štampač ne sluša
Prikazujem rezultate 1 do 10 od 10

Tema: štampač ne sluša

rogica
    Guest

Podrazumevano štampač ne sluša

Molim da mi pomognete jer imam štampač hp920c koji sada sporo štampa. na monitoru pokazuje sve ok.Međutim mnogo sporo štampa sa pauzama tako da jednu stranu a pogotovo ako su veća ili deblja slova mnogo sporije štampa. niko od majstora mi nije dao odgovor zato molim da mi neko odgovori..Ja sam početnik u ovome pa bih molio za detaljnije obaveštenje. Pozdrav i hvala.

Iskusan Кулиража (avatar)
    Učlanjen
    21.12.2003.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    110

Podrazumevano

Smanji rezoluciju stampaca i trebalo bi da resis probleme.

rrogica
    Guest

Podrazumevano štaaaampač ne sluša

molim te kako da smanjim rezoluciju štampača

Učlanjen
    21.12.2003.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    110

Podrazumevano

1.Start
    2.Printers & Fax
    3.Desni klik na zeljeni stampac
    4.Properties
    5.Odaberi karticu Advanced (ili nesto u tom stilu)
    6.U prozoru koji ti se otvori u levom donjem uglu klikni na dugme default ......
    7.U prozoru koji ti se otvori klikni na drugu opciju "Graphics" i odaberi zeljenu rezoluciju (kod mene je 180*180, kod tebe je verovatno vise, jer ti je color stampac), tj. stavi na najmanju mogucu.

Guest

kuliražo molim te nema prozora default, niti grafik. ako možeš detaljno mi objasni jer to niko nemože napraviti.pozdrav

Zainteresovan član
    Učlanjen
    22.10.2003.
    Reputaciona moć
    55

Podrazumevano Re: štampač ne sluša

Citat Original postavio Anonymous
    kuliražo molim te nema prozora default, niti grafik. ako možeš detaljno mi objasni jer to niko nemože napraviti.pozdrav
    Citat Original postavio Кулиража
    1.Start
    2.Printers & Fax
    4.Properties

....
    Kako kod tebe izgleda to što se pojavi posle tačke 4?

Imaš li negde dugme 'Printing Preferences'?

Imaš li negde u opcijama štampača 'Printing Quality'?

Učlanjen
    21.12.2003.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć