Za DR
Prikazujem rezultate 1 do 5 od 5

Tema: Za DR

  1. #1
    Početnik
    Učlanjen
    28.07.2003.
    Poruke
    39
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Za DR

    Da li sve kontraceptivne pilule imaju isti efekat kod svih devojaka odnosno da li je moguce da odredjene pilule nekom jednostavno ne odgovaraju i da ne vrse svoju funkciju?Da li je neophodno da ginekolog prepise bas odredjene pilule ili mogu da se kupe bilo koje u apoteci?



  2. #2
    Početnik
    Učlanjen
    21.07.2004.
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    30
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: Za DR

    Citat Original postavio iron
    Da li sve kontraceptivne pilule imaju isti efekat kod svih devojaka odnosno da li je moguce da odredjene pilule nekom jednostavno ne odgovaraju i da ne vrse svoju funkciju?Da li je neophodno da ginekolog prepise bas odredjene pilule ili mogu da se kupe bilo koje u apoteci?

    Naravno da nemaju isti efekat kod svih devojaka i naravno da treba da ih prepiše ginekolog posle odrađenih potrebnih analiza a to opet zavisi od osobe do osobe! Nijedna devojka nije ista što se toga tiče i nekoj odgovara jedna vrsta kontraceptivnih pilula drugima ne! I nemoj se šaliti da to kupuješ na svoju ruku ako ih nikada do sada nisi koristila pre nego što se posavetuješ sa doktorom! Ja ih pijem dve tri godine pa opet kad hoću da promenim moram da se konsultujem sa svojim ginekologom! Nije za zezanje jer mogu da naprave takav problem u organizmu da nisi ni svesna! :wink:

  3. #3
    Obećava
    Učlanjen
    18.05.2004.
    Pol
    ženski
    Poruke
    97
    Reputaciona moć
    50

    Podrazumevano

    Kad smo vec kod pilula htela bih da pitam one malo iskusnije u toj oblasti.Naime u fazi sam priprema za IVF i pocetna terapija mi je Stediril-D od drugog dana ciklusa. Posto mi je juce bio taj drugi dan, nekih pola sata po uzimanju tablete bilo mi je tako lose -cudo jedno-. Glavobolja, mucnina, nagon za povracenjem, jaki bolovi u stomaku, ukratko citav haos po organizmu. Sad se ja pitam da li je to normalno posle jedne sicusne tabletice i kako li ce tek biti na dalje posto trebam da ih koristim do 25/08.Prosto me strah da danas uzmem drugu. Ima li neko slicno iskustvo ili nesto preciznije zna o tome?

  4. #4
    Početnik
    Učlanjen
    24.03.2004.
    Poruke
    34
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Naravno da je neophodno da ginekolog prepise odredjene pilule,i to posle obaveznog pregleda.Znaci,nikako ne uzimati kontraceptivne pilule "na svoju ruku",iz prostog razloga sto svaki lek ima svoje indikacije i kontraindikacije.....

  5. #5
    Početnik
    Učlanjen
    21.07.2004.
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    30
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Citat Original postavio cupko
    Kad smo vec kod pilula htela bih da pitam one malo iskusnije u toj oblasti.Naime u fazi sam priprema za IVF i pocetna terapija mi je Stediril-D od drugog dana ciklusa. Posto mi je juce bio taj drugi dan, nekih pola sata po uzimanju tablete bilo mi je tako lose -cudo jedno-. Glavobolja, mucnina, nagon za povracenjem, jaki bolovi u stomaku, ukratko citav haos po organizmu. Sad se ja pitam da li je to normalno posle jedne sicusne tabletice i kako li ce tek biti na dalje posto trebam da ih koristim do 25/08.Prosto me strah da danas uzmem drugu. Ima li neko slicno iskustvo ili nesto preciznije zna o tome?

    Teško da su mučnina i bolovi u stomaku nastali uzimanjem samo jedne tablete ali sve je moguće! Popite i danas tabletu pa ako budete imali iste tegobe posle toga kao i juče onda je to od toga i javite se svom ginekologu koji Vam ih je prepisao kako bi Vam se eventualno promenila terapija!
    Gde će te raditi IVF?

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •