    Tekstova u blogu
    2
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Ma da, ta tableta za dan poslije je unela ogromnu količinu komponentu koja je po dejstvu slična prirodnom progesteronu (levonorgestrel) i zato je došlo do poremećaja mjesečnog ciklusa...Vrlo brzo če se to regulisati kada se nivo estrogena i progesterona vrati u normalu.
    Pozz, dipl.ph spec.

  4. #4
    Početnik
    Učlanjen
    13.08.2004.
    Poruke
    7
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Hvala vam mnogo na brzim i za mene mnogo vaznim informacijama (nisam ocekivao ovloliku brzinu)...

    Mi imamo stalno problema kada dodje do seksa jer smo previse uplaseni zbog posledica do kojih moze doci, a opet zelimo to... A i toliko ljudi ima odnose godinama pa nemaju nikakvih problema sa tim... Mene zanima, koja je tajna za tako nesto??? Kako se najbolje zastiti i da li je ipak najbolje izbegavati to zadovoljstvo... E mozda je i glupo pitanje ali bi NAMA dobro dosao jedan dobar savet...

    I kada moja devojka moze ocekivati krvarenje... Ako postoji neko pravilo naravno.

    Hvala jos jednom...

    ps. dr. ne znam za ostale, ali citajuci Vase odgovore ovde po forumu, mnogo ste mi pomgali iako nisam ja postavljao pitanja... samo tako nastavite

  5. #5
    Početnik
    Učlanjen
    13.08.2004.
    Poruke
    7
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Da li to krvarenje treba racunati kao menstruaciju ili je to nesto sasvim drugo... Sorry ako sam malo dosadan, ali meni je ovo mnogo vazno...

  6. #6
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Potpuno razumem vasu zabrinutost ali ne treba se toliko opterecivati.
    Najbolji nacin kontracepcije je onaj koji odgovara oboma, pretpostavljam da ste mladi te zbog toga bih vam preporucila kondom, stiti i od infekcije i od trudnoce ali posto eto desio se peh(ne desava se to tako cesto) neka tvoja devojka ode kod ginekologa pa uradi potrebne pretrage i dogovori se oko jos neke vrste kontracepcije tipa pilula.
    Pilula za dan posle je izazvalo ljustenje zida materice pa bez obzira koliko bilo malo po obimu, sledeca menstruacija bi trebala da dodje po uobicajenom redosledu.

  7. #7
    Početnik
    Učlanjen
    13.08.2004.
    Poruke
    7
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Nisam bas najbolje shvatio... Da li bi sledeca manestruacija trebala da dodje mesec dana posle tog krvarenja ili mesec dana pre ranije PRAVE menstruacije...

  8. #8
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Nakon tog krvarenja.

Slične teme

  1. bez ginekologa
    Autor srećica u forumu Dom i porodica
    Odgovora: 29
    Poslednja poruka: 08.08.2007., 02:00
  2. za ginekologa
    Autor UrGirl u forumu Zdravlje
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 29.03.2005., 18:42
  3. za ginekologa hitno!
    Autor johnny_english_opet u forumu Zdravlje
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 04.02.2005., 14:25
  4. za ginekologa -kolposkopija
    Autor animsaj u forumu Zdravlje
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 18.10.2004., 20:10
  5. KOD GINEKOLOGA
    Autor Gost-Milena u forumu Žene
    Odgovora: 4
    Poslednja poruka: 12.12.2003., 23:57

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •