Kako "pregaziti" Windows 98 sa XP/
Prikazujem rezultate 1 do 14 od 14

Tema: Kako "pregaziti" Windows 98 sa XP/

Tsetsa
    Guest

Podrazumevano Kako "pregaziti" Windows 98 sa XP/

Molim vas ako znate odgovor, pisite, jos uvek sam pocetnik u tome. Hvala unapred.

Zainteresovan član
    Učlanjen
    09.07.2003.
    Reputaciona moć
    54

Podrazumevano

Jednostavno. Ubaciš CD od windowsa XP i staviš Upgrade sa windowsa 98 na XP i pratiš dalja uputstva. :wink:

krntija
    Guest

Podrazumevano

ok, ali treba obratiti paznju i na pc konfiguraciju, tj. da li je kompjuter 'sposoban' za win xp.

Aktivan član Corey (avatar)
    Učlanjen
    02.06.2003.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    70

Podrazumevano

Citat Original postavio krntija
    ok, ali treba obratiti paznju i na pc konfiguraciju, tj. da li je kompjuter 'sposoban' za win xp.
    Ovako da bi ti solido radilo treba da imas 600mhz i 96memoriju.To je to.Ako imas manje ne pomisljaj na to :?

Zainteresovan član
    Učlanjen
    07.05.2003.
    Reputaciona moć
    55

Hvala svima na pomoci!Da li upgrade podrazumeva start up disketu Windows 98? Da li je treba ubaciti kada se startuje instalacija XP/

Zainteresovan član
    Učlanjen
    09.07.2003.
    Reputaciona moć
    54

Podrazumevano

Ne

Tsetsa
    Guest

Citat Original postavio Miloš
    Ne
    hvala na savetima, danas cu pokusati i bicu slobodna da vam se javim ponovo ukoliko budem imala problema!Pozdrav forumu. :shock:

sale 07
    Guest

Podrazumevano

slusaj ovako.Ako hoces da pregazis 98 netreba da ides na upgrade.Savet da ne ostavljas 98-icu.Netreba ti disketa nego ti treba bootabilan win xp cd.(to je onaj koji sam pokrece instalaciju.Formatiras ceo disk.Napravis samo jednu particiju.Bolje je jer sto vise foldera imas to ti vise trosi hard.Jedino ako imas hard preko 60 onda napravi dve particije.

Tsetsa
    Guest

Podrazumevano reKAKO p[regaziti Win. 98

Citat Original postavio sale 07