homoseksualizam

otresita:
Da li je homoseksualizam bolest? Toliko je vec rasprostranjen, cak ga sve vise drustava uvazava (omoguceni brakovi itd)...

Čitao sam da se homosexualci rađaju sa genetskom aberacijom (poremaćajem na hromozomu), a da li će neko postati homosexualac ili ne, ovisi i od socijalnih faktora u kojima živi ta osoba...
 
ja sam laik ali ne verujem bash u to, vise mislim da je to socijalne prirode. citala sam da postoje 'transeksualci' tj psiha je jednog pola, a telo drugog. (kao, zena u muskom telu), ali to je valjda jako retko. verovatno forsiranje brakova ima i ekonomsku podlogu (homoseksualci cesto mnogo troshe, obrazovaniji slojevi). mislim da je svako od nas potencijalni homo ali zavisi od okruzhenja. ako vas zanimaju vishe homosex idite na chat i forum. to je forum na kome nema pljuvachine : ))
 
ono sto je sigurno da nije bolest izazvana nekim virusom.. ali, psihicka bolest jeste! misli, normalno ne moze biti, jer, kada bi smo svi bili homoseksualci, caoo ljudski rode, zar ne???
nemam nista protiv njih dok mi se ne priblize, ja sam zakleti HETERO, a razlog sto neko postane HOMO stvarno ne znam!!! to bi psiholozi trebalo da znaju.. ono sto znam da postoje HOMO koji se tako rode, znaci celog zivota su nezni i inferiorni u odnosu na druge muskarce, tako da, kontam, potrebna im je zastita jace jedinke (pa bila ona i musko).. postoje drugi koji su jednostavno privuceni muskarcima (ili zenama, ako su u pitanju zene), treci koji eto cisto probaju pa im se svidi (cuo sam za lika koji je bio HETERO, bio je u zatvoru gde su ga "mazili" i sada ga privlace muskarci).. ne znam da li je tacno, ali nije na meni da razbijakm glavu o tome ...