kaspersky problem
Prikazujem rezultate 1 do 9 od 9

Tema: kaspersky problem

somi
    Guest

Podrazumevano kaspersky problem

Imam kaspersky ali ja kada ga stavim da mi skenira hard disk
    on nadje neke viruse i to mi kaze da ja potvrdim sa OK, kada ja to potvrdim i kada zavrsi
    skeniranje, ja opet ukljucim da skenira i on mi nadje isti broj virusa sto znaci da ih nisam obrisao
    e posto sam ja pocetnik i nemam pojma ajde neko da mi pomogne da li tu ima neka posebna opcija
    za brisanje i gde se ona nalazi. I jos nesto gde da ukljucim da mi skenira postu pre nego sto je primim
    i da mi automatski javlja kada treba da skinem nove informacije o antivirusima.
    Hvala

DIOGEN1
    Guest

Podrazumevano kaspersku problem

Idi na sigurnost i zastitu malo se promuci nacices gde je ANDREAVK odlicno opisala kako se rukuje sa tim antivirusnim programom!!!

Ističe se Dlakava_Strvina (avatar)
    Učlanjen
    25.05.2004.
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano Re: kaspersku problem

Ovako, poneki put virus bude obrisan ali ostane zamrznut u karantinu od kasperskog. Probaj da kad ti ispise lokaciju doticnog RUCNO obrises isti, ali gledaj da ne startujes fajl dvostrukim klikom prilikom selekcije... Hm, imamo li mi zvanicnog distributera za isti? Pitaj njih...

Elita
    Učlanjen
    16.06.2004.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano

Ako ga je pronasao i ponudio da ga izbrise sigurno ga je izbrisao. Mozes pogledati u Program Files>Kaspersky Lab>Kaspersky antivirus>foldere Infected i Quarantine ali najverovatniji razlog da ponovo pronalazi virus je sto mu nisi iskljucio System Restore. Znaci pre skeniranja:
    desni klik na My compyter>Properties>System Restore>odcekiraj opciju Turn off System Restire on all drives>Apply pa ok. Restartuj pa tek tad skeniraj na viruse (System Restore mozes posle vratiti).
    Posle toga preskeniraj kompjuter iz Safe Moda: