Шта мислите о овоме?

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Obican i normalan

Početnik
Poruka
26
Прочитајте пажљиво каква књига се ускоро очекује на српском и немачком језику. Интересује ме ваше мишљење о овом подухату.
_____________________________________________________________________________________________________________________

Informationsdienst des Serbsichen Kultur-Informations Zentrums, Wien, Österreich
E-mail: skic@chello.at Tel. (0650) 361 25 46



САОПШТЕЊЕ ЗА ЈАВНОСТ

ДОКУМЕНТАРНО ДЕЛО О САРАДЊИ СРПСКЕ ПРАВОСЛАВНЕ ЦРКВЕ
СА КОМУНИСТИМА, НАЦИСТИМА И АНТИСЕМИТИЗМУ У СРПСКОЈ
ПРАВОСЛАВНОЈ ЦРКВИ, КАО И О КРИМИНАЛУ И НЕМОРАЛУ
СРПСКИХ СВЕШТЕНИКА

У издању Српског културно-информативног центра у Бечу ускоро ће се појавити сензационално откриће ''КОМЕСАРИ У МАНТИЈАМА'', документарно дело о спрези Српске православне цркве и комунистичког режима после 1945. године, с једне стране, као и о спрези Српске православне цркве са нацистичким окупаторима у Београду од 1941. до 1945. године и о антисемистичким појавама у Српској православној цркви, на другој страни.
Аутор ове документарне двојезичне студије на немачком и српском језику је књижевник и новинар Петар Милатовић Острошки, аутор 30 објављених књига, од којих су многе од њих били својеврсни хитови у прошлости, човек који има властиту читалачку империју у целом свету до те мере да његове књиге српски читаоци на свим континентима чувају као иконе, а све то захваљујући ауторовој принципијелности да пише јавно о свему ономе о чему остали наши савременици не смеју да размишљају чак ни тајно!
Тако ће бити и овог пута јер аутор (Петар Милатовић Острошки) у овом најновијем делу доноси факсимиле полицијских досијеа за све бројне српске свештенике који су били шпијуни комунистичке тајне тоталитарне полиције, са прецизним оперативним шпијунским задацима, оперативним деловањем, криминалним и неморалним делатностима посрнулих српских свештеника од којих су многи учествовали у крвавој ратној драми на простору бивше Југославије од 1991. до 1995.године, што овај храбри књижевник отворено открива и рашчишћава заблуде.
У уводној речи ове документарне студије аутор је написао:
''Као дубоко религиозан човек коме је истина врхов- ни принцип, деценијама сам се стидео уместо оних који се ничега не стиде и који у име Бога чине разна криминална и неморална дела!
Трагајући за разлозима оваквог моралног посрнућа неких данашњих српских свештеника морао сам да се упутим на прави узрок који лежи у чињеници да је највећи број данашњег свештенства у СПЦ комунис- тички производ ОЗНЕ (комунистичког Оделења за заштиту народа) која се касније трансформисала у УДБУ, касније у СДБ и данас у БИА.
Настављајући истраживања долазио сам до фра-пантних сазнања, да је и пре сарадње са комунистима део српског свештенства интезивно сарађивао и са фа- шистима у току Другог светског рата и да су неки у самој СПЦ заговарали најгори могући антисемитизам.
У првом делу ове документарне књиге биће речи о сарадњи СПЦ са комунистичким тоталитарним режимом, о црквеном величању комунистичких зликоваца на челу са Јосипом Брозом.
У другом делу биће речи о сарадњи са нацистичким режимом и злокобном антисемитизму оних који су припадали Српској православној цркви и који су величали злочинца Хитлера.
Логично се намеће закључак да је лустрација у самој СПЦ најисправнија историјска неминовност, ма колико неко нојевски завлачио главу у песак.
Не сумњам у то да нећу имати разних проблема, али то је сасвим занемарљиво у односу на дуг моје са- вести према потомству, јер не желим да својим ћутањем будем саучесник у злопочинствима оних који су у име СПЦ сарађивали са комунистима и фашистима.'' (Из ауторове уводне речи)
Документарна двојезична студија на немачком и српском језику ''Комесари у мантијама'' аутора Петра Милатовића Острошког имаће 600 страница.

Информативна служба Српског културно-информативног центра, Беч

______________________________________________________________


Pressemitteilung

Wien, am 22. November 2009.

Ein dokumentarisches Werk über die Zusammenarbeit der Serbisch-orthodoxen Kirche mit den Kommunisten, National-Sozialisten und Antisemitismus in der Serbisch- orthodoxen Kirche, als auch über die Kriminalität und der Unmoral serbischer Priesterschaft

Im Verlag des Serbischen Kultur-Informations Zentrums in Wien erscheint in kürze die sensationelle Aufdeckung „KOMMISSARE IN SOUTANEN“. Das dokumentarische Werk über die Fügung der Serbisch-orthodoxen Kirche und des kommunistischen Regimes nach 1945 einerseits; die Anlehnung der Serbisch-orthodoxen Kirche mit den national-sozialistischen Okkupationsmächten in Belgrad von 1941 bis 1945 und über Antisemitische Phänomene in der Serbisch-orthodoxen Kirche andererseits.
Der Autor, dieser zweisprachigen dokumentierten Studie in deutscher und serbischer Sprache, ist der namhafte Schriftsteller und Journalist Petar Milatović Ostroški, Autor von 30 veröffentlichten Büchern, viele davon brillante Publikumserfolge. Ein Mann – mit einem weltweiten Leserimperium, in solchen Ausmaß, dass seine Bücher von serbischen Lesern auf allen Kontinenten wie Ikonen aufbewahrt werden und das alles Dank literarischer Prinzipien, öffentlich über all das zu schreiben, was sich viele unserer Zeitgenossen nicht einmal zu Denken trauen, auch nicht im Verborgenen!
Auch diesmal hat der Autor Petar Milatović Ostroški in seinem allerneuesten Werk Faksauszüge polizeilicher Dosies über zahlreiche serbische Priester zusammengetragen, welche im Dienst der kommunistischen, totalitären Geheimpolizei standen, mit präzisen Spionage Zielen und ihrer operativen Auführung, kriminellen und unmoralischen Machenschaften schandhafter serbischer Priester, von welchen viele mitwirkten im blutigen Kriegsdrama in Regionen des ehemaligen Jugoslawiens von 1991 bis 1995, welche der mutige Schriftsteller aufdeckt und Irrtümer beseitigt.
Im Vorwort der dokumentierten Studie schrieb der Autor:
„ Ich bin ein religiöser Mensch, für den Wahrheit das oberste Prinzip ist. Jahrzehnte lang habe ich mich geschämt anstelle derer, die sich für nichts schämen und die im Namen Gottes verschiedene kriminelle und unmoralische Handlungen begehen.
In dem ich die Ursachen für die moralische Entgleisung gewisser heutiger serbischer Priester aufspürte, musste ich mich auf die dahinter stehenden wirklichen Gründe einstimmen und fand heraus, dass diese beim Großteil der Priesterschaft der Serbisch-orthodoxen Kirche (SOK) durch das kommunistische Produkt Osna (kommunistische Abteilung zur Verteidigung des Volkes) entstand, welche später ungewandelt wurde in Udba, danach SDB und heutigen BIA.
Im Zusammenhang mit meinen Untersuchungen kam ich zu der frappierenden Erkenntnis, dass es schon vor der Zusammenarbeit mit den Kommunisten, bei einem Teil der Serbischer Priesterschaft, eine intensive Zusammenarbeit mit den National-Sozialisten im laufe des Zweiten Weltkrieges gab, und dass es sogar in Mitten der Serbisch-orthodoxen Kirche die größtmöglichen antisemitischen Aktionen gab.
Im ersten Teil der vorliegenden Studie ist die Rede von der Zusammenarbeit der SOK mit dem kommunistisch-totalitären Regime und kirchlichen Repräsentanten mit dem kommunistischen Verbrecher Josip Broz Tito der an der Spitze des Staates stand.
Im zweiten Teil der Studie ist die Rede von der Zusammenarbeit des Nazi –Regimes mit jenen Ultra-Antisemiten in der SOK, welche die Verbrechen Hitlers befürworteten.
Es ergibt sich daraus der logische Schluss, dass die Reinigung in der SOK selbst eine durchzuführende Notwendigkeit ist, auch wenn einige lieber den Kopf in den Sand stecken.
Ich bin mir dessen bewusst, dass einige Probleme auf mich zukommen, aber diese Probleme sind unbedeutend im Vergleich zu meiner Gewissensschuld gegenüber den Nachkommen.
Ich möchte nämlich nicht durch mein Schweigen Mitwirkender jener Verbrecher werden, die im Name der SOK mit den Kommunisten und Nationalsozialisten kooperierten. (Vorwort des Autors )
Die 600 Seiten starke dokumentarische, zweisprachige Studie in deutscher und serbischer Sprache „Kommissare in Soutanen“, Autor Petar Milatović.


Informationsdienst des Serbsichen Kultur-Informations Zentrums, Wien
 
Poslednja izmena:
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top