Dnevnik
Strana 1 od 4 1234 PoslednjaPoslednja
Prikazujem rezultate 1 do 25 od 86

Tema: Dnevnik

Poznat
    Učlanjen
    10.09.2008.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano Dnevnik

Pišete li dnevnik?
    Ja sam pisala dnevnik kad sam bila u srednoj školi i fakultetu. Pisala sam događaje, utiske, komentare. Jedno vreme sam čak imala dnevnik za događaje i komentare i dnevnik za utiske, razmišljanja.....Za dnevnik sam govorila samo ljudima od poverenja, mislim da je samo dvoje ili troje znalo za njega
    al kad sam došla u studentski dom, cimerke su ga otkrile i čitale ga, iako im nisam rekla za njega, i iako sam mislila da je bezbedan u ormanu. Posle toga nisam ga više donosila u dom, ali, nisam dugo izdržala bez njega. Dnevnik je bio moj najbolji drug.
    Kad sam se udala, nekako više nisam imala inspiraciju za dnevnik. Svoje dnevnike sam spalila, to sam smatrala raskidom sa prošlošću, kao da sam počela novi život, nije mi žao zbog toga.

Acting_Me nije na forumu
    My friend, it seems quite odd, but you are the show you've paid for.
    Ističe se Acting_Me (avatar)
    Učlanjen
    09.06.2008.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    71

Podrazumevano Re: Dnevnik

Pu prva
    Nije ti zao? Ne znma, meni se ne desavaju pretjerano lijepe stvari da bih ih pisala, uglavnom bih samo kukala, a to ne vjerujem da bi mi se posle citalo A kad se desi nesto lijepo, tolik me ponese da me bude muka da pisem
    So what's your diag-nonsense?

Moderator Borac za prava zivotinja (avatar)
    Učlanjen
    02.09.2007.
    Pol
    ženski
    Tekstova u blogu
    96
    Reputaciona moć
    4355

Vodila sam dnevnik kao tinejdžerka - sve do faksa.

Jedan sam pronašla u podrumu posle mnogo godina. Bila sam šokirana koliko stvari sam u međuvremenu zaboravila, a koliko su neki događaji iz tog perioda uticali na formiranje mog karaktera.
    I na osnovu njega napisala sam knjigu.
    Praktično, prepisala sam ga.